Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور با اعلام این مطلب که هنوز محل دقیق سقوط هواپیمای شرکت آسمان مشخص نشده، گفت: با توجه به پروتکل موجود نیرو‌های امنیتی و یگان امداد در فرودگاه یاسوج مستقر شدند. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار مهری رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور در خصوص حادثه سقوط یک فروند هواپیمای شرکت آسمان، اظهار داشت: بعد از وقوع حادثه بلافاصله با فرمانده پلیس فرودگاه یاسوج تماس حاصل کرده و، چون احتمال سقوط متصور بود با فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد و فرمانده انتظامی اصفهان نیز تماس حاصل شد و مقدمات انتظامی مورد نظر به مرحله اجرا گذاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور تصریح کرد: بنا بر پروتکل باید بلافاصله نیرو‌های امنیتی و حفاظت فرودگاه در این موارد تشدید شوند چرا که خانواده‌هایی که عزیزانشان را از دست داده‌اند بلافاصله به فرودگاه مراجعه می‌کنند و ممکن است در بین آن‌ها کسانی باشند که بخواهند از فرصت به دست آمده سوء استفاده کرده و خسارت وارد کنند.

سردار مهری اعلام کرد: با توجه به این پروتکل نیرو‌های امنیتی و یگان امداد در فرودگاه یاسوج مستقر شدند و برنامه‌ریزی لازم صورت گرفت؛ بدین ترتیب اگر کسی به عنوان خانواده مسافران موجود در هواپیمای حادثه‌دیده به فرودگاه یاسوج مراجعه کرد در مهمان‌سرا یا محل خاصی اسکان داده شود.

وی در پاسخ به سؤالی در خصوص اینکه آیا احتمال زنده ماندن مسافری از این پرواز متصور است یا نه، گفت: هنوز محل دقیق سقوط مشخص نشده و معلوم نیست کسی زنده باشد یا نه.

رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور با اعلام این مطلب که گروه‌های مختلفی از دستگاه‌های نظامی، امدادی و کمک‌رسان بسیج شده‌اند تا بتوانند محل سقوط این هواپیما را پیدا کنند، تصریح کرد: هنوز دلایل سقوط این پرواز مشخص نشده، ولی هر چه باشد مربوط به آب و هوا بوده است.

وی به مردم اطمینان داد:‌هیچ نگرانی در خصوص سایر پرواز‌ها نداشته باشند چرا که سیاست سازمان هواپیمایی کشور ایمن بودن پرواز‌ها است و وقتی اطمینان ۱۰۰ درصدی از ایمنی پرواز حاصل شود اجازه پرواز داده می‌شود.

سردار مهری در خصوص ماهیت هواپیمایی که سقوط کرده اعلام کرد: این هواپیما متعلق به شرکت آسمان است و جزو هواپیما‌های جدید وارد شده در ناوگان هوایی نیست.

این مقام ارشد پلیس فرودگاه‌های کشور از مردم خواست تا به شایعات مطرح شده در فضای مجازی توجه نکنند و اخبار را از مراجع رسمی دنبال کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۶۹۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ برای اطلاع ازتاخیرات وتغییربرنامه پروازی باتلفن ۱۹۹ از اصفهان وشماره ۳۵۲۷۷۵۲۰۰ ازشهرستان‌ها تماس گرفته و یابه سایت فرودگاه به آدرس https://esfahan.airport.ir مراجعه کنید.

دیگر خبرها

  • پرواز‌های فرودگاه ایلام لغو شد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • فرودگاه بین‌المللی سمنان مهیای بهره‌برداری است
  • ۱۵۰۰ زائر عمره‌گزار وارد کشور شدند
  • ۱۵۰۰ زائر عمره‌گزار وارد کشور شدند           
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۶ اردیبهشت
  • فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ایتالیا: نیرو‌های ما هرگز در اوکراین مستقر نخواهند شد
  • ۲۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتی
  • فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)