Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایش پهلوانان زورخانه ای با حضور ورزشکارانی از خمین، اراک، داران، اصفهان وخوانسار امروز در زورخانه پوریای ولی خوانسار برگزار شد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل ازچشمه سار؛ همایش پهلوانان زورخانه ای با حضور ورزشکارانی از خمین، اراک، داران، اصفهان وخوانسار پیش از ظهر امروز در زورخانه پوریای ولی خوانسار برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این همایش با اجرای حرکات زورخانه ای و اجرای نمایش چرخ و میل توسط ورزشکاران همراه بود.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۷۰۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری چهارمین همایش کشوری سوارکاری نمایشی اسب در نطنز

ایسنا/اصفهان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نطنز گفت: چهارمین همایش کشوری سوارکاری نمایشی اسب در شهرستان نطنز برگزار شد.

حسین اشرفی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: این همایش برای چهارمین بار در چند سال گذشته در شهرستان نطنز با حضور سوارکاران و اسب‌داران سراسر کشور برگزار شد.

وی افزود: در این همایش، سوارکارانی از استان‌های اصفهان، تهران، قم، مرکزی، آذربایجان شرقی، همدان، کردستان، کرمانشاه، یزد و برخی دیگر از استان‌ها حضور داشتند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نطنز گفت: بیش از ۲۰۰ سوارکار به همراه اسب‌های خود در این همایش شرکت کردند.

وی تصریح کرد: همایش بزرگ کشوری سوارکاری نمایشی اسب در نطنز در باشگاه سوارکاری کارون برگزار شد.

اشرفی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این همایش، ترویج صنعت اسب‌داری و آشنایی جوانان و نوجوانان و خانواده‌ها با اسب و نحوه نگهداری آن است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نطنز، گفت: با توجه به استقبال مردم شهرستان نطنز و شهرهای هم‌جوار از این همایش امیدواریم بتوانیم باز هم، چنین همایشی را در شهرستان نطنز برگزار کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سومین جشنواره گل و گلاب شهرستان خمین
  • سومین جشنواره گل و گلاب روستای شهابیه خمین برگزار می شود
  • «همایش بزرگمهر حکیم» با حضور اساتید برجسته برگزار شد
  • آغاز همایش تئاتر خیابانی هفته هنر انقلاب در اصفهان
  • تمدید مهلت ارسال اثر به همایش ملی پایداری و کارآمدی خانواده
  • آغاز همایش تئاتر خیابانی «هفته هنر انقلاب» در اصفهان
  • سومین همایش ملی و بین‌المللی سلامت، حکمت و حکمرانی برگزار می‌شود
  • همایش جهانی «بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب» برگزار می‌شود
  • همایش تئاتر خیابانی «هفته هنر انقلاب» در اصفهان
  • برگزاری چهارمین همایش کشوری سوارکاری نمایشی اسب در نطنز