Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@04:27:32 GMT

پیروزی نفت مسجدسلیمان برابر راه آهن تهران

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۷۲۴۱۶

پیروزی نفت مسجدسلیمان برابر راه آهن تهران

اهواز - ایرنا - تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ دسته یک کشور، برابر تیم راه آهن تهران به برتری رسید.

به گزارش ایرنا تیم نفت مسجدسلیمان روز یکشنبه در خانه به مصاف تیم راه آهن تهران رفت که با پیروزی 2 بر یک برابر حریف خود یک گام دیگر به لیگ برتر نزدیک تر شد.
در این دیدار میلاد میداودی و پیمان میری در دقایق 70 و 72 دو گل نفتی های مسجدسلیمان را به ثمر رساندند همچنین عباس محمدرضایی در دقیقه 82 تک گل تیم راه آهن را زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم نفت مسجدسلیمان پیش از این و در چهار مصاف قبلی خود با تیم راه آهن به 2 پیروزی و یک شکست دست یافته بود همچنین یک دیدار بین دو تیم با تساوی یک بر یک به پایان رسیده بود.
تیم زردپوش نفت مسجدسلیمان هم اکنون با کسب 49 امتیاز از 24 بازی و با اختلاف چهار امتیاز نسبت به تیم دوم، صدرنشین جدول بوده و از شانس بالایی برای صعود به لیگ برتر برخوردار است.
گفتنی است بر اساس برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ قرار بود دیدار تیم ‌های نفت مسجدسلیمان و راه‌ آهن تهران از ساعت 14:30 امروز در استادیوم شهید بهنام محمدی برگزار شود اما به دلیل آب گرفتگی زمین چمن ورزشگاه این شهرستان، بازی امروز راس ساعت 15 آغاز شد.
مسئولان ورزشگاه به همراه جمعی از طرفداران تیم نفت مسجدسلیمان و از جمله برخی از اعضای کادر فنی این تیم به شیوه سنتی در تخلیه‌ آب از زمین چمن تلاش کردند.
تیم شهرداری ماهشهر دیگر نماینده خوزستان در این هفته از رقابت ها از ساعت 14 روز دوشنبه در کرمان به مصاف نماینده این شهرستان می رود، این تیم خوزستانی هم اکنون با کسب 29 امتیاز در مکان دوازدهم جای گرفته است.
9879/ 6037

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۷۲۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروزی شمس آذر برابر حریف تهرانی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال شمس آذر قزوین بعد از ظهر سه شنبه در هفته بیست و پنجم لیگ برتر توانست با نتیجه۲ بر یک از سد پیکان تهران عبور کند.

در این بازی که از ساعت ۱۸:۲۰ دقیقه در ورزشگاه سردار آزادگان برگزار شد، شمس آذر توانست با گلهای پوریا سرآبادانی و حسین گودرزی پیکان را شکست دهد.

گفتنی است این بازی با حکم کمیته انضباطی بدون حضور تماشاگران قزوینی برگزار شد.

کد خبر 6093466

دیگر خبرها

  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول
  • یک جو وحشتناک در انتظار پرسپولیس
  • در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!
  • سوغات امید از دیار نصف جهان/ تدبیرمدیران نساجی در اعزام هوادار جواب داد
  • سومین آزمون سخت اوسمار/ نوبت پیروزی پرسپولیس فرا می‌رسد؟
  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • خوش‌آمد پورموسوی به ملوان و امیدواری به پیروزی
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروزی شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها