Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران - ايرنا - سانحه هوايي در پرواز تهران - ياسوج در رسانه هاي اسپانيايي زبان بازتاب داشت.

به گزارش ايرنا، تارنماي خبري`اينفوبائه`(Infobae) آرژانتين در گزارشي عنوان کرد: يک هواپيماي خط هوايي ايران صبح يکشنبه با کوههاي مناطق جنوب غربي اين کشور برخورد کرد و مقامات ايراني تاييد کرده اند 66 نفر در اين حادثه کشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اين سانحه هوايي در شهر سميرم در 480 کيلومتري جنوب پايتخت رخ داد. مقامات ايراني اعلام کرده اند که تمامي خدمات اضطراري به حالت آماده باش در آمده اند.
بخش اسپانيايي شبکه آرتي روسيه نيز گزارش داد: يک هواپيماي ايراني با دهها مسافر دچار سانحه شد. اين هواپيما متعلق به شرکت آسمان بود و علاوه برحضور 60مسافر اين هواپيما شش خدمه نيزداشته که براساس گزارش ها هيچ کدام ازاين افراد ازاين حادثه جان سالم به در نبرده اند. گزارش هاي اوليه حاکي از آن بوده که ابتدااين هواپيمااز رادارها خارج شده و سپس با سانحه روبرو شد. هواپيمايي آسمان تاييد کرده که براي يکي از هواپيماهايش در جنوب استان اصفهان اين حادثه رخ داده است.
تارنماي روزنامه آرژانتيني کلارين نيزدرگزارشي عنوان کرد:يک هواپيماي ايراني با 66 سرنشين و خدمه در جنوب ايران دچاز سانحه شد که براساس گزارش ها اين سانحه باعث کشته شدن همه سرنشينان آن شد. يکي از رسانه هاي ايران گزارش داد که اين هواپيما در منطقه کوهستاني سميرم سقوط کرده است.
در گزارش شبکه تله سور ونزوئلا در مورد اين حادثه آمده است: يک هواپيماي ايراني با 60 مسافر و شش خدمه که در يک پرواز شرکت آسمان از تهران به سوي ياسوج در حال حرکت بود نزديک شهر سميرم در جنوب ايران سقوط کرد. اين هواپيما که تا اين لحظه بقايايش کشف نشده، پيش از سانحه از صفحه رادارها ناپديد شده بود.
اروپام**9234**1590
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۶۹۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، جلال ملکی درباره جزئیات آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران با بیان اینکه این کارخانه تولید مبلمان پلیمری در شهرک صنعتی شمس آباد بود، گفت: این حادثه عصر امروز رخ داد که شعله‌های آتش بیش از ۶۰ درصد این فضا را دربرگرفته بود

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از ورود آتش نشانی به محل آتش سوزی خبر داد و گفت: از گسترش آتش جلوگیری شد و حریق اطفا شده است.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه این حادثه خسارت مالی بالایی برجای گذاشته است؛ گفت: خسارت جانی ناشی از این آتش سوزی نداشتیم.

کد خبر 6090329 علی قدمی

دیگر خبرها

  • نقص فنی در پرواز هواپیمای مشهد-تهران
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • دومینوی حادثه برای مقامات اسرائیلی؛ پای بنی‌گانتس شکست
  • سومین حادثه برای مقامات صهیونیست؛ پای بنی‌گانتس شکست
  • بازتاب قهرمانی فوتسال ایران در رسانه‌های جهان
  • بازتاب سیزدهمین قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در رسانه‌های جهان
  • ورزشکار نوجوان ایران آسمانی شد | سومین مرگ بعد از حادثه تلخ
  • جزییات آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران
  • عاشق شعر عالمگیر ایران هستم/ بهترین سوغاتی از نمایشگاه کتاب تهران