Web Analytics Made Easy - Statcounter

تبریز- ایرنا- رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی اعلام کرد: هم اکنون آزاد راه تبریز - زنجان باز اما تردد وسائط نقلیه با کندی مواجه است.

سرهنگ جواد ناموران شب یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به اینکه این آزاد راه از طرف زنجان به تبریز بسته است، افزود: از طرف تبریز به زنجان باز است.
وی گفت: شرایط جوی آذربایجان شرقی به دلیل بارش شدید برف و باران در اغلب محورهای مواصلاتی نامساعد است و به همین دلیل در اغلب جاده ها شاهد کولاک و برف هستیم که این وضعیت در آزاد راه تبریز - زنجان شدت بیشتری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه شهروندان از سفر به شهرهای آذربایجان شرقی خودداری کنند و تا حد امکان طی امشب و فردا مسافرت های خود را انجام ندهند، گفت: در صورت لزوم به طور حتم خودروهای خود را به زنجیر چرخ مجهز کرده و با فاصله مطمئنه با خودروهای مقابل حرکت کرده و از تغییر مسیرهای ناگهانی به شدت پرهیز کنند.
گزارش مدیرت راه های اداره کل حمل و نقل و راهداری آذربایجان شرقی نیز حاکی است، هم اکنون تردد وسائط نقلیه در تمامی محورهای اصلی و فرعی استان عادی و روان است، اما به دلیل بارش برف و باران و لغزنده بودن جاده ها، رعایت فاصله و حرکت با سرعت مطمئنه توسط رانندگان اجتناب ناپذیر است.
در حال حاضر محورهای تبریز- کلیبر، تبریز- اهر، تبریز- بستان آباد، مراغه - هشترود و صوفیان - مرند به دلیل شدت بارش ها لغزنده بوده و تردد در آنها کند شده است.
همچنین عبور و مرور خودروها در اتوبان تبریز- زنجان نیز به دلیل بارش برف و کولاک به کندی صورت می گیرد.
بر اساس گزارش اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی هم اکنون هوای استان تمام ابری همراه با بارش برف و باران می باشد که این جریان تا ساعات آینده و فردا تداوم خواهد داشت.
بر این اساس شهرهای کلیبر و ورزقان با دمای 3درجه سانتی گراد زیر صفر سردترین و شهرهای میانه و جلفا با 4 درجه سانتی گراد معتدل ترین شهر آذربایجان شرقی هستند.
دمای کنونی تبریز 1 درجه سانتی گراد زیر صفر است.
خبرنگار: سیدیحیی مرتضائی ** انتشار: پرویز انصاری
3038/3071

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۷۵۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی در معابر اهر بر اثر بارش باران و تگرگ + فیلم

در دومین ماه از فصل بهار آسمان برخی از نقاط کشور بارانی شد، شهرستان اهر استان آذربایجان شرقی نیز از این بارش‌ها بی نصیب نماند، بطوریکه این بارش‌ها با تگرگ و آبگرفتگی شدید همراه شد.

شهروندخبرنگار ما فیلمی از این بارش‌ها را به نمایش گذاشت که مشاهده کنید.

منبع:حسین عبادی - آذربایجان شرقی

 

بیشتر بخوانید:

آوای خوش باران در بروجرد پیچید + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های تصادفات آذربایجان شرقی
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان شرقی
  • غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی طرحی مهم و موثر است
  • تداوم اجرای طرح غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی
  • مسیرگشایی خیابان انقلاب تبریز جزو پروژه‌های شاخص کشور اعلام شد
  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز
  • نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • آبگرفتگی در معابر اهر بر اثر بارش باران و تگرگ + فیلم
  • تجهیز ۲۸ بخشداری آذربایجان‌شرقی به فیبرنوری
  • برگزاری مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز