Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: شرایط مالی بازیکنان تیم ما افتضاح است و اگر پول‌مان را ندهند مقابل پرسپولیس بازی نمی‌کنیم. ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴ ورزشی فوتبال ایران نظرات

عقیل کعبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد مشکلات مالی استقلال خوزستان اظهار داشت: شرایط مالی استقلال خوزستان واقعاً افتضاح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبلاً شرایط خوب بود، اما الان پولی به بازیکنان نمی‌دهند. خیلی از بچه‌های تیم ما جوان هستند و پول کرایه ماشین ندارند تا در تمرینات حاضر شوند و مسئولان هم به فکر بازیکنان نیستند. من پنج هفته مصدوم بودم، اما مدیرعامل یا مسئولان باشگاه یک بار تماس نگرفتند تا حالم را بپرسند.

وی ادامه داد: بازیکنان ما نزد مدیرعامل رفته بودند تا در مورد مشکلات مالی صحبت کنند. مدیرعامل باشگاه به آنها گفته بود که هر وقت برنده شدید به شما پول می‌دهیم و هر بازیکنی هم قصد جدایی دارد می‌تواند این کار را انجام دهد. این برخورد اصلاً درست نیست و اگر مشکلات را حل کنند شک نکنید که نتایج خوبی می‌گیریم و در لیگ برتر می‌مانیم. مالک و مدیرعامل باشگاه قول داده بودند که هر هفته 200 تا 300 میلیون به تیم تزریق کنند که دو هفته این اتفاق افتاد، اما الان دو ماه است که پول نگرفته‌ایم.

مدافع تیم فوتبال استقلال خوزستان در مورد بحث عدم حضور بازیکنان این تیم برابر پرسپولیس تصریح کرد: اگر پول‌مان را ندهند واقعاً برابر پرسپولیس حاضر نخواهیم شد و هر کاری هم که دل‌شان می‌خواهد انجام دهند. وقتی برای ما هیچ ارزشی قائل نیستند، چرا ما باید خودمان را اذیت کنیم؟ واقعیت این است که من چشمم آب نمی‌خورد که این مشکلات حل شود.

انتهای پیام/

R1015203/P1015145/S29,3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط عبدالله ویسی استقلال خوزستان

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۷۰۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سایه ناظر مالی روی امضاهای مدیرعامل پرسپولیس

به گزارش خبرنگار مهر، کنسرسیوم بانکی پس از خرید بلوک سهام ۸۵ درصدی باشگاه پرسپولیس در خصوص جزئیات واگذاری کرسی‌های هیأت مدیره و همچنین تعیین مدیرعامل به توافق‌هایی دست پیدا کرد تا در نهایت با اعلام مدیرعامل یکی از این بانک‌ها که عهده دار تعیین مدیرعامل است، رضا درویش با یک شرط به کارش ادامه دهد.

درویش در حالی تا پایان فصل جاری به کارش در پرسپولیس ادامه می‌دهد که ناظر مالی باید روی کارهای او نظارت کند. این عضو اقتصادی که با نظر مستقیم کنسرسیوم بانکی قرار است عضویت در هیأت مدیره باشگاه را نیز دریافت کند قرار است به تمام قراردادهای جاری باشگاه رسیدگی کند.

در حقیقت درویش دیگر نمی‌تواند بدون مجوز این عضو مهم قراردادهای مالی امضا کند و باید تاییدیه های او را نیز دریافت کند.

قرار است عضو جدید ناظر بر امور مالی - حقوقی مدیرعامل باشگاه در هفته آینده شروع به کار کرده و تمام موارد از پیش تعیین شده که در آستانه عقد قرارداد است را مورد بازنگری قرار دهد.

شایان ذکر است کنسرسیوم بانکی تصمیم دارد پس از پایان فصل جاری لیگ برتر در خصوص ادامه حضور درویش در این باشگاه تصمیم گیری خواهد کرد.

کد خبر 6091691

دیگر خبرها

  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • اختیارات درویش محدود شد؛ سایه ناظر مالی روی امضاهای مدیرعامل پرسپولیس
  • سایه ناظر مالی روی امضاهای مدیرعامل پرسپولیس
  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • بزرگان پرسپولیس برابر آلومینیوم بزرگی نکردند/ خط دفاع هماهنگ نیست
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • بازی پرسپولیس - سپاهان جنگ واقعی است/ نکونام کار بزرگی کرده است