Web Analytics Made Easy - Statcounter

امری پس از مدت‌ها در پارک د پرنس هو شد!

طرفداری - اونای امری، سرمربی پاری سن ژرمن از پیروزی خانگی تیمش برابر استراسبورگ گفت.

پاریسی‌ها پس از شکستی که روز چهارشنبه در سانتیاگو برنابئو مقابل رئال مادرید متحمل شدند، شب گذشته در لوشامپیونه میزبان استراسبورگ بودند و گرچه گل نخست را دریافت کردند اما در ادامه 5 بار دروازه حریف را باز کردند و رکوردی جدید در بردهای متوالی خانگی به ثبت رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش گل، امری که در این بازی از سوی برخی هواداران هو شد، گفت:

پس از باخت به رئال مادرید، پیروزی در بازی امروز اهمیت زیادی داشت. ریتم و روندمان را حفظ کردیم و به بردهای خانگی‌مان ادامه دادیم. هو شدن من توسط هواداران؟ ما می‌خواهیم قبل از دو بازی حساس با مارسی و بازی برگشت مقابل رئال مادرید به هوادارانمان اعتماد به نفس بدهیم. می‌خواهیم ثابت کنیم که توانایی حفظ این سطح را داریم. با همه احترامی که برای استراسبورگ قائلم، سعی خواهیم کرد تا سطح بالایمان را در بازی با تیم‌های بزرگی چون مارسی و مادرید هم نشان دهیم.

در مقابل استراسبورگ چندین فرصت به خصوص در ابتدای بازی به آنها دادیم که با توجه به بازی چهارشنبه و تاثیرات روحی آن شکست، اتفاقی عادی بود. به لحاظ روانی بازی آسانی نبود. اما خوب کار کردیم و نهایتا به پیروزی هم رسیدیم. اعتماد به نفس و روند خوب مان در خانه را حفظ کردیم. 

تیاگو سیلوا؟ به نظرم تیاگو کاملا روی بازی تمرکز کرده بود و خوب هم بازی کرد. با هر سه مدافع میانی تیمم به صورت جداگانه و گروهی صحبت کرده‌ام تا بگویم که هر سه اهمیت زیادی در تیم دارند. از عملکرد همه آنها نیز خوشحالم. طبیعتا برای هر بازی من باید تصمیم بگیرم اما در مجموع از عملکرد هر سه مدافع راضی هستم. 

پاریسی‌ها تا قبل از بازی با رئال مادرید، دو بار - یکی در لیگ و دیگری در جام حذفی - برابر مارسی صف آرایی خواهند کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۶۸۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - ۲ بارسلونا + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # بارسلونا ، رئال مادرید سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • الکلاسیکو باید تکرار شود
  • طوفان خشم لاپورتا‎:‌‏ ال‌کلاسیکو تکرار شود!‏
  • مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می‌ماند
  • ببینید | خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - بارسلونا ۲
  • گل های بازی رئال مادرید 3-2 بارسلونا با گزارش عربی (لالیگا 2023/24)
  • خلاصه بازی جذاب رئال مادرید و بارسلونا؛ پیروزی شاگردان آنچلوتی
  • خلاصه بازی رئال مادرید 3-2 بارسلونا (لالیگا 2023/24)
  • خلاصه بازی رئال مادرید 3 - بارسلونا 2
  • این ستاره بارسا متخصص ال‌کلاسیکو است (عکس)
  • خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - ۲ بارسلونا + ویدئو