Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ صارم رضایی مدیرکل جمعیت هلال احمر لرستان افزود: این تیم‌های امدادی از شهرستان‌های الیگودرز و ازنا به محل سقوط هواپیما اعزام شده اند.

وی اظهار کرد: یک فروند بالگرد امدادرسانی نیز برای اعزام به محل آماده شده است، اما به سبب شرایط نامناسب هوا امکان بلند شدن و پرواز ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل جمعیت هلال احمر لرستان ادامه داد: این بالگرد در صورت مساعد شدن وضعیت هوا و فراهم بودن امکان پرواز به محل حادثه اعزام می‌شود.

در پی سقوط هواپیمای مسافربری‌ای تی آر شرکت هواپیمایی آسمان از تهران به یاسوج ۶۶ مسافر و خدمه این پرواز جان باختند.
هواپیمای‌ای تی آر صبح امروز از تهران به مقصد یاسوج پرواز کرد که از صفحه رادار محو شد.

این هواپیما در منطقه سخت گذر و کوهستانی لای سرخ دنا در پادنای سمیرم سقوط کرده است.

بارش برف و باران کار گروه‌های امدادی و خدمات رسان را برای یافتن نقطه دقیق سقوط هواپیما با مشکل مواجه کرده، اما با وجود این کوشش‌ها همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/م

اعزام ۲ گروه امدادی لرستان به محل سقوط هواپیما در سمیرم

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۷۰۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش برف و باران در راهِ استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ اداره کل هواشناسی استان اصفهان در خصوص عبور موج ناپایدار بارشی بر روی استان هشدار سطح زرد صادر کرد.
این سامانه از بعدظهر امروز تا اوایل وقت فردا جمعه بر روی استان فعال است که موجب اختلال در تردد؛ لغزندگی در گردنه‌های کوهستانی به سبب بارش پراکنده باران وبرف، مه آلودگی و کاهش دید، سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌ها، آبگرفتگی معابر و تنش دمایی در سالن‌های دامداری‌ها، مرغداری‌ها و گلخانه‌ها می‌شود.
این سامانه همه‌ی مناطق استان شامل بویین میاندشت، سمیرم، چادگان، خوانسار، دهاقان، دهق، برخوار، لنجان، سمیرم، شهرضا، فریدونشهر، گلپایگان، مبارکه، شاهین شهر، میمه ورزنه را تحت ثاثیر قرار می‌دهد.
اجتناب از فعالیت‌های کوهنوردی، اتراق نکردن در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، جلوگیری از چرای دام‌ها در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، لایروبی کانال و آب رو‌ها، کنترل دمای گلخانه و باغات نیز توصیه شده است.

دیگر خبرها

  • مرکز آبشارشناسی دانشگاه لرستان تأسیس می‌شود
  • مأموریت جدید یاسین از زبان وزیر دفاع/ این جت چه ویژگی هایی دارد؟
  • بارش برف و باران در راهِ استان
  • مصدوم شدن ۶ نفر در پی تصادف وانت پیکان با عابر پیاده / مصدومیت ۵ نفر در پی واژگونی ال۹۰
  • مصرف ۶۰۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در سال گذشته
  • درخواست یکصد فعال سیاسی، فرهنگی و روزنامه‌نگار لرستانی: کمیته‌ی حقیقت‌یاب برای ‌مرگ «پرستو بخشی» پزشک جوان اعزام کنید! + متن نامه و اسامی امضاکنندگان
  • امدادرسانی به ۱۷۳ نفر در سیل لرستان
  • سقوط خودرو به رودخانه/ این حادثه تلفات جانی نداشت
  • سقوط خودرو به رودخانه با ۵ سرنشین
  • قطع راه ۲۰روستای الیگودرز/ عشایر در انتظار امداد هوایی