Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-24@18:20:58 GMT

بارش باران پس از مدتها انتظار در استان بوشهر+ گزارش

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۷۰۳۳۶

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: سامانه بارشی که از اوایل وقت امروز وارد استان بوشهر شده باعث بارش‌های پراکنده‌ای در شمال و مرکز استان شد.

علیرضا بهادری افزود: فعالیت این سامانه بیشتر در شهرستان‌های دیلم و گناوه خواهد بود و در قسمت‌های جنوبی استان فعالیت کمتری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بارندگی تا فردا در استان بوشهر ادامه دارد تصریح کرد: احتمال آبگرفتگی معابر در شمال استان دور از انتظار نیست.

کارشناس هواشناسی استان با اشاره به ورود دو سامانه بارشی به استان تا 10 روز آینده تاکید کرد: اگر الگوهای هواشناسی تغییر نکند مقدار بارش این دو سامانه قابل توجه پیش‌بینی می‌شود.

بهادری میزان بارش‌های امسال را نسبت به سال گذشته کمتر عنوان کرد و افزود: در حالی که از ابتدای سال آبی 149 روز می‌گذرد تاکنون کمتر از 100 میلیمتر بارندگی داشته‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: کمترین بارش‌های امسال مربوط به شهرستان دشتستان و بیشترین بارش‌ها مربوط به بوشهر بوده است.

کارشناس هواشناسی استان تصریح کرد: هر چند بر اساس پیش‌بینی هواشناسی تا پایان سال چندین سامانه بارشی خواهیم داشت اما هر چقدر هم که بارش‌ها خوب باشند تا رسیدن به وضعیت مطلوب فاصله زیادی داریم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۷۰۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران بهاری در لرستان و خوشحالی مردم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، ورود سامانه بارشی به جو لرستان و بارش رحمت الهی در اغلب نقاط استان، حال و هوای تازه‌ای به طبیعت بخشیده و موجب شادی مردم شده است.

بارش‌ها که به صورت رگباری و لحظه‌ای است در برخی مناطق نیز موجب آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها در خرم آباد و برخی از شهر‌ها شد.

اختلال جاده‌ای و ایجاد روان آب‌ها از دیگر مخاطرات این سامانه بارشی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی    

دیگر خبرها

  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در خراسان جنوبی
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی تا عصر امروز در آسمان گلستان
  • تداوم بارش باران تا ظهر امروز در مازندران
  • طراوت باران بهاری در دیار هگمتانه
  • فعالیت سامانه بارشی تا ظهر فردا در گلستان
  • تدوام سامانه بارشی در استان تا فردا + فیلم
  • اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای بارش باران و تگرگ در کرمان
  • بارش باران بهاری در لرستان و خوشحالی مردم
  • پیش بینی بارش پراکنده باران در استان قزوین
  • رگبار پراکنده باران و رعد و برق در زنجان