Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@10:28:55 GMT

آکادمی علوم ورزشی محمد لوافان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۷۴۶۹۵

آکادمی علوم ورزشی محمد لوافان افتتاح شد

آکادمی علوم ورزشی اصفهان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آکادمی علوم ورزشی مرحوم محمد لوافان عصر امروز در مراسمی به بهره‌برداری رسید. این آکادمی با ۱۱۰۰ متر زیر بنا و با صرف هزینه ۲۰ میلیارد ریالی توسط خانواده لوافان در سه طبقه احداث شده است.

محمدعلی شجاعی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان، محمد سلطان‌حسینی مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان، علیرضا نصر اصفهانی نایب‌رییس شورای شهر اصفهان، مهدی مزروعی عضو شورای شهر اصفهان، غلامرضا نوروزی رییس فدراسیون پزشکی- ورزشی، محمد سلامتیان از خیران اصفهانی و رییس مجمع خیرین ورزش‌یار اصفهان، خانواده مرحوم لوافان، علی پیمان صفت مسئول تربیت بدنی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان و جمعی از پیشکسوتان ورزش اصفهان در این مراسم افتتاح آکادمی علوم ورزشی حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد سلطان‌حسینی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در این مراسم اظهار کرد: در مراسم امروز بزرگانی مانند محمد سلامتیان که به همراه خانواده خود چندین مدرسه و کتابخانه به تاسیس کرد، حضور دارند. وی ورزشگاه سلامت در محله زینبیه و سالن رزمی در کنار آن را در این منطقه محروم تأسیس کرد.

وی افزود: آکادمی علوم ورزشی ۲ سال و اندی پیش توسط مرحوم محمد لوافان با آن دستان لرزان و در حالی که فرزندانش زیر بازوانش را گرفته بودند کلنگ‌زنی شد و پس از فوت آن بزرگوار، فرزندان خیری که چند مدرسه ساخته بود، ادامه‌دهنده راه او بودند.

محمدعلی شجاعی، معاون توسعه اقتصادی و منابع انسانی استانداری اصفهان نیز در این مراسم گفت:اگر حضور تلاشگران اقتصادی نبود، اصفهان جایگاه کنونی را در کشور نداشت.

وی ادامه داد: جلسه‌ای با تلاشگران استان در حوزه اشتغال داشتیم و کارنامه‌ای از استان اصفهان به دست آوریم. اصفهان به عنوان دومین قطب اقتصادی، سهم بالایی در تعداد خیران مدرسه‌ساز و ورزشی‌ساز دارد و وجود بیش از ۱۰ هزار واحد صنعتی و ۹۰۰ خیریه نشان از مردم تلاشگر اصفهان دارد.

شجاعی افزود: امیدوارم با تلاش کاری کنیم تا اصفهان به داشته‌هایی بیش از آنچه دارد، دست پیدا کند.

معاون توسعه اقتصادی و منابع انسانی استانداری اصفهان اظهارکرد: آکادمی علوم ورزشی جزء نداشته‌های کشور است. اجرا مسیر خود را می‌رود و علم مسیر خود را می‌پیماید و این مجموعه می‌تواند نقطه اتصال ورزش و علم روز دنیا باشد.

در پایان، محمدعلی شجاعی معاون استاندار، محمد سلامتیان رییس مجمع خیرین ورزش‌یار استان اصفهان، باقری مقدم رییس هیأت پزشکی- ورزشی استان اصفهان، محمد سلطان‌حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و غلامرضا نوروزی رییس فدراسیون پزشکی- ورزشی با اهدای لوح یادبود از عوامل سازنده و برنامه‌ریز آکادمی علوم ورزشی تجلیل کردند.

به گزارش ایمنا، کلنگ آکادمی علوم ورزشی هجدهم دی ماه ۹۳ و با نام آکادمی بسکتبال اصفهان در زمین همجوار هیأت بسکتبال استان اصفهان به دست مرحوم محمد لوافان به زمین زده شد و مدتی پیش با تصمیم وارثان مرحوم لوافان، نام این محل به آکادمی علوم ورزشی تغییر یافت.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۷۴۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی سمنان

هم‌زمان با سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همراه رئیس‌جمهور به استان سمنان، پارک علم و فناوری سلامت استان سمنان به عنوان پانزدهمین پارک علم و فناوری کشور افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بهرام عین‌اللهی که به همراه رئیس‌جمهور و به منظور افتتاح و بازدید از پروژه‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی سمنان، وارد این استان شده است با حضور در پردیس آموزشی، پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی سمنان به مقام شامخ شهدای گمنام ادای احترام کرد.

افتتاح پارک علم و فناوری سلامت سمنان و بازدید از بخش اورژانس و مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان در بیمارستان کوثر سمنان و همچنین حضور در جلسه هیئت رئیسه این دانشگاه از برنامه‌های وزیر بهداشت در سمنان است.

عین‌اللهی همچنین با حضور در شاهرود، پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی سمنان و یک مرکز جامع خدمات سلامت را در این شهرستان افتتاح می‌کند. جمعی از معاونان و مدیران ارشد وزارت بهداشت نیز در این سفر از امکانات و توانمندی‌های حوزه سلامت شهرستان‌های سمنان بازدید می‌کنند.

پارک علم و فناوری سلامت استان سمنان در این سفر با حضور وزیر بهداشت به عنوان پانزدهمین پارک علم و فناوری کشور افتتاح شد.

این مرکز تحقیقاتی با اشاره به شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری و تکلیف وزارت بهداشت برای تحقق این شعار، هدف اصلی از راه اندازی پارک‌های علم و فناوری سلامت را تأمین نیازهای جامعه توسط دانشگاه‌ها دانست و گفت: در این پارک ۱۰ شرکت مستقر هستند که ۳ شرکت، دانش بنیان هستند و امکان توسعه استقرار شرکت‌های دانش بنیان و فناور نیز در این پارک وجود دارد.

وی با تاکید بر تقویت حضور اساتید در شرکت‌های دانش بنیان حوزه سلامت، یادآور شد: خوشبختانه ۲ واحد تحقیق و توسعه دارویی در پارک علم و فناوری سلامت استان سمنان مستقرند و باتوجه به پیشرفت‌های جدید دارویی، اهمیت تحقیق و توسعه در حوزه دارو زیاد است.

وزیر بهداشت افزود: در این پارک، تعدادی از تولید کننده‌های داروهای کمیاب و آنتی‌بیوتیک‌ها حضور دارند و امیدواریم در مورد تولید مواد اولیه دارویی در کشور و استان سمنان بتوانیم فعالیت بیشتری داشته باشیم.

عین‌اللهی از افزایش تعداد شرکت‌های دانش بنیان از یک به چهار شرکت فعال در استان سمنان در دولت مردمی خبر داد و گفت: خوشبختانه تعداد واحدهای فناور در حوزه سلامت سمنان از ۸ در ابتدای کار دولت مردمی به ۵۴ واحد افزایش یافته است و خوشبختانه تعداد اختراعات این دانشگاه از ۲۰ به ۳۰ مورد رسیده است.

وی به تقویت فعالیت‌های پژوهشی در دانشگاه علوم پزشکی سمنان اشاره و عنوان کرد: شاخص H-Index این دانشگاه در دولت مردمی، ۱۹ درصد رشد داشته و نشان دهنده رشد پژوهش در این دانشگاه است. و

وزیر بهداشت با تاکید بر اهمیت رسیدن به خودکفایی در حوزه سلامت باتوجه به تهدیدهای فراوان علیه کشورمان، گفت: حرکت به سمت خودکفایی در دانشگاه‌های علوم پزشکی رونق و شتاب گرفته است.

کد خبر 745737

دیگر خبرها

  • تسلیت معاون اول رییس‌جمهور در پی درگذشت «پرویز داوودی»
  • ۲هزار متر مربع به سرانه ورزش دانش‌آموزی هرمزگان اضافه شد
  • میراث ورزشی خراسان چگونه به نام یک نفر سند خورد؟
  • افتتاح پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی سمنان
  • افتتاح سیلوی ۱۰۰ هزار تُنی گرمسار تا سه ماه آینده به دست رییس جمهور
  • خانه شطرنج اسلامشهر افتتاح شد
  • محمدکاظم حجج رییس فدراسیون ورزش‌های سه گانه شد
  • ۲۱۱ طرح سفر اول رییس جمهور به استان سمنان افتتاح شده است
  • «محمد دوستار» سرپرست دانشگاه گیلان شد
  • اجرای طرح ورزش و مردم در خوزستان