Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اطلاعیه‌ سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ كشور درخصوص اعلام زمان مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی داوطلبان متقاضی شركت در آزمون‌ كارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1397 و بیست و سومین دوره المپیاد علمی -دانشجویی كشور و همچنین ایجاد امكان برای ثبت‌نام آن دسته از داوطلبانی كه در موعد مقرر موفق به ثبت‌نام نشده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیرو اطلاعیه‌های مورخ 12 و 96/09/26 بدین‌وسیله‌ به ‌اطلاع‌ آن دسته از داوطلبان متقاضی شركت در آزمون‌ كارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1397 و بیست و سومین دوره المپیاد علمی - دانشجویی كشور كه در زمان مقرر (از تاریخ 96/09/16 لغایت 96/09/26) در آزمون مزبور ثبت‌نام نموده‌اند می‌رساند كه اطلاعات ثبت‌نامی داوطلبان از روز دوشنبه مورخ 96/11/30 لغایت روز پنجشنبه مورخ 96/12/03 بر روی پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت؛ لذا كلیه متقاضیان، می توانند در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اصلاحات مربوطه (موضوع اطلاعیه مورخ 96/09/26 ) نسبت به مشاهده و كنترل اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام و در صورت تمایل نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام نمایند.

ضمناً به منظور مساعدت و همراهی با داوطلبانی كه در مهلت مقرر موفق به ثبت‌نام در آزمون نگردیده‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده كه در بازه زمانی فوق (96/11/30 لغایت 96/12/03)، این دسته از متقاضیان نیز بتوانند نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

لازم به توضیح است :

1- براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده آزمون كارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1397 در صبح و بعدازظهر روز پنجشنبه و صبح روز جمعه مورخ 06 و 97/02/07 برگزار خواهد شد و داوطلبان لازم است از روز دوشنبه مورخ 97/02/03 لغایت روز چهارشنبه مورخ 97/02/05 با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان نسبت به تهیه پرینت كارت و برگ راهنمای شركت در آزمون اقدام نمایند. تاریخ اجرای آزمون و مدت زمان پاسخگویی به سؤالات هر كد رشته امتحانی برروی كارت ورود به جلسه مشخص می گردد.

2- در آزمون كارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1397 داوطلبان شركت كننده در رشته های امتحانی زبان وادبیات فارسی (كد 1101)، كسب و كار و امور شهری (كد 1148)، شیمی (كد1203)، فتونیك (كد 1205)، و مهندسی كامپیوتر (كد1277)، همانند داوطلبان سایر كد رشته های امتحانی در جلسه آزمون یك دفترچه دریافت خواهند كرد كه لازم است در زمان مقرر به سؤالات آن پاسخ دهند.

انتهای پیام/

فردا؛ آغاز فرصت مجدد برای ثبت‌نام در کارشناسی ارشد ۹۷

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۷۲۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربیان تیم‌های ملی کبدی مردان و زنان معرفی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، اسامی سرمربیان تیم‌های ملی کبدی مردان و زنان اعلام شد. نواب تازه قلعه به عنوان سرمربی تیم ملی کبدی سالنی مردان و ماهرخ دانشی به عنوان سرمربی تیم ملی کبدی سالنی زنان قرار است در مسابقات پیش رو هدایت تیم های ملی را به عهده داشته باشند.

ششمین دوره بازی‌های آسیایی داخل سالن آسیا در هر ۲ بخش زنان و مردان از مهم‌ترین رویدادهای ملی پوشان کبدی است.

این بازی‌ها قرار است طی روزهای ۲۱ لغایت ۳۰ نوامبر ۲۰۲۴ (۳۰ آبان لغایت ۱۲ آذر ۱۴۰۳) بطور مشترک در دو شهر بانکوک و چونبوری برگزار شود ورزشکاران آسیایی در ۳۶ رشته اصلی و ۲ رشته نمایشی و در قالب ۳۶۵ رویداد به مصاف هم خواهند رفت.

کد خبر 6086441

دیگر خبرها

  • کنکور ۱۴۰۳ شروع شد | نتایج اولیه در این تاریخ منتشر می‌شود
  • ۲۷۲۰۲ داوطلب کنکور در گلستان با یکدیگر رقابت می‌کنند
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد
  • فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • پذیرش بدون آزمون در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • شاید مهندس امنیت اطلاعات  
  • سرمربیان تیم‌های ملی کبدی مردان و زنان معرفی شدند
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می‌شود
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود