Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@03:43:02 GMT

کاشان| فراخوان دومین کنگره سراسری هنری ادبی فضل نبی

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۷۳۵۸۷

کاشان| فراخوان دومین کنگره سراسری هنری ادبی فضل نبی

کنگره سراسری ادبی و هنری "فضل نبی" در سه بخش شعر، خوشنویسی و دل نوشته همراه با گرامیداشت شاعر اهل بیت ملافضلعلی نصرآبادی در سفیدشهر آران و بیدگل برگزارمی شود. ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۵ استانها کاشان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، دومین کنگره سراسری فضل نبی در سفیدشهر اران و بیدگل در سه بخش شعر، خوشنویسی و دل نوشته برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوعات کنگره شامل: مدیریت و اقتصاد مقاومتی در سیره نبوی

مدح و منقبت پیامبر اعظم(ص)

سبک زندگی نبوی، وحدت و همدلی در اندیشه و عمل پیامبر اسلام(ص) 

حقوق بشر در سیره رسول الله

مدح و فضل نبی در کلام شاعر آئینی ملافضلعلی نصرابادی می باشد.

مهلت ارسال آثارتا تاریخ 20 فروردین 97 می باشد که علاقهمندان اثار خود را به ادرس اینترنتی کنگره fazlenabicongress@gmail.com یا به آدرس پستی: سفیدشهر، خیابان 22بهمن، جنب مسجد جامع،  نمایشگاه فرهنگی ولایت، دبیرخانه دائمی کنگره ارسال کنند.

به نفر اول در بخش شعر سکه بهار ازادی و نفر دوم نیم سکه بهار ازادی و نفرسوم ربع سکه بهار آزادی اهدا خواهد شد وهمچنین به نفرات برتر در موضوعات دیگر جوایز نفیس و ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

علاقمندان جهت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره های 03154833092 و 09036331995 تماس حاصل نمایند.

دومین کنگره فضل نبی در سفیدشهر از توابع شهرستان اران و بیدگل در فروردین 97برگزار می شود.

انتهای پیام/ ت

R7845/P1336/S6,1369/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۷۳۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوجوان سمنانی به بخش داستانِ باشگاه ادبی «قاف» راه یافت

ایسنا/سمنان  اسامی۵۳ نوجوان راه‌یافته به باشگاه ادبی «قاف» در بخش داستان اعلام شد و نام زینب جهان‌پرور از استان سمنان نیز در میان آن‌ها به چشم می‌خورد.

  اسامی ۵۳ نوجوان راه‌یافته از سراسر کشور به باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی نوجوان (قاف) در بخش داستان اعلام شد که نام زینب جهان‌پرور از استان سمنان نیز در میان آنها به چشم می‌خورد. 

فرایند انتخابِ اعضای باشگاه قاف در دو مرحله انجام گرفت. در مرحله اول، آثار اعضای مراکز کانون پرورش_فکری کودکان و نوجوانان مورد بررسی و داوری قرار گرفت و در مرحله دوم اعضا برای گفت‌وگو دعوت شدند. گفت‌وگوها به شکل غیرحضوری در فضای اسکای‌روم ازسوی گروه ارزیابی، در پنج جلسه شش ساعته انجام گرفت. 

در پایان ۵۳ نفر به عنوان اعضای منتخب داستان انتخاب شده و به باشگاه رویش استعدادهای برتر نوجوان ادبی (قاف) کانون پرورش فکری راه پیدا کردند.
بر اساس اعلام روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، اسامی راه‌یافتگان به باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی نوجوان قاف (بخش داستان) معرفی شده و زینب جهان‌پرور از استان سمنان هم در فهرست معرفی‌شدگان قرار دارد.

اردوی منتخبیپ باشگاه قاف داستان به‌زودی با حضور اعضای برگزیده این بخش برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیاردی تسهیلات در آران و بیدگل
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»
  • نوجوان سمنانی به بخش داستانِ باشگاه ادبی «قاف» راه یافت
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • انتشار دومین فراخوان حمایت از تولید فیلم ۱۰۰
  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان
  • نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد(ص) در شورای شهر شیراز برپا شد
  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل