Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@15:02:22 GMT

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۶۹۵۱۴

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  اکبر رنجبرزاده در نشست علنی عصر امروز (یکشنبه، 29 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد.

تذکر حشمت‌الله فلاحت‌ پیشه و احمد صفری نمایندگان اسلام‌آباد غرب و کرمانشاه به وزیر امور خارجه در خصوص جلوگیری از اجرای راهبرد خطرناک محاصره و تضعیف اکراد منطقه با استفاده از دیپلماسی میانجی‌گرایانه جمهوری اسلامی ایران.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تذکر شهروز برزگر،‌ حشمت‌الله فلاحت‌پیشه،‌ سیدحسین نقوی حسینی و اکبر رنجبرزاده نمایندگان سلماس، اسلام‌آباد غرب، ورامین و اسدآباد به رئیس‌جمهور در خصوص تجدیدنظر در مناسبات اقتصادی با کشورهای فرانسه و انگلیس با توجه به نقش منفی آنها در پذیره نویسی قطعنامه شورای امنیت علیه جمهوری اسلامی ایران.

تذکر سیدحمایت‌میرزاده نماینده مردم گرمی به وزیر اقتصاد در خصوص علت بی‌توجهی به حیف و میل شدن حق و حقوق سپرده‌گذاران موسسه کاسپین توسط بانک مرکزی.

تذکر نادر قاضی‌پور، علیرضا محجوب و اکبر رنجبرزاده نمایندگان ارومیه، تهران و اسدآباد به وزیر علوم در خصوص جلوگیری از بلوک‌بندی مناطق دانشگاه پیام نور.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۶۹۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه برنامه هفتم پیشرفت اصلاح شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی لایحه برنامه پنج‌ساله هفتم پیشرفت جمهوری اسلامی ایران را جهت تامین نظر شورای نگهبان اصلاح کردند.

به گزارش ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون تلفیق درباره لایحه برنامه هفتم توسعه (اعاده شده از شورای نگهبان)، این لایحه را جهت تامین نظر شورای نگهبان اصلاح کردند.

نمایندگان مجلس در برخی از مواد، بر مصوبه قبلی خود اصرار ورزیدند. همچنین به پیشنهاد احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس، در ماده ۳۱ لایحه برنامه هفتم، عبارت «دولت مکلف است» به عبارت «دولت مجاز است» تغییر کرد.

متن کامل اصلاحات لایحه برنامه پنج‌ساله هفتم پیشرفت جمهوری اسلامی ایران (۱۴۰۷-۱۴۰۳) را اینجا بخوانید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لایحه برنامه هفتم پیشرفت اصلاح شد
  • خبرگزاری کره شمالی جلوتر از مسئولان ایران
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس به پایان رسید
  • عدم‌همراهی بیش از ۱۰۰ نماینده در حمایت از طرح «نور»
  • ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از «طرح نور» را امضا نکردند؟
  • بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از طرح «نور» را امضا نکردند
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس
  • مجلس یازدهم با افزایش نمایندگان به ۳۳۰ نفر مخالفت کرد
  • مخالفت مجلس با افزایش تعداد نمایندگان
  • هشدار نمایندگان استان تهران به وزیر کشور