Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

سیدحسین نقوی حسینی در گفت‌وگویی،‌ اظهار کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس امروز جلسه‌ای با حضور دستگاه‌هایی از وزارت کار، سازمان کشتیرانی، حوزه وزارت نفت و دستگاه‌های مرتبط با موضوع کشتی سانچی برگزار کرد. این جلسه در راستای ماموریت رییس مجلس به کمیسیون امنیت ملی برای پیگیری موضوع سانچی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قرار شد کمیته‌ای انتخاب شود و سفری به همراه غواصانی از کشورمان داشته باشند تا از نزدیک موضوع کشتی سانچی مورد بررسی قرار گیرد.

نقوی حسینی توضیح داد: قرار است غواصان به داخل کشتی غرق شده نفوذ پیدا کرده و اطلاعات دقیقی از آنچه بر سر کشتی آمده است را به دست آورده و مشاهدات خود را بیان کنند تا به اطلاع خانواده‌های داغ دیده رسیده و آنها از بلاتکلیفی در آیند.

وی در عین حال گفت که البته چینی‌ها ربات‌هایی به کشتی ارسال کرده و اطلاعاتی به دست آوردند که در حال بررسی است، اما با این وجود قرار است این کمیته به همراه غواصان در چین حضور پیدا کرده تا از طریق غواصان کشورمان وضعیت کشتی مشخص شود. همچنین گزارشاتی مربوط به اجساد قربانیان را به دست آوریم و به خانواده‌های داغ دیده بدهیم.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه مدیریت این موضوع بر عهده این کمیسیون است، گفت: در این کمیته از دستگاه‌های مختلف حضور دارند، هماهنگی‌های لازم با دولت چین نیز صورت گرفته است. همه تلاش ما این است تا با کسب اطلاعاتی خانواده‌ها را از نگرانی در آورده و تکلیف اجساد مشخص شود.

انتهای پیام

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۷۵۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات وزیر کشور درباره وضعیت کشتی توقیف شده

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، احمد وحیدی وزیر کشور درباره وضعیت کشتی پرتغالی توقیف شده گفت: مسئول رسیدگی به این پرونده قوه قضاییه است و تخلفی که در این زمینه صورت گرفته از این مسیر باید حل و فصل شود.

وی ادامه داد: شبکه های بیگانه در این باره شایعات زیادی درست می‌کنند.

گفتنی است یک فروند کشتی کانتینربر با نام «MCS Aries» توسط نیروهای ویژه دریایی سپاه SNSF با اجرای عملیات هلی‌برن و تخلیه نیرو روی عرشه کشتی در نزدیکی تنگه هرمز توقیف شده است.

دیگر خبرها

  • توضیحات وزیر کشور درباره وضعیت کشتی توقیف شده
  • ۲۳ سند آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور
  • تدوین نقشه راه تجارت ایران و عراق
  • ۲۳ سند، آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور است
  • نقشه راه تجارت ایران و عراق تدوین می‌شود
  • یزدانی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • دلیل دوری ستاره کشتی ایران از تمرینات مشخص شد
  • زمان افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان مشخص شد/ رییس کمیسیون تلفیق بودجه درباره همسان‌سازی حقوق چه گفت؟
  • المپیکی‌های کشتی آزاد روسیه مشخص شدند
  • وضعیت مهاجم استقلال برای همراهی تیمش مشخص شد