Web Analytics Made Easy - Statcounter

شعبه پالایش نفت بندرعباس با حضور مدیرعامل بانک رفاه در استان هرمزگان افتتاح شد.
به گزارش صدای ایران دکتر محمد علی سهمانی در آیین افتتاح این شعبه که با حضور مسئولان ، مدیران و کارکنان پالایشگاه برگزار شد گفت: ارائه خدمات مطلوب به کارکنان این پالایشگاه و تامین امکانات مورد نیاز آنها از اولویت‌های مسئولان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهندس نامور مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس نیز ضمن قدردانی از بانک رفاه در ارائه خدمات مطلوب به پالایشگاه وکارکنان آن گفت: تمام تلاشمان را برای موفقیت بانک مصروف خواهیم کرد.
مدیرعامل بانک رفاه و هیات همراه پس از افتتاح شعبه از بخش های مختلف پالایشگاه بازدید کرد.
گفتنی است شرکت پالایش نفت بندرعباس یکی از 9 شرکت پالایشی کشور است که در سال 1376 در کرانه شمالی آب‌های خلیج فارس مورد بهره‌برداری قرار گرفت. این پالایشگاه 350 هزار بشکه در روز انواع نفت خام ومیعانات گازی استخراج و فرآورده‌های گاز مایع، بنزین موتور، سوخت جت(ATK)، نفت سفید، نفت گاز، نفت کوره، حلال402، VAC.BOT، لوبکات سنگین، آیزوریسایکل، گوگرد و... تولید می کند.

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۷۵۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی برق در برخی محلات بندرعباس

محمد کریمی مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان گفت: در این بارندگی برق مناطقی از بندرعباس از  جمله گلشهر، اتوبوسرانی، خیابان مصطفی خمینی، بلوار دانشگاه، داماهی و بخشی از اسکله باهنر قطع شده است. 

وی افزود: در حال حاضر نیرو‌های عملیاتی در حال فعالیت بوده و برق این مناطق تا یک ساعت آینده وصل می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان گفت: تمام نیرو‌های عملیاتی در حالت آماده باش هستند و شهروندان در صورت قطعی برق و یا بروز حادثه موارد را از طریق شماره ۱۲۱ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • همراهی بانک ها در تامین مالی پروژه‌ها و طرح‌های توسعه شرکت مس
  • آمادگی افتتاح طرح‌های برق منطقه‌ای سمنان با سه‌هزار میلیارد ریال در سفر دولت
  • اجرای طرح کیفیت بخشی محصولات سنگین، اولویت پالایشگاه بندرعباس است
  • برگزاری کمیته انتصابات اداره امور شعب شرق تهران با حضور قائم مقام مدیر عامل
  • شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است
  • ارزش آفرینی رویکرد مهم در مشتری محوری بانک صنعت و معدن
  • بنادر مسافربری هرمزگان تعطیل شدند
  • قطعی برق در برخی محلات بندرعباس
  • توقف رفت و آمد در بندر مسافری شهید حقانی
  • توقف رفت و آمد در بندرشهید حقانی