Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - هواپيما ATR شرکت هواپيماي آسمان که صبح امروز عازم شهر ياسوج بود با 66 سرنشين در اثر برخورد با کوه دنا سقوط و خانواده‌هايشان را داغدار کرد.
به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاري ميزان، هواپيما تهران به ياسوج از رادار حذف شد، خبر به همين کوتاهي بود که نزديک ظهر امروز دهان به دهان چرخيد و در دل خود دلنگراني هاي فراواني را به همراه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در همان دقايق ابتدايي اطلاعات کلي از شرايط اين هواپيما منتشر و مشخص شد 66 نفر از هموطنان ما در قالب مسافر و خدمه هواپيما در اين هواپيما مسافر شهر ياسوج بودند.
رضا جعفرزاده سخنگو سازمان هواپيمايي در توضيح جزئيات پرواز تهران به ياسوج اعلام کرد: اين پرواز حدود ساعت 8 صبح از تهران تي کاف داشته که حدود 50 دقيقه بعد از رادار محو شده است.
در نهايت خبر تاييد نهايي سقوط از سوي سازمان هواپيمايي کشوري به عنوان متولي حمل و نقل هوايي حدود ساعت 11:20 دقيقه اعلام و منتشر شد تا باعث شود داغي تازه بر دل ايرانيان بنشيند.
از همين رو به محل تجمع خانواده هاي حادثه ديدگان سقوط هواپيما تهران ياسوج رفتيم تا از نزديک با خانواده هاي انها ابراز همدردي کنيم.
تعدادي از خانواده هاي افراد جان باخته هواپيماي مسافربري تهران به ياسوج در فرودگاه مهرآباد آمده و در مسجد قدس جمع شده بودند و خانواده هايي که هر کدام در گوشه اي مشغول به گريه و شيون بودن.
در خيابان نيروهاي اورژانس و پليس حضور داشتند تا در صورت لزوم از اين نيروها استفاده شود.


عکاس هاي تعدادي از رسانه ها نيز که اجازه عکس برداري از خانواده ها را نداشتند در گوشه اي ايستاده و نهايتا از فاصله دور مشغول به عکس برداري بودند.

براي ديدن ساير عکس ها بر روي لينک کليک کنيد.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۷۰۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط اتوبوس به دره‌ در پرو با ۲۵ کشته و ۱۷ مصدوم

حادثه سقوط یک دستگاه اتوبوس به داخل دره‌ای ۲۰۰ متری در شمال پرو دست‌کم ۲۵ کشته برجا گذاشت.

به گزارش ایسنا، این حادثه در پی انحراف اتوبوس از یک جاده کوهستانی در شمال این کشور رخ داد.

گزارش‌ها همچنین حاکیست این سانحه دست‌کم ۱۷ مصدوم داشته است هرچند تعداد دقیق مصدومان هنوز تایید نشده است.

اتوبوس به داخل این دره در نزدیکی شهر «کاخامارکا» در رشته کوه‌های آند سقوط کرده است.

اتوبوس حدود ۵۰ مسافر داشته و پس از سقوط در حاشیه رودخانه‌ای که در اعماق دره جاری است، متوقف شده است. شاهدان می‌گویند جریان آبِ رودخانه، چند تن از مسافران را با خود برده است.

دیگر خبرها

  • نجات نصاب آسانسور با سقوط از ارتفاع ۱۵متری
  • بهترین صندلی در هواپیما برای مسافرانی که از پرواز می‌ترسند
  • نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع
  • یک جنگنده اف - ۱۶ آمریکا در نیومکزیکو سقوط کرد
  • یک جنگنده اف-۱۶ آمریکا در نیومکزیکو سقوط کرد
  • سقوط اتوبوس به دره‌ در پرو با ۲۵ کشته و ۱۷ مصدوم
  • کدام پرنده رکورد جهانی بالاترین ارتفاع پرواز را در اختیار دارد؟ | برخورد کرکس روپل با یک هواپیما در ارتفاع ۱۱ هزار و ۳۰۰ متری
  • ایرتاکسی فرصتی برای رونق مسیرهای کم تقاضا
  • همه کارهایی که باید قبل از پرواز انجام داد
  • بلیط لحظه آخری، برگه شانس مسافران همیشه آماده ! +توضیحات کامل