Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نماینده مردم سمیرم از رئیس مجلس درخواست کرد درخصوص علل وقوع حادثه هوایپما تهران- یاسوج کمیته تحقیق و تفحص تشکیل دهد. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، اصغر سلیمی در نشست علنی عصر امروز (یکشنبه، ۲۹ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در پی حادثه سقوط هواپیمای تهران- یاسوج، گفت: از رئیس مجلس تقاضا دارم در مورد این حادثه کمیته تحقیق و تفحص تشکیل دهد تا با مقصران برخورد قانونی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طبق گزارش خانه ملت، نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم و مسئولان شهرستان سمیرم از زمان وقوع حادثه تمام تلاش خود را انجام دادند تا محل حادثه را مشخص کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۷۰۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رانش زمین در روستای «دشتبال» و ریزش ۶ واحد مسکونی/ تاکنون حادثه جانی گزارش نشده است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: بارش شدید باران و جریان یافتن رواناب باعث آبگرفتگی ۲۰ واحد مسکونی و ریزش ۶ باب منزل مسکونی در روستای دشت‌بال از بخش پادنای علیای شهرستان سمیرم شد.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان، با بیان اینکه طی ورود سامانه بارشی روزهای گذشته، بارش باران منجر به رانش زمین و طغیان رودخانه در بخش پادنای شهرستان سمیرم در اصفهان شده است، اظهار کرد: جاده روستاهای خفر، دیلی و سرباز در بخش پادنا به علت ریزش کوه و نیز محورهای جاده‌ای روستاهای نورآباد، سرباز و دشتبال در بخش پادنای علیای شهرستان به علت رانش زمین و طغیان رودخانه برای ساعاتی مسدود شد.

وی درباره بارش شدید باران و جریان یافتن رواناب که منجر به آبگرفتگی ۲۰ واحد مسکونی و ریزش ۶ باب منزل مسکونی در روستای دشت‌بال از بخش پادنای علیای شهرستان سمیرم شد، افزود: در شهرستان سمیرم ۴۵ میلی‌متر، ۶۲ میلی‌متر در بخش پادنای علیا و ۱۰۶ میلی‌متر در ایستگاه روستای نقل بارندگی گزارش شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اینکه بلافاصله اکیپ‌های راهداری اداره کل راهداری به مناطق تحت‌تأثیر اعزام و بازگشایی محورهای آسیب دیده در حال انجام است، خاطرنشان کرد: تخلیه آب و امدادرسانی در روستای دشتبال نیز توسط امدادگران جمعیت هلال احمر و تیم‌های مدیریت بحران شهرستان، دهیاری و بخشداری در حال انجام است، تاکنون در این مناطق حادثه جانی گزارش نشده است.

کد خبر 739140

دیگر خبرها

  • واکنش شورای نگهبان به ادعای یک نماینده درباره جریمه بی حجابی
  • ضرورت همدلی ۱۲ نماینده مازندران با استاندار به منظور رفع موانع استان
  • نماینده کهنوج: تشکیل استان کرمان جنوبی یک اتفاق تاریخی خواهد بود/ مردم منتظر تحقق قول رییس جمهور هستند
  • نماینده مجلس: واریز نشدن عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد قابل قبول نیست
  • شورای وحدت به‌دنبال تشکیل فراکسیون وحدت در مجلس است
  • آخرین وضعیت تفحص از شستا و اتاق بازرگانی در مجلس
  • بررسی سهم زنان در انتخابات ادوار مجلس شورای اسلامی
  • ایران خواستار تشکیل گروه تحقیق بین‌المللی درباره جنایات اسرائیل در بیمارستان الشفا شد
  • ایران خواستار تشکیل گروه تحقیق بین‌المللی درباره جنایات اسرائیل در غزه شد
  • رانش زمین در روستای «دشتبال» و ریزش ۶ واحد مسکونی/ تاکنون حادثه جانی گزارش نشده است