Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهار کونگ‌فو کار قمی با اعلام فدراسیون این رشته به اردوی آماده‌سازی تیم ملی دعوت شدند. ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۳ استانها قم نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، پس‌از آنکه رقابت‌های کونگ‌فو و هنرهای رزمی کشور قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در رده سنی بزرگ‌سالان به میزبانی استان خوزستان و در شهرآبادان با حضور 280 ورزشکار از سراسر کشور برگزار و چهره ملی پوشان مشخص شد، استان قم با یک تیم ده‌نفره راهی این پیکارها با کسب سه نشان طلا و یک برنز برسکوی نایب‌قهرمانی کشور ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منصور حیدر در وزن منهای 83 کیلوگرم به نشان طلا رسید، سجاد قربانی در وزن منهای78 کیلوگرم یک گردن‌آویز طلا را برای استان قم به ارمغان آورد و محمد امیدی در وزن 103دیگر طلای تیم کونگ‌فو استان قم در این رقابت‌ها بود.

تک مدال برنز قم توسط امیرحسین نظری در وزن88حاصل شد و وی برسکوی سوم ایستاد.

یک روز پس از پایان مسابقات فدراسیون کونگ‌فو کشور اسامیدعوت‌شدگان به اردوی آماده‌سازی تیم ملی اعلام کرد که در این‌بین نام چهار مدال‌آور قمی نیز به چشم می‌خورد.

گفتنی است، این قهرمانان پیش‌از این در رشته کیک بوکسینگ مدال‌های بین‌المللی را برای ورزش قم به ارمغان آورده‌اند.

انتهای پیام/ش

R7854/P1377/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۷۳۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف میلیاردی کالای قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی، سرهنگ ستاد محمد محمودی اظهار کرد: در راستای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مرزبانان هنگ مرزی تایباد موفق شدند مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق کشف کنند.

فرمانده هنگ مرزی تایباد افزود: مرزبانان پست کنترل و مراقبت مرزی دوغارون، در جهت پیشگیری از خروج کالای قاچاق از کشور طی چندین عملیات موفق شدند، تعداد ۶۵ عدد حلب روغن نباتی، ۱۳۷۰ پاکت انواع سیگار و ۷۱۰  پاکت انواع توتون به ارزش ۱ میلیارد و ۶۷۲ میلیون و ۲۹۰ هزار ریال را به صورت بلاصاحب کشف کنند. 

وی بیان کرد: قاچاقچیان و مخلان اقتصاد داخلی کشور بدانند مرزبانان با اشراف اطلاعاتی کوچکترین تحرکات را در نوار مرزی زیر نظرگرفته و با هرگونه اقدام سودجویانه قاطعانه برخورد خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • کسب مدال برنز کاراته کای قمی
  • ۶ مدال بانوان مازندران در مسابقات کشوری کوراش
  • دو مدال طلا جهانی، دستاورد دانشجوی مخترع علوم پزشکی بیرجند
  • قصه تکراری عیسی مقابل صنعت نفت (عکس)
  • عملیات وعده صادق موجی از شادی را به ارمغان آورد
  • ۶ مدال بانوان مازندرانی در مسابقات کوراش قهرمانی کشور
  • کشف میلیاردی کالای قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد
  • ارمغان طروات بهاری با بارش باران
  • کاراته کار قمی به مدال نقره رقابت‌های قهرمانی کشور رسید
  • صحنه عجیب: دزدی پیراهن ستاره دورتموند! (عکس)