Web Analytics Made Easy - Statcounter


گفتگوی ادبی زنده راضیه تجار و پدرام پاک‌آیین امشب یکشنبه ۲۹ بهمن از برنامه تلویزیونی چشم شب روشن پخش می‌شود.

به گزارش امتداد نیوز، برنامه تلویزیونی چشم شب روشن، شامگاه امروز یکشنبه ۲۹ بهمن از شبکه چهار سیما پخش می شود و یک بخش از آن به یک گفتگوی ادبی اختصاص دارد.

پدرام پاک آیین محقق ادبی و راضیه تجار داستان‌نویس در این بخش درباره «سیمای زن مسلمان در  ادبیات داستانی» گفتگو خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویژگی‌های شخصیت‌پردازی زنان در ادبیات داستانی قبل و بعد از  انقلاب اسلامی، سیمای زنان اسوه در داستان معاصر و کمیت و کیفیت حضور بانوان در ادبیات داستانی امروز از موضوعات این گفتگو هستند.

پدرام پاک آیین مؤلف آثاری چون «سفرنامه بوی گل» مؤسس خبرگزاری کتاب ایران( ایبنا) و مدیر مسؤول نشریه «کتاب هفته » و از مدیران انجمن قلم ایران بوده است.

راضیه تجار نیز داستان‌نویس با سابقه‌ای است که سال‌ها سردبیری نشریه ادبیات داستانی و تدریس و داوری در حوزه داستان را برعهده داشته و بیشتر شخصیت‌های آثار او را زنان تشکیل می‌دهند.

این برنامه امشب، از ساعت ٢٣ با اجرای محمد صالح علا از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد.

true برچسب ها : موذنی و پاک آیین امشب میهمان «چشم شب روشن» true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۷۴۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبی که از سرچشمه گل آلود می شود ؛ داستانی تکراری این بار در روستای سرکلاته کردکوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان این در حالیست که خانه بهداشت روستا از آبها نمونه گیری کرده و به مرکز بهداشت گزارش داده است.
این روستا با ۳ هزار و ۳۰۰ نفر جمعیت ۱۰ و نیم لیتر بر ثانیه نیاز آبی دارد در حالی که از دو چاه آب روستا حداقل ۱۵ لیتر بر ثانیه آب برداشت می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انعکاس مظلومیت کودکان غزه در ادبیات مقاومت
  • خبر جدید وزیر صنعت برای بازار خودرو؛ تکلیف واردات خودرو‌های دست دوم روشن شد
  • راهیابی نوجوان سمنانی به جمع استعدادهای نویسندگی کشور
  • چاپ مجموعه‌داستانی درباره شهدای شاه چراغ و اغتشاشات ۱۴۰۱
  • کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • برگزاری کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • بحران ادبیات داریم
  • «کلیله و دمنه» در کانون توجه نمایشگاه کتاب ابوظبی
  • آبی که از سرچشمه گل آلود می شود ؛ داستانی تکراری این بار در روستای سرکلاته کردکوی
  • چگونه نوجوانان امروز را به خواندن کتاب‌های ایرانی علاقه‌مند کنیم؟/ ادبیات نوجوان در سایه غلبه ترجمه