Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-03@09:34:30 GMT

ثبت ۴۳ هزار قرارداد آتی سکه در بورس کالا

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۷۱۶۳۵

معامله گران بازار آتی سکه روز گذشته ۴۳هزار و ۶۳۰ قرارداد برای تحویل ماه های آینده به ارزش ۷ هزار و ۱۹۸ میلیارد ریال منعقد کردند.

به گزارش بورس کالای ایران، روز گذشته قرارداد آتی سکه طلا تحویل اسفند ماه امسال، یک هزار و ۱۰۹ قرارداد منعقد شد که قیمت تسویه سکه روی رقم یک میلیون و ۵۳۰ هزار تومان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سررسیدهای اردیبهشت و تیرماه سال آینده نیز به ترتیب ۲۸۲ و ۲۳۹ قرارداد به ثبت رسید که بهای سکه برای تحویل اردیبهشت ماه یک میلیون ۵۵۲ هزار تومان و برای تحویل تیرماه سال آینده یک میلیون و ۵۸۳ هزار تومان بود.

همچنین دو سررسید دورتر بازار که به طور معمول بیشترین حجم قراردادها به این دو سررسید اختصاص دارد، موعد تحویل شهریور و آبان ماه سال آینده هستند که روز گذشته در سررسید شهریور ۳ هزارو ۵۶ قرارداد و در سررسید آبان ۹۷ بالغ بر ۳۸ هزار و ۹۴۴ قرارداد بر تابلوی معاملات درج شد.

بهای سکه در قرارداد تحویل شهریور سال آینده یک میلیون و ۶۲۱ هزار تومان معامله شد و در قرارداد آبان ماه سال ۹۷ نیز معامله گران شاهد ثبت سکه یک میلیون و ۶۵۶ هزار تومانی بر تابلوی معاملات بودند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۷۱۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آدریان رابیو با یوونتوس تمدید می‌کند یا به عنوان بازیکن آزاد جدا می‌شود؟

آینده رابیو همچنان نامشخص است.

طرفداری | قرارداد آدریان رابیو با یوونتوس در انتهای فصل 24-2023 به پایان می رسد اما هنوز خبری از تمدید قرارداد نیست. در واقع رابیو منتظر ارزیابی وضعیت یوونتوس در پایان فصل و بررسی پیشنهادهای احتمالی است.

به نقل از اسکای ایتالیا؛ رابیو در ۲۹ سالگی منتظر دریافت یک پیشنهاد مهم است. او ماندن در یوونتوس را هرگز رد نکرده اما منتظر مشخص شدن وضعیت این باشگاه در پایان فصل است. در واقع انتخاب سرمربی آینده یوونتوس در تصمیم رابیو برای ماندن در تورین یا جدایی از این باشگاه بسیار موثر خواهد بود. از سوی دیگر بازی در لیگ برتر، رویای همیشگی رابیو بوده است و او اگر پیشنهاد مناسبی از فوتبال انگلیس دریافت کند، به طور جدی آنرا بررسی خواهد کرد. در هر صورت انتظار می رود رابیو پیش از آغاز یورو ۲۰۲۴، آینده خود را مشخص کند.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • چهارمین مرحله تحویل اتوبوس‌ های اسنا به شهرداری تهران+فیلم
  • صفرشدن تعرفه تجارت کالا‌ها بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • آدریان رابیو با یوونتوس تمدید می‌کند یا به عنوان بازیکن آزاد جدا می‌شود؟
  • یک مسئول سابق: طراح ایرانی را تحویل نگرفتیم، رفت در هند 25 میلیون موتورسیکلت را گازسوز کرد
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • زاکانی: ورود اولین نمونه قطار چینی در خرداد به تهران | تمام قراردادهای ما ضمانت بانکی دارد | می خواهند قراردادمان با چین را منحل کنند اما نمی توانند
  • زاکانی: اولین نمونه قطار چینی در خرداد به تهران می رسد | تمام قراردادهای ما ضمانت بانکی بین المللی دارد
  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • ۵۰ دستگاه کامیونت فورس در بورس کالا عرضه می‌شود
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳