Web Analytics Made Easy - Statcounter

طب روزهای اخیر بازار خودرو با افت و خیز قیمت ها روبه رو است که فعالان بازار عامل اصلی تغییرات این روزهای بازار خودرو را فعالیت شرکت‌های خودروساز در عرضه محصول می دانند . ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸ اقتصادی صنعت، معدن و تجارت نظرات

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بازار امروز خرید و فروش خودرو در مقایسه با روزهای گذشته شاهد کاهش قیمت‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فعالان بازار عامل تغییرات قیمتی این روزهای بازار خودرو را فعالیت شرکت‌های خودروساز در عرضه محصول می دانند اما نکته قابل توجه این روزهای بازار خودروهای زیر 45 میلیون تومان دو نرخی بودن قیمت این خودروها است که هنوز راهکاری برای رفع آن از سوی دستگاه های نظارتی اجرایی نشده و در این شرایط سودجویان از این اختلاف قیمت‌ها سوء استفاده کرده و سودهای بالایی را کسب می‌کنند.

در حال حاضر پژو207 دنده‌ای با اختلاف قیمت 7 میلیون تومانی با قیمت 49 میلیون تومان و دنا با اختلاف 5 میلیون تومانی با قیمت 42 میلیون و 700 هزار تومان به فروش می‌رسد.

امروز در بازار خودروی 206 تیپ 2 با کاهش یک میلیون و 200 هزار تومانی 34 میلیون و 800 هزار تومان، دنا پلاس با کاهش 900 هزار تومانی با قیمت 56 میلیون 600 تومان، سمند EF7  با کاهش 700 تومانی با قیمت 36 میلیون و 300 تومان، پژو207 اتوماتیک با کاهش 1 میلیون تومانی با قیمت 56 میلیون و 500 هزار تومان، پژو 206 تیپ 5 با کاهش 800 هزار تومانی با قیمت 41 میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.

قیمت تعدادی از خودروهای داخلی به شرح زیر است:

انتهای پیام/

R1012125/P1012122/S7,78/CT7 واژه های کاربردی مرتبط خودرو قیمت خودرو

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۷۰۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خودرو امروز ۳ اردیبهشت +جدول

قیمت خودرو، امروز، دوشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ کمترین میزان نوسان را در طول هفته دارد و گویی معاملات بازار به صفر رسیده است. نوسانات در هر دو بازار خودرهای داخلی و مونتاژی، بسیار پایین گزارش می‌شود.

به گزارش مشرق، قیمت خودرو امروز، دوشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ نسبت به روزهای گذشته نوسان چندانی ندارد. اغلب خودروهای داخلی و مونتاژی بازار کمترین تغییر قیمت را نسبت به روزهای گذشته تجربه می‌کنند؛ اما در موارد معدود، خودرویی همچون جتا VS۷ که محصول وارداتی شرکت ماموت خودرو به شمار می‌رود افت قیمت ۱۰۰ میلیون تومانی را نسبت به روز گذشته تجربه می‌کند.

با توجه به قیمت‌های وب‌سایت کارنامه، بازار خودرو از ابتدای امروز روند باثباتی دارد.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی تغییر چندانی نسبت به روز گذشته ندارد و نوسان آنها غالباً زیر ۱۰ میلیون تومان است.

ساینا اتوماتیک S یکی از ارزان‌ترین سدان‌های دنده اتومات بازار به شمار می‌رود که از صبح امروز ۱۱ میلیون تومان گران‌تر شده و با ۵۰۸ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

شاهین G با مدل ۱۴۰۳ سدان لوکس شرکت سایپاست که نسبت به روزهای گذشته چهار میلیون تومان افت قیمت دارد و با نرخ ۷۶۶ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

سمند سورن پلاس یکی از سدان‌های محبوب و پرفروش ایران‌خودرو نیز از آغاز روند معاملات امروز پنج میلیون تومان ارزان‌تر از روز گذشته و با قیمت ۷۸۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

تارا دنده‌ای V۱ از صبح امروز تنها سه میلیون تومان افت قیمت داشته و به نرخ ۸۸۱ میلیون تومان رسیده است.

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی بازار هم افت‌وخیز چندانی ندارند.

جک J۴ آپشنال ارزان‌ترین سدان مونتاژی کرمان موتور نسبت به روز گذشته پنج میلیون تومان افت قیمت دارد و با ۸۹۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

ام‌وی‌ام X۳۳ دنده‌ای کراس یکی دیگر از جدیدترین محصولات مدیران خودرو شمرده می‌شود که تغییری نسبت به دیروز ندارد و با همان نرخ یک میلیارد و ۹۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

فونیکس آریزو ۶ پرو سدان رده‌بالای مدیران‌خودرو محسوب می‌شود که از ابتدای روند معاملات امروز تغییری ندارد و با یک میلیارد و ۶۱۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

فونیکس تیگو ۸ پرومکس یکی از گران‌قیمت‌ترین خودروهای مونتاژی بازار به شمار می‌رود که از صبح امروز با رشد ۵۰ میلیون تومانی، وارد کانال سه میلیارد تومان شده است.

دیگر خبرها

  • کاهش قیمت دلار در راه است؟
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳/ حباب سکه امامی هفت میلیونی شد
  • طلا و سکه در میانه روز رنگ عوض کرد؛ قیمت جدید طلا و سکه امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت خودرو امروز ۳ اردیبهشت +جدول
  • افت قیمت ۴ تا ۱۰۰ میلیون تومانی برخی خودروها در بازار | جدول قیمت خودروهای داخلی و خارجی را ببینید
  • کف قیمت دلار کجا خواهد بود؟
  • نباید قیمت‌ های سلیقه‌ای خودروسازان ملاک قرار بگیرد
  • بازار خودرو به کما رفت/ آخرین قیمت پژو، شاهین، تیبا، دنا، رانا و کوییک + جدول
  • سقوط میلیونی قیمت سکه/ پیش‌بینی قیمت طلا و سکه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳/ سکه بهار به کانال ۳۹ میلیونی برگشت