Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه استان اردبیل با بیان اینکه با توجه به بارش برف، دید کم و لغزندگی سطح جاده عبور از گردنه صائین فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است، گفت: در سایر محورها نیز ضروری است تا رانندگان زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند. ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۷ استانها اردیبل نظرات

سرهنگ سیدحجت فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: براساس پیش‌بینی‌هایی که شده بود هم اکنون شاهد بارش برف و باران در تمامی محورهای مواصلاتی استان هستیم که این امر تردد در این محورها را با مشکلاتی مواجه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از خیس و لغزنده بودن سطح جاده‌های استان خبر داد و گفت: در محورهای اردبیل به خلخال، اردبیل به آستارا و اردبیل به سرعین بارش‌ها تبدیل به برف شده و ضروری است با توجه به خیس بودن سطح جاده‌ها رانندگان حتما دقت بالایی در عبور از این محورها داشته باشند.

رئیس پلیس راه استان اردبیل با بیان اینکه در حال حاضر با توجه به بارش برف، دید کم و لغزندگی سطح جاده عبور از گردنه صائین فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است، تصریح کرد: در سایر محورها نیز ضروری است تا رانندگان زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

فتاحی با تاکید بر رعایت سرعت مطمئنه در سطح جاده‌ها بیان کرد: با توجه به اینکه سازمان هواشناسی تشدید بارش‌ها را پیش‌بینی کرده است انتظار می‌رود تا بهبود شرایط جوی رانندگان از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند و در صورت لزوم سفر حتما ایمن رانندگی کرده و تجهیزات لازم را به همراه داشته باشند.

وی از آماده‌باش نیروهای پلیس راه در سطح جاده‌های استان خبر داد و افزود: در تمامی محورها این نیروها آماده ارائه خدمات به مسافران و مردم هستند و در صورت بروز هر گونه حادثه آمادگی داریم تا در سریع‌ترین زمان ممکن اقدامات لازم را انجام دهیم.

انتهای پیام/ش

R41374/P1377/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۷۴۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش حمل بار توسط ناوگان جاده‌ای آذربایجان‌شرقی

 علیزاده با بیان اینکه در سال گذشته ۲۴ میلیون تن بار توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان آذربایجان شرقی به نقاط مختلف کشور حمل شد گفت: این ناوگان در سال ۱۴۰۱ حدود ۲۲ میلیون تن بار را جابجا کرد.

وی با بیان اینکه در این راستا بیش از یک میلیون و ۷۱۹ هزار و ۲۴۵ برگ بارنامه صادر شد اظهار کرد: تعداد بارنامه‌های صادر شده در سال گذشته  نسبت به سال ۱۴۰۱ حدود هفت درصد افزایش یافت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: در زمان کنونی کل ناوگان باری دارای کارت هوشمند استان با احتساب وانت بار‌ها ۵۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه، رانندگان وسایل نقلیه باری دارای کارت هوشمند ۳۷ هزار و ۵۰ نفر و کل رانندگان دارای کارت هوشمند ۴۴ هزار و ۳۰۰ نفر است.

علیزاده ادامه داد: هم اکنون ۳۰۰ شرکت و موسسه حمل و نقل کالا، ۱۰ انجمن صنفی شرکت‌ها و موسسه‌های حمل کالا و ۱۴ انجمن صنفی رانندگان وسایل نقلیه سنگین در استان فعالیت می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • افزایش حمل بار توسط ناوگان جاده‌ای آذربایجان‌شرقی
  • ایمن سازی گردنه مله شبانان در محور خرم آباد _کوهدشت
  • (ویدئو) بارش شدید برف در اورامانات کردستان و بسته شدن گردنه تته
  • ببینید | بارش شدید برف در کردستان؛ گردنه تته بسته شد
  • (ویدئو) عبور تمساح عظیم‌الجثه از جاده
  • ممنوعیت تردد خودرو‌های سنگین از جاده فرعی گردنه شهر پیر در زرین دشت
  • ادامه توزیع لیتری یارانه سوخت امکان‌پذیر نیست
  • رانندگان از سفر غیرضروری در سطح استان کرمان خودداری کنند
  • تغییر منابع و مصارف در جداول بودجه ۱۴۰۳ امکان‌پذیر نیست
  • برخی جاده‌های خراسان رضوی مه گرفته است