Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- ظريف به شوي جديد نتانياهو عليه ايران واکنش نشان داد و آن را سيرک کاريکاتوري و کارتوني عنوان کرد.
به گزارش سرويس سياست خارجي خبرگزاري آريا، نخست وزير رژيم صهيونيستي در سخنراني خود در كنفرانس امنيتي مونيخ تکه فلزي را که ادعا کرد بخشي از پهپاد ايراني است براي حضار به نمايش گذاشت.
به گزارش شبکه تلويزيوني الجزيره مباشر؛ بنيامين نتانياهو نخست وزير رژيم صهيونيستي ضمن تكرار ادعاهاي خود عليه جمهوري اسلامي ايران گفت: اسرائيل اگر لازم باشد عليه ايران و نه فقط عوامل آن، وارد عمل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نتانياهو در سخنراني خود در کنفرانس امنيتي مونيخ مدعي شد: ايران به دنبال تسلط بر منطقه خاورميانه و همه جهان است و به اقدامات خصمانه و تروريستي ادامه مي دهد. ايران مي خواهد موشک هاي بالستيکي توليد کند که به عمق اروپا و آمريکا برسد.
نتانياهو مدعي شد: ايران بزرگترين تهديد براي جهان از جمله اروپاست. زماني که ايران به سلاح هسته اي دست پيدا کند، شاهد اقدامات خصمانه اين کشور در سراسر جهان خواهيم بود. ايران بارها تمايل خود را براي نابودي اسرائيل اعلام کرده است.
وي خاطر نشان کرد: توافقنامه هسته اي دست ايران را براي جنگ هاي نيابتي در منطقه باز کرد. ايران به دنبال بلعيدن خاورميانه است. ايران باعث شده است اسرائيلي ها و عرب ها بيش از هر زمان ديگر به يکديگر نزديک شوند. ايران در سوريه به دنبال امپراتوري خود تا سواحل درياي مديترانه است. تاکيد کردم اسرائيل خط قرمزهايي در سوريه دارد و از ايجاد پايگاه نظامي دائم ايران در سوريه جلوگيري خواهد کرد. اسرائيل به ايران اجازه نخواهد داد کارخانه تسليحاتي در سوريه احداث کند.
نخست وزير اسرائيل گفت: امروز سخنان محمد جواد ظريف را خواهيد شنيد که سخنگوي نظام ايران است. بدون شک ظريف، دخالت ايران در سوريه را تکذيب خواهد کرد. ايران همچنين اقدام خصمانه هفته گذشته خود عليه اسرائيل را تکذيب مي کند. به نظام ايران مي گويم به دنبال آزمودن قاطعيت اسرائيل نباشد. اگر لازم باشد عليه خود ايران و نه فقط عوامل آن، وارد عمل خواهيم شد. بايد با جرات در برابر اين نظام سخن بگوييم و به اين صورت مي توانيم جهاني امن تر و با ثبات تر ايجاد کنيم.
نتانياهو در ادامه مدعي شد ؛ هدف اساسي من آن است كه جلوي دستيابي تهران به سلاح هسته اي خواه از طريق توافق يا هر وسيله ديگري گرفته شود. توافق هسته اي به ايران فرصت مي دهد برنامه هسته اي خود را توسعه دهد.

اجازه دهيد به موضوعات جدي بپردازيم
وزير امور خارجه کشورمان گفت: سخنان بنيامين نتانياهو نخست وزير اسرائيل در مونيخ درباره ايران ، سيرک کاريکاتوري است.
محمد جواد ظريف وزير امور خارجه كشورمان در آغاز سخنراني در کنفرانس امنيتي مونيخ گفت: سخنان بنيامين نتانياهو نخست وزير اسرائيل در مونيخ درباره ايران ، سيرک کاريکاتوري است. امروز شاهد يک سيرک کارتوني بوديم! اجازه دهيد به موضوعات جدي بپردازيم.
وزير امور خارجه کشورمان افزود: من در كنفرانس سال گذشته پيشنهاد ايران را درباره يك توافق امنيتي براي خليج فارس تكرار كردم مبتني بر گفتگو، اصول مشترك و اقدامات اعتمادساز. اگر به ياد داشته باشيد برخي از همسايگان ما از فرصت پارسال خود براي ايراد اتهاماتي عليه ايران استفاده كردند. برخي اين كار را انجام دادند و برخي ديگر نيز امروز صبح يا بعد از ظهر امروز اين كار را انجام خواهند داد. شما مخاطب يك سيرك بوديد.
ظريف گفت: با شکست قلمرويي داعش ، تهديد افراط گرايي از بين نرفته است. ما خواستار يک منطقه قوي هستيم، ما نمي خواهيم در منطقه هژمون باشيم ؛ دوران هژموني گذشته است.
وي افزود: براي ساختن يک منطقه قوي بايد واقع بين باشيم و تفاوت ها را بپذيريم.
ظريف گفت: آمريکا و مشتريان محلي آن از انتخاب ها و تصميمات نادرستشان در حال عذاب هستند.
وزير امور خارجه کشورمان خاطرنشان کرد: رژيم صهيونيستي به تمام همسايه هاي خود تجاوز کرده و تقريبا هر روز زمين و آسمان سوريه را مورد تجاوز قرار مي دهد.
ظريف با بيان اينکه برجام يک الگوي بازي با حاصل‌جمع جبري صفر نبود، گفت: ايران پيشنهاد مجمع گفت‌وگوي منطقه‌اي را داد و هنوز اين پيشنهاد روي ميز است.


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۶۹۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید| نظر وزیر اسبق بهداشت درباره برجام و محمدجواد ظریف/ «هر روز که از خواب بیدار می‌شویم وضعیت عوض شده»

به گزارش خبرآنلاین،‌دکتر رضا ملک‌زاده، وزیر بهداشت در دولت اکبر هاشمی رفسنجانی،‌ فوق تخصص گوارش و کبد و عضو پیوسته فرهنگستان علوم پزشکی گفت: واقعاً آن کاری که ما در برجام انجام دادیم بی‌نظیر بود، رفتیم با همه قدرت‌های دنیا پشت یک میز نشستیم و با کارهایی که دکتر ظریف انجام داد افتخاری به دست آمد، اما متاسفانه افرادی که اصلاً برجام را نخواندند با آن مخالفت کردند تا یک پیمان افتخارآمیز برای ایران زیر سوال برود، وضعیت تحریم‌ها به‌شکلی شده که هر روز وضعیت کشور تغییر می‌کند و این ناامیدی‌ها را تشدید کرده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901957

دیگر خبرها

  • ببینید| نظر وزیر اسبق بهداشت درباره برجام و محمدجواد ظریف/ «هر روز که از خواب بیدار می‌شویم وضعیت عوض شده»
  • سفیر ایران در سازمان ملل: شروع کننده جنگ علیه اسرائیل نبوده ایم/ حق پاسخ به هرگونه تجاوز محفوظ است
  • ظریف: اسرائیلی‌ها به آمریکایی‌ها هم لگد زدند | اسرائیل به هیچ کس رحم نکرد | آنانکه دل‌شان برای آمریکا لک می‌زند باید بدانند آمریکا چه کرد
  • سفیر ایران: شروع کننده جنگ علیه اسرائیل نبوده ایم؛ حق پاسخ به هرگونه تجاوز محفوظ است
  • ظریف: خیلی‌ها فکر می‌کنند آمریکا ابر قدرت است اما امروز چیزی به نام قدرت هژمون نداریم / اسرائیل هیچ وقت پای کسی نخواهد ایستاد + فیلم
  • انتقاد کره شمالی از تحریم‌های اخیر آمریکا علیه ایران
  • پاسخ قاطع سفیر ایران به ادعای نخست‌وزیر دانمارک
  • اشتباه نتانیاهو به ایران فرصت داد بازدارندگی اسرائیل را نابود کند
  • پاسخ سفیر ایران به ادعای نخست‌وزیر دانمارک/ به نسل‌کشی واکنش نشان دهید
  • چاپلوسی فرانسه برای تل آویو: به دنبال تحریم‌های جدید علیه ایران هستیم