Web Analytics Made Easy - Statcounter

اجتماع > اجتماعی - همشهری آنلاین:
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور گفت: با هماهنگی‌های انجام شده با سرلشکر باقری، فارغ‌التحصیلان کارشناسی ارشد و دکتری به منظور آمایش سرزمینی در دهستان‌های زادگاه‌های خود امریه می‌شوند.

به گزارش فارس، سید ابوالفضل رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری در نخستین همایش فناوری‌های فرهنگی که در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، افزود: برای آقایانی که کارشناسی ارشد و دکتری دارند با هماهنگی سرلشگر باقری امریه‌ای تدارک دیده شده است تا به جای سربازی به دهستان زادگاه خود بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به طور متوسط هر دهستان 24 روستا دارد که این عزیزان بعد از طی دوره آموزشی که ما برای آنها برگزار می‌کنیم وظیفه آمایش سرزمینی را دارند.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری در بخش ديگر سخنانش گفت: متأسفانه در حوزه دانشگاه‌ها فقط به دنبال دادن و گرفتن مدرک بودیم. اگر آموزش‌های ما تحقیقاتی و کاربردی بود امروز 42 درصد افراد بیکار جامعه فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها نبودند.

وي افزود: فارغ‌التحصیلان رشته‌های کشاورزی و معدن به دنبال کار پشت میزنشینی هستند در حالیکه اگر آموزش آنها کاربردی بود، کار در مزرعه و معدن هم درآمد بیشتری دارد و هم مسئولیت اجتماعی آن کمتر است.

در همین زمینه: جزئیات مهارت‌آموزی ویژه سربازان اعلام شد | طراحی سامانه سرباز ماهر

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۷۲۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی روستایی به همت سپاه عاشورا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مهدی حسینی در نشست بررسی طرح‌های عمرانی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا، اعتبار مورد نیاز برای اجرای طرح‌ها را بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال اعلام و اظهار کرد: هماهنگی‌های لازم با آب منطقه‌ای استان صورت گرفته است تا تمام طرح‌ها در موعد مقرر و با تزریق اعتبارات مصوب تکمیل و آماده بهره برداری شود.

به گفته وی اجرای طرح‌های آبرسانی برای روستا‌های استان نیازمند تامین و جاگذاری  ۱۹ مخزن بزرگ آب و همچنین ۶ هزار و ۲۰۰ متر لوله گذاری برای خط انتقال است.

حسینی افزود: ماموریت آبرسانی به مناطق محروم و روستایی و نیز مدرسه سازی در روستا‌های هدف قرارگاه پیشرفت سپاه عاشورا، با جِدیت و بدون وقفه در حال پیگیری و اجرا است و مصمم هستیم با همکاری شرکت آب منطقه‌ای و آموزش و پرورش آذربایجان شرقی علاوه بر ۶۱ طرح آب روستایی، ساخت  ۱۲ مدرسه روستایی را نیز امسال به اتمام برسانیم.

وی با اشاره به افزایش تنش آبی در سال‌های اخیر در آذربایجان شرقی به خصوص در مناطق روستایی، یکی از رسالت‌های اصلی و مهم قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را توجه به رفع مشکلات اقتصادی مناطق محروم عنوان کرد.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا ادامه داد: طبق تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر توجه جدی به مناطق محروم، قرارگاه پیشرفت سپاه عاشورا بدون وقفه به صورت جدی هم در حوزه آبرسانی به روستا‌های هدف و هم در حوزه ساخت، تجهیز و تعمیر مدارس ماموریت‌های خود را دنبال می‌کند.

 

دیگر خبرها

  • حمایت‌های بیشتر معاونت توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از حوزه روستایی
  • یکی از مسائل جدی کشور فارغ التحصیلان فاقد دانش است
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان جذب فراگیر کارشناسی ارشد
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد/ مجوز ثبت نام به هیچ یک از موسسات آموزشی ندادیم
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد/ مجوز ثبت نام برای هیچ یک از موسسات آموزشی ندادیم
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد
  • حمایت دانشگاه تهران از فارغ التحصیلان و دانشجویان جویای کار
  • کاهش تعداد فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها در آمریکا برای دومین سال متوالی
  • اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی روستایی به همت سپاه عاشورا
  • مشارکت اتاق بازرگانی برای توسعه مهارت‌آموزی در دوره متوسطه دوم