Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@23:25:15 GMT

مجموعه داستان کوتاه «از حیاط تا حیات» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۷۵۵۴۷

مجموعه داستان کوتاه «از حیاط تا حیات» منتشر شد

تبریز- مجموعه داستان کوتاه «از حیاط تا حیات» توسط نویسنده جوان تبریزی منتشر و روانه بازار کتاب و در اختیار علاقه مندان قرار گرفت.

سحر فرخی مقدم در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به انتشار مجموعه داستان کوتاه از حیاط تا حیات، اظهار کرد: این کتاب در ۱۷ صفحه توسط انتشارات آذر تورک نشر و با قیمت هشت هزار تومان در اختیار خوانندگان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین در ادامه به موضوعات مجموعه داستان کوتاه "از حیاط تا حیات" اشاره کرد و افزود: من اکثر داستان هایم را در موضوعات اجتماعی نوشته ام و نقاشی این کتاب به عهده رفیقه خلیلی دیزجی بود. 

نویسنده مجموعه داستان کوتاه از حیاط تا حیات با بیان اینکه از ۱۳سالگی  فعالیت خود را در زمینه داستان نویسی شروع کرده است، خاطرنشان کرد: یک روز منزل بودم که مردی زنگ در را به صدا در آورد، وقتی در را باز کردم چند کتاب در دست برای فروش داشت و من همان رمان ناتمام خود را به همان مردی که از نشریه آسمان آمده بود دادم یک ماه بعد مرا به همان نشریه فرا خواندند که با سردبیر این نشریه جلال شمع سوزان آشنا شدم و وی مرا با داستان کوتاه آشنا کرد وقتی یک داستان کوتاه نوشتم، جلال شمع سوزان مرا به داود خدایی معرفی کرد و اکنون ۹ سال است که در جلسات این استاد حضور یافته و  مشغول نوشتن داستان کوتاه هستم.

فرخی مقدم ادامه داد: مجموعه داستان کوتاه از حیاط تا حیات حاوی شش داستان کوتاه با عنوان های لکه ی سیاه، مرگ در آینه، از حیاط تا حیات، پسرک گل فروش، اولین بوق ماشین و نهنگ آبی است.

گفتنی است سحر فرخی مقدم متولد ۱۳۶۹ در تبریز و کارشناس مدیریت صنعتی است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۷۵۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جلسه پاتوق برگزار می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، هفمین جلسه از نهمین فصل پاتوق فیلم کوتاه، روز یک‌شنبه ۹ اردی‌بهشت‌ماه ۱۴۰۳ با نمایش ۴ فیلم کوتاه در پردیس سینمایی بهمن برگزار خواهد شد.

در این جلسه از فصل نهم پاتوق که توسط انجمن سینمای جوانان ایران برگزار می‌شود، فیلم‌های کوتاه داستانی «شیوع» به کارگردانی میثم مرادی، «زخم» به کارگردانی سحر نورمنور، «گرازها» به کارگردانی غلامرضا جعفری و «قضاوت» به کارگردانی آریا گازُر، روی پرده خواهند رفت.

محمد علیزاده، نویسنده و منتقد سینما، به عنوان کارشناس این جلسه، پس از اکران آثار با کارگردان‌های فیلم‌های کوتاه به نمایش درآمده به گفتگو می‌نشیند و آثار را مورد تحلیل و بررسی قرار می‌دهد.
محمد محمدی، به عنوان مجری‌کارشناس برنامه حضور خواهد داشت.

«شیوع» در ژانر آخرالزمانی، به نویسندگی و کارگردانی میثم مرادی ساخته شده و حمید شاکری تهیه‌کنندگی این اثر را برعهده داشته است. در خلاصه داستان این اثر آمده است: «ما مسخ شده‌ایم... می‌دانیم که نمی‌دانیم... و همچنان نمی‌دانیم... ما مسخ شده‌ایم.»

«زخم» فیلمی است در ژانر درام به نویسندگی و کارگردانی سحر نورمنور و تهیه‌کنندگی مشترک سحر نورمنور و انجمن سینمای جوانان ایران. «زخم» روایت داستان یک دختر ۹ ساله است که بعد از زلزله و از دست دادن خانواده‌اش با مسئله بلوغ مواجه می‌شود درحالی‌که از آن چیزی نمی‌داند.

«گرازها» را غلامرضا جعفری، نویسندگی و کارگردانی کرده و به‌تهیه‌کنندگی رامین سامانی، در ژانر درام ساخته شده است.

«قضاوت» اثری کمدی است به‌نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی آریا گازُر. این فیلم کوتاه داستان مانی و سورنا است که هنرجویان یک هنرستان هستند. آنها که شاهد تعریف و تمجید ناعادلانه مدیر از یک هنرجو و فیلمش هستند، تصمیم می‌گیرند که اعتراض‌شان را با ساختن فیلمی از مدیر و رفتارش نشان دهند.

هفتمین جلسه فصل نهم پاتوق فیلم کوتاه با همکاری موسسه فرهنگی، تبلیغاتی بهمن سبز – پخش رویش، یک‌شنبه ۹ اردی‌بهشت‌ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۵ در پردیس سینمایی بهمن برگزار می‌شود و شامل نمایش آثار و جلسه نقد و بررسی خواهد بود.

خواهش‌مندیم مخاطبانی که در هفته‌های گذشته پاتوق فیلم کوتاه تهران حضور داشته‌اند، حتما کارت عضویت باشگاه مخاطبان (پاتوق فیلم کوتاه) را همراه خود داشته باشند.
حضور برای تمامی علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام فراخوان جایزه ملی داستان و بازآفرینی در اصفهان
  • از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جلسه پاتوق برگزار می‌شود
  • برگزاری جایزه داستان و بازآفرینی با رویکرد روایتگری ادبی
  • مجموعه بیانات شهید بهشتی دربارۀ نماز منتشر شد
  • انتشارکتاب «نقاشی قشنگ» براساس حدیثی از امام رضا (ع)
  • مجموعه شعر طنز «دیزی در پنت هاوس» منتشر شد
  • جایزه داستان و بازآفرینی در ۲ بخش رقابتی و ترویجی برگزار می‌شود
  • نخستین دوره جایزه داستان و بازآفرینی فراخوان داد
  • مجموعه ویدئو کتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد
  • مجموعه شعر «گورکن» منتشر شد