Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی شایسته تهیه‌کننده و پخش‌کننده سینما، درباره برنامه اکران نوروزی دفتر پخش هدایت فیلم، به خبرنگار  حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: این روزها برنامه ریزی برای اکران نوروزی فیلم های "فراری" علیرضا داودنژاد، "خجالت نکش" رضا مقصودی، "بی‌حساب" مصطفی احمدی و"من دیوانه نیستم"علیرضا امینی را انجام می دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره جدیدترین فعالیت سینمایی خود در زمینه تولید عنوان کرد: پروژه‌های "بی وزنی"به کارگردانی مهدی فردقادری و "تک دل" به کارگردانی آقایی جلیانی در مرحله پیش تولید هستند. همچنین درخواست پروانه ساخت"قاتل بروسلی"به کارگردانی بهمن گودرزی را داده ایم و منتظر جواب شورا هستیم.

وی در خصوص اکران یا حضور این آثار در جشنواره فجر سال آینده بیان کرد: هدف ما در وهله اول تولید اثری با کیفیت است و اکران و حضور در جشنواره بستگی به شرایط موجود دارد. اگر شرایط مناسب برای هر یک فراهم شود، آن را انجام خواهیم داد.

 

انتهای پیام/

 

مرتضی شایسته از اکران نوروزی فیلم هایش گفت

 

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۶۹۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا (ع) می‌سازد

آفتاب‌‌نیوز :

لطیفی که برای اولین بار دبیری جشنواره هنری امام رضا را هم برعهده دارد، عنوان کرده این فیلم سینمایی را می‌سازد و با احتمالی در جشنواره فجر امسال هم حضور داشته باشد. «عشق آباد تا عشق آباد» یک فیلمنامه اقتباسی است که حامد عنقا نوشته و قرار است محمدحسین لطیفی کارگردان آن باشد. به گفته این فیلمساز، این فیلم کار سنگینی است پیش تولیدش همزمان با شروع جشنواره هنری امام رضا (ع) آغاز می‌شود.

آخرین فیلم سینمایی این فیلمساز «غریب» بود که در جشنواره چهل و یکم به نمایش درآمد. این فیلم درباره شهید بروجردی بود که بابک حمیدیان نقش اول را بازی کرد.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا (ع) می‌سازد
  • «عینک قرمز» حامد بهداد با «تگزاس۳» مجوز اکران گرفتند
  • «عینک قرمز» ِ حامد بهداد با «تگزاس۳» اکران می‎‌شود
  • «عینک قرمز»ِ حامد بهداد با «تگزاس۳» اکران می‎‌شود
  • «عینک قرمز» و «تگزاس۳» اکران می‎‌شوند
  • نوآوری و کیفیت در مسیر سلامت؛ با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • ۳ فیلم در راه اکران
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد