Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - شيراز- ايرنا- تيم فجر شهيد سپاسي شيراز در هفته بيست و چهارم رقابت هاي فوتبال دسته يک کشور با شکست تيم آلومينيوم اراک مدعي صعود به ليگ برتر شد.

به گزارش ايرنا، در اين بازي که عصر يکشنبه در ورزشگاه شهيد دستغيب شيراز برگزار شد، تيم فجر شهيد سپاسي شيراز با نتيجه سه بر صفر از سد حريف خود گذشت و با قرار گرفتن در رده چهارم جدول، فاصله خود را با تيم هاي نفت مسجد سليمان، بادران تهران و خونه به خونه بابل کمتر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فجريها در اين ديدار و در ادامه روند رو به رشد خود بازي بسيار خوبي را از خود به نمايش گذاشتند و در نيمه نخست با زدن 2گل خيال خود را راحت کردند و با پيروزي به رختکن رفتند.
در دقيقه پنج بازي، شاهين مجيدي مهاجم تيم فجر که در اين بازي چهره بسيار خوبي را از خود به نمايش گذاشت با يک ضربه زيبا تير افقي دروازه تيم آلومينيوم اراک را به لرزه در آورد.
دقيقه 13 فجريها مزد برتري خود را گرفتند و در اين لحظه بر روي ارسال خوب شاهين مجيدي توپ با ضربه سر ابوذر صفر زاده تور دروازه آلومينيوم را به لرزه در آورد و گل نخست ميزبان رقم خورد.
در دقيقه 23 امين شجاعيان، هافبک تيم فجر که گل هاي زيادي را براي تيمش از روي ضربه کاشته به ثمر رسانده است اين بار هم از فاصله 25 متري با يک ضربه محکم و زيبا گل دوم فجر را به ثمر رساند تا خيال شاگردان کلانتري راحت شود.
فجريها پس از به ثمر رساندن گل دوم، بازي را کنترل کردند و تيم آلومينيوم اراک هم نتوانست در اين نيمه خطري را روي دروازه ميزبان انجام دهد و در دقيقه 40 در حالي که شاهين مجيدي با دروازه بان تيم آلومينيوم تک به تک شده بود با خطاي مدافع اين تيم متوقف شد اما فجريها که اعتقاد به پنالتي داشتند، داور اين ديدار راي به ادامه بازي داد و اعتراض ميزبان هم به جايي نرسيد و سرانجام اين نيمه با برتري 2 بر صفر فجر پايان يافت.
در نيمه دوم، تيم آلومينيوم اراک براي جبران گل هاي خورده، بازي خوبي ارايه داد اما حملات آنها که اکثرا با بازي مستقيم همراه بود توسط مدافعان تيم فجر دفع شد و در ادامه نيز فجريها دو باره بر بازي مسلط شدند و در دقيقه 68 به گل سوم دست يافتند.
در اين لحظه ابوذر صفر زاده که بارها مدافعان تيم ميهمان را آزار داده بود از سد مدافع تيم آلومينيوم درون محوطه هجده قدم گذشت و با خطا متوقف شد و داور اعلام پنالتي کرد که ضربه شاهين مجيدي برخلاف جهت حرکت دروازه بان تيم آلومينيوم به گل سوم ميزبان تبديل شد.
در ادامه نيز فجريها برتري خود را بر حريف ديکته کردند اما نتوانستند به گل چهارم دست يايند و سرانجا م اين بازي با نتيجه سه بر صفر به سود فجر پايان يافت و تيم آلومينيوم هم در اين بازي کاملا اسير بازي خوب فجريها شد و نتوانست حتي يک فرصت گل هم ايجاد کند.
همچنين تيم برق جديد شيراز در اين هفته و در ادامه ناکامي خود نتوانست برابر تيم انتهاي جدولي صباي قم به برتري برسد و با نتيجه يک بر يک متوقف شد و با 33 امتياز در رده دهم ايستاد.
با پايان هفته بيست و چهارم، تيم نفت مسجدسيلمان بدون احتساب بازي اين تيم برابر راه آهن تهران که هم اينک در حال برگزاري است با 46 امتياز در صدر قرار دارد، تيم خونه به خونه بابل با 45 امتياز دوم است، و تيم بادران تهران هم با 44 امتياز مکان سوم را به خود اختصاص داد و تيم فجر هم با 42 امتياز چهارم است.
در رقابت هاي فوتبال دسته يک کشور 18 تيم شرکت دارند و پس از انجام 34 بازي تيم هاي اول و دوم جواز صعود به ليگ برتر در سال 97 را کسب خواهند کرد و سه تيم انتهاي جدول هم به دسته دو مي روند.
تيم هاي ايران جوان بوشهر، صباي قم و راه آهن تهران سه تيم انتهاي جدول هستند.
7368 /6118/ 2027
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۷۳۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی آلومینیوم و فولاد در اراک؛ شاگردان ویسی همچنان در لبه پرتگاه

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های آلومینیوم و فولاد در هفته بیست‌وپنجم از بیست‌وسومین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران امروز از ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه با قضاوت یاسر همرنگ در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک در شرایطی آغاز شد.

شاگردان مجتبی حسینی در آلومینیوم که در بازی گذشته در جام حذفی برابر پرسپولیس در ضربات پنالتی به پیروزی رسیده و جواز حضور در جمع ۸ تیم برتر را به دست آورده بودند، با انگیزه مضاعفی پا به زمین گذاشتند.

در دقیقه ۱۱ این دیدار ساسان انصاری نخستین گل بازی را برای فولاد به ثمر رساند اما در دقیقه ۶۰ امین کاظمی کار را به تساوی کشاند.

این نتیجه در پایان ۹۰ دقیقه تلاش تیم‌ها دست‌نخورده باقی ماند. با این نتیجه آلومینیوم اراک با ۳۱ امتیاز در رده دهم ایستاد و فولاد این هفته را با ۲۲ امتیاز در رده چهاردهم به پایان برد.

ترکیب آلومینیوم اراک:

محمد خلیفه، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهان کهن، مهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی فرد، عارف حاجی عیدی، محمد امین کاظمیان، میلاد بدرقه و محمد مهدی لطفی
سرمربی: مجتبی حسینی

ترکیب فولاد:

کریستوفر کنت، موسی کولیبالی، جفرسون باهیا، شاهین توکلی، مجتبی نجاریان، احسان پهلوان، وحید حیدریه، لوسیانو پریرا، ساسان انصاری، سینا مریدی و محمد علی نژاد
سرمربی: عبدالله ویسی

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تساوی آلومینیوم و فولاد در اراک؛ شاگردان ویسی همچنان در لبه پرتگاه
  • توقف آلومینیوم و فولاد به‌سود رقبای خوزستانی قعرنشین
  • خلاصه بازی آلومینیوم و فولاد + فیلم
  • ساعت پخش زنده بازی آلومینیوم اراک و فولاد + پخش آنلاین
  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان (احتمالی)
  • مصاف خیبر خرم آباد با فجر سپاسی فردا در شیراز
  • شمس آذر ۲ - ۱ پیکان/ شاگردان دقیقی به رده هفتم صعود کردند
  • فولاد میزبان آلومینیوم
  • علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است
  • روز صعود از لیگ یک به لیگ برتر: 16 خرداد