Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@18:19:10 GMT

سرمربي ايرانجوان بوشهر استعفا کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۷۳۱۵۰

سرمربي ايرانجوان بوشهر استعفا کرد

خبرگزاري آريا - بوشهر- ايرنا- `غلامرضا دلگرم` سرمربي ايرانجوان بوشهر عصر روز يکشنبه پس از شکست خانگي تيمش برابر خونه به خونه مازندران براي دومين بار متوالي در چند هفته اخير از سمت خود استعفا کرد.

به گزارش ايرنا، سرمربي تيم فوتبال ايرانجوان بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: با اين استعفا در هيچ صورتي در تيم نمي مانم تا کادري جديد هدايت اين تيم را عهده دار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دلگرم افزود: تيم ايرانجوان در ابتداي فصل با 24 ميليارد ريال اعتبار بسته شد ولي مجموع پرداختي تيم تاکنون تنها سه ميليارد و 570 ميليون ريال است.
وي اظهار داشت: با وجود اينکه بازيکنان دريافتي اندکي دارند اما تمامي همت و تلاش خود را براي موفقيت تيم بکار گرفتند و در چنين شرايطي هوادارن بايد قدردان آنها باشند.
دلگرم گفت: در نيم فصل پس از بازي با تيم استقلال تهران در جام حذفي قصد جدايي از تيم ايرانجوان بوشهر را داشتم ولي با اصرار هواداران از تصميم خود منصرف شدم ولي اکنون که تماشاگران خواهان رفتنم هستند، رفتن را به ماندن ترجيح مي دهم.
وي ادامه داد: تيم ايرانجوان بوشهر در نيم فصل نخست نيز در انتهاي جدول قرار گرفت ولي با همت همين بازيکنان موفق به صعود به رده دوم شد که اين خود نشان از ظرفيت تيم است.
سرمربي مستعفي ايرانجوان بوشهر گفت: با اين حال هواداران در طول 90 دقيقه به عنوان ياردوازدهم عمل نمي کنند و تنها به تخريب بازيکنان در جريان بازي مي پردازند.
دلگرم اظهار داشت: بازيکنان در بازي هاي خارج از خانه با تمرکز و شرايط بهتري بازي مي کنند که اين بيانگر نبود تمرکز لازم در بازي هاي خانگي در بين آنان است.
وي اضافه کرد: با اين وجود بازيکنان ايرانجوان در تمرينات نيز تنها هستند و بجز کادر فني کسي آنها را همراهي نمي کند.
دلگرم افزود: در چنين شرايط دشواري که گريبانگير ايرانجوان شده ساير مسئولان نيز بايد پاسخگو باشند و به حمايت از آن بپردازد.
وي يادآور شد: مديرعامل به تنهايي قادر به حمايت مالي تيم نيست و اين مسئولان استان بوشهر هستند که بايد جايگاه ايرانجوان را در نظر گرفته و براي جلوگيري از سقوط آن به دسته پايين تر وارد عمل شوند.
دلگرم افزود: تجربه شاهين بوشهر بايد براي ايرانجوان درس عبرت باشد و بدانند که تيم در صورت سقوط به دسته پايين تر ديگر قادر به صعود نخواهند بود.
خونه به خونه مازندران با برد امروز مقابل ايرانجوان بوشهر 45 امتيازي شد و به رده دوم صعود کرد و ايرانجوان با 21امتياز همچنان در رده شانزدهم باقي ماند تا خطر سقوط بيش از پيش اين تيم را تهديد کند.
در هفته بيست و پنج بازي ها ايرانجوان بوشهر با آلومينيوم اراک ديدار مي کند و خونه به خونه نيز به ديدار بادران تهران مي رود.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهرياري** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۷۳۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است

مهاجم بارسلونا از سرمربی رئال مادرید تمجید کرد

طرفداری | روبرت لواندوفسکی حدفاصل جولای ۲۰۱۶ تا سپتامبر ۲۰۱۷ و زمانی که برای بایرن مونیخ بازی می‌کرد، تحت هدایت کارلو آنچلوتی بود و عملکرد خوبی زیر نظر این سرمربی ایتالیایی داشت. با این حال تقدیر به گونه‌ای رقم خورد که در حال حاضر لواندوفسکی برای بارسلونا بازی می‌کند و کارلو آنچلوتی نیز روی نیمکت رقیب اصلی بارسلونا یعنی رئال مادرید می‌نشیند.

لواندوفسکی در گفتگو با بیلد به تمجید از آنچلوتی پرداخت و گفت:

کارلو آنچلوتی فوق‌العاده با تجربه است. می‌توانید این را از روش کار او در رئال مادرید متوجه شوید. بازیکنان چشم‌بسته دستورات او را انجام می‌دهند. زمانی که در بایرن بودم، کار کردن با او حس خاصی به من می‌داد. نه فقط اعتماد به نفس، بلکه حس می‌کردم می‌توانم زیر نظر او به بازیکن بهتری تبدیل شوم.

مهاجم لهستانی در ادامه افزود: 

کارلو آنچلوتی مرد بزرگی است، او در بایرن زیاد با بازیکنان صحبت می‌کرد. آمدن به آلمان به عنوان یک خارجی آسان نیست و معتقدم کارلتو هم اسیر همین مساله شد. به نظر من، اگر می توانستیم دوران سختی که برایمان پیش آمد را پشت سر بگذاریم و آنچلوتی در بایرن می‌ماند، این امکان وجود داشت که یک دوران تاریخی برای ما رقم بخورد.

 

کارلو آنچلوتی و روبرت لواندوفسکی در بایرن مونیخ

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است
  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • شمسایی: هیچوقت از پنالتی‌ها خوشم نمی‌آمد
  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست
  • شمسایی: مشتاقانه منتظر فینال و هواداران تایلندی هستم
  • صحبت‌های شمسایی پس از صعود به فینال آسیا
  • شمسایی: بازی در آسیا سخت و نزدیک شده است
  • منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود
  • امروز به حرف شمسایی رسیدیم/ هجمه‌ها را از روی تیم ملی برداریم