Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانوی پیر، با وجود مصدومیت ها و یک بازی نه چندان تهاجمی، بازهم موفق شد تا در دربی تورین پیروز شود.

طرفداری- در بیست و پنجمین هفته سری آ، تیم های تورینو و یوونتوس به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی 1-0 شاگردان الگری به پایان رسید.

اطلاعات بازی

تورنمنت: هفته بیست و پنجم سری آ

تاریخ و زمان بازی: یکشنبه، بیست و نهم بهمن 1396

استادیوم: المپیک تورین

گلزن: الکس ساندرو (33)

ترکیب تیم ها و آمار بازی

برای اطلاع از سایر جزییات بازی به صفحه اختصاصی طرفداری در این مسابقه و برای اطلاع از نتایج سایر بازی های در حال برگزاری به صفحه نتایج زنده مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرح بازی

در دقیقه سوم مسابقه، پیانیچ فرصت خوبی برای هیگواین فراهم کرد اما سیریگو زودتر توپ را مهار کرد. در دقیقه 12، بلوتی در آستانه تک به تک شدن با شزنی بود اما پاس اشتباه اوبی، باعث شد موقعیت از دست برود. هیگواین که در ابتدای دیدار مصدوم شده بود و با درد بازی می کرد، در دقیقه 15 جایش را به فدریکو برناردسکی داد. در دقیقه 20، سانتر داگلاس کاستا با اشتباه مدافعان تورینو به آساموا رسید اما دی سیلوستری با حضور به موقع خود در دهانه دروازه، مانع گل شدن ضربه والی مدافع غنایی شد. دقایقی بعد، بازیکنان تورینو با سانتری خوب، خطرساز شدند اما شزنی به خوبی ضربه سر بلوتی را مهار کرد. در دقیقه 32، میرالم پیانیچ صاحب یک ضربه آزاد شد اما سیریگو به خوبی شوت وی را مهار کرد. یک دقیقه بعد، برناردسکی با مهارت خوب خود از مدافعان تورینو عبور کرد و سانتری به دهانه دروازه انجام داد که الکس ساندرو، با حضوری به موقع توپ را به درون دروازه تورینو فرستاد. نیمه اول با حساب 1-0 به سود بیانکونری خاتمه یافت.

نیمه دوم با موقعیت های کم تری دنبال شد و در دقیقه 66 پائولو دیبالا به جای داگلاس کاستا وارد میدان شد. در دقیقه 70 دیبالا فرصت مناسبی برای گلزنی داشت اما شوت مهاجم آرژانتینی، بی دقت بود. دقایقی بعد، همکاری پیانیچ و ساندرو برای گلزنی ثمری نداشت. در دقیقه 80، شوت از راه دور یاگو فالکه در اختیار شزنی که امروز عملکرد خوبی داشت، قرار گرفت. در دقیقه 90، فدریکو برناردسکی که خود یار تعویضی بود، مصدوم شد و جایش را به استفان لیخشتاینر داد. در نهایت، یوونتوس توانست با پیروزی 1-0 در خانه حریف همشهری خود، موقتا به صدر جدول راه یابد و نوار موفقیت خود در سری آ را حفظ کند.

خلاصه بازی

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۷۱۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاس زیبای سردار آزمون و فرصت سوزی تامی آبراهام در دقیقه 94 بازی رم و یوونتوس / فیلم

در دقیقه 94 بازی رم و یوونتوس، تامی آبراهام می توانست روی پاس زیبای سردار آزمون برای رم گلزنی کند اما ضربه نه چندان خوب مهاجم انگلیسی با واکنش شزنی همراه شد.

دانلود (5.3MB)

دیگر خبرها

  • توصیه الگری به ده روسی برای پیروزی مقابل بایرلورکوزن: می توانی دقیقه 60 گل اول را بزنی
  • تساوی رم و یوونتوس در حضور ۲۸ دقیقه‌ای آزمون
  • یوونتوس ۱-۱ رم / کار شاگردان دروسی سخت شد +فیلم
  • سردار آزمون چند دقیقه مقابل یوونتوس بازی کرد؟
  • تساوی رم با یوونتوس در شب آرام سردار آزمون
  • پاس زیبای سردار آزمون و فرصت سوزی تامی آبراهام در دقیقه 94 بازی رم و یوونتوس / فیلم
  • چلسی ۵-۰ وستهم: پیروزی در دومین دربی لندن ظرف سه روز
  • اینتر، ناپولی و یوونتوس سه تیم علاقه‌مند به الساندرو بونجورنو
  • بلیت سوپرکاپ را رزرو کن؛ ترکیب احتمالی میلان برای بازی با جنوا
  • بارسلونا دربی را باخت و رئال مادرید را قهرمان لالیگا کرد