Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایلیا و طاها دانشی فرزندان دکتر عبدالهادی دانشی، متخصص مغز و اعصاب که در پرواز امروز همراه مادرشان حضور داشتند.

ایران آنلاین /

--- ---.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۷۵۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادران باردار و دارای کودک شیرخوار یارانه تشویقی می گیرند

به گزارش خبرنگار مهر، علی دانشی ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در طرح یسنا، امنیت غذایی تعداد بیشتری از مادران و نوزادان مورد توجه قرار گرفته است.

وی بیان داشت: در مرحله اول طرح یسنا مادران دهک اول درآمدی جامعه زیرپوشش قرار گرفتند و در مرحله دوم سه دهک تحت پوشش قرار می‌گیرند.

دانشی افزود: مادران سه دهک اول درآمدی می‌توانند با ورود به برنامه کاربردی «شما» کد ملی سرپرست خانوار را وارد و از وضعیت خود مطلع شوند و افراد مشمول این طرح می‌توانند از تمام فروشگاه‌های طرف قرارداد با کالابرگ الکترونیکی خرید خود را انجام دهند.

وی تصریح کرد: یارانه ۴۰۰ هزارتومانی مادران در مرحله دوم طرح، به ۶۰۰ هزار تومان افزایش خواهد یافت و مادران مشمول طرح یسنا، می‌توانند از بسته‌های حمایتی پیش‌بینی‌شده که شامل لبنیات، پروتئین، حبوبات، روغن، غلات، مغزی‌جات، میوه‌جات و سبزی‌ها و بسته بهداشتی شامل پوشک، شامپو، صابون و شوینده‌های بهداشتی برای کودک و مادر است تا مبلغ حدود ۶۰۰ هزار تومان به‌صورت رایگان خرید کنند.

کد خبر 6085370

دیگر خبرها

  • مادران باردار و دارای کودک شیرخوار یارانه تشویقی می گیرند
  • خانواده مهم‌ترین محل برای رشد فردی است
  • اعضای خانواده رمال تبعه خارجی در فردیس دستگیر شدند
  • سلامتی و خوشبختی خانواده‌ها در دست اعضای یک جامعه است
  • آتشفشانی در قطب جنوب که «طلا» از آن فوران می‌کند
  • اعضای خانواده رمال تبعه خارجی در فردیس دستگیر شدند 
  • افزایش ۳۲ درصدی شاخص اعدای عضو در اصفهان
  • اجرای طرح سواد سلامت در میان عشایر چهارمحال و بختیاری
  • دستگیری عامل قتل مرد جوان با کلت کمری/ مقتول می‌خواست با یکی از اعضای خانواده‌ام ارتباط برقرار کند
  • معاون تعالی دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت به مناسبت هفته سلامت مطرح کرد