Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:معاون حمل ونقل وترافیک شهرداری منطقه ۷ از افزایش خودروهای ون در خطوط پرتردد و همچنین استفاده حداکثری از ظرفیت ناوگان اتوبوسرانی فعال در محدوده منطقه ۷ در روزهای بارانی و برفی خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل روابط عمومی شهرداری منطقه 7، حمید رضا رنجبر با اشاره به اینکه این طرح در ساعات اوج ترافیک و با هدف ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان اجرا می شود، افزود: اضافه نمودن 20 دستگاه خودرو تاکسی ون در مسیرهای پر ازدحام منطقه از جمله خطوط پایانه سیدخندان به مقاصد فلکه دوم و چهارم تهرانپارس و چهارراه نظام آباد در روزهای بارانی و برفی از جمله اقدامات موثری است که در به حداقل رسانیدن زمان انتظار مسافرین وکاهش میزان حضورمسافربرهای شخصی در محدوده پل سیدخندان نقش بسزایی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه خاطرنشان کرد: استفاده حداکثری از ظرفیت ناوگان اتوبوسرانی در اختیار وافزایش نظارت خودروهای گشت سازمان اتوبوسرانی نیز از دیگر اقدامات این معاونت در روزهای بارانی و برفی است.

معاون شهردار منطقه 7 در ادامه به نصب و راه اندازی یک دستگاه پل عابر پیاده در ایستگاه متروی شهید صیاد شیرازی اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به تردد شهروندان جهت دسترسی به ایستگاه مترو و پایانه تاکسی واقع در حاشیه بزرگراه شهید صیاد شیرازی این پروژه اجرا و در نهایت جلب رضایت شهروندان را به همراه داشت.

وی با اشاره به وجود 25 پل عابرپیاده در سطح این منطقه، عنوان کرد:  افزایش تعداد پل‌های عابر پیاده مکانیزه تمایل شهروندان برای استفاده از پل به منظور عبور و مرور را بیشتر می‌کند که نتیجه آن امنیت تردد در سطح شهر است. همچنین با کمتر شدن میزان تردد عابران پیاده در عرض معابر ترافیک شهر نیز روان‌تر می‌شود و میزان بروز حوادث کاهش می‌یابد.

پایان پیام/55

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۶۹۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست شهروندان اهوازی از شهردار

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، یکی از وظایف شهرداری سامان دهی به دست فروشان و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرقانونی و سد معبر است اما گویا در کوی کارمندان اهواز این نکته آنچنان که باید رعایت نمی شود به همین علت شهروند خبرنگاری با اعتراض به وجود دست فروشان در پیاده رو و معابر خواستار رسیدگی به این موضوع شده است

پیام شهروند خبرنگار ما را می خوانید:

سلام چندین سال در منطقه ۳ اهواز واقع در کوی فرهنگیان اهواز زندگی می کنیم متاسفانه به دلیل هجوم عده ای از افراد سودجو بلوار شهید سلیمانی حد فاصل کوی فرهنگیان تا انتها زرگان در محاصره این افراد قرار گرفت به طوری که هرروز شاهد ساخت و مقاوم سازی سازه موقت و دکه ها و اشغال بخشی از پیاده رو عرض اتوبان و زشت کردن وجهه منطقه۳ اهواز شده بارها به دلیل همین مشکلات به شهرداری منطقه مذاجعه کردیم ولی هیچ اقدامی برای نقل انتقال و پاکسازی این افراد انجام نشددر جواب به ما میگن نمیتونیم کاری انجام بدیم لطفا از صدا و سیما درخواست رسیدگی و حل مشکلات منطقه۳ باشندالان هم هرروز این محله اشغال شده اوضاع بدتر و بدتر شده لطفا به درخواست مردم رسیدگی کنید زیبایی محله حق مردم پیاده رو مربوط به شخص خاصی نیست اینجا هرساخت سازی برروی پیاده روها راحت ساخته میشه 

دیگر خبرها

  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • لطفا خودخواهانه تردد نکنید!
  • اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در منطقه ۷ اصفهان
  • عصر بارانی شیراز و بیش از هزار تماس با آتش‌نشانی
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • شهرداری به دنبال ارائه کیفیت خدمات در نمایشگاه بین‌المللی کتاب است
  • کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند/ شهروندان از تردد در حاشیه کنارگدر‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند
  • درخواست شهروندان اهوازی از شهردار
  • پایانه های حمل و نقل عمومی منطقه ۲۲ تجهیز می شوند
  • ایجاد توازن در ارائه خدمات عادلانه ،در دستور کار شورای شهر ارومیه