Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-03-19@04:50:21 GMT

دستگیری 2 سارق زورگیر در بازار تهران

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۷۶۰۱۷

پول‌نیوز - رئیس کلانتری ۱۱۳ بازار، با اشاره به دستگیری دو سارق زورگیر در محدوده بازار تهران، گفت: این متهمان هنگام سرقت از یک شهروند دستگیر و در بازجویی ها به ۶ فقره سرقت اعتراف کردند.
سرهنگ "امیر هوشنگ امیری" ضمن تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت تلفن همراه در محدوده خیابان "مصطفی خمینی" و شکایت شهروندان، تیمی از ماموران این یگان مسئول رسیدگی به موضوع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام انتظامی عنوان داشت: تحقیقات اولیه از مالباختگان مشخص کرد که سرقت ها از سوی دو موتوسوار با یکدستگاه موتورسیکلت صورت می گیرد که با توجه به به دست آمدن مشخصات چهره و ظاهر متهمان و وسیله نقلیه شان، دستور دستگیری متهمان در صدر لیست فعالیت انتظامی ماموران این کلانتری قرار گرفت.
وی افزود: اقدامات و تعقیب و مراقبت های ماموران در محدوده های وقوع سرقت آغاز شد تا این که در نهایت این اقدام نتیجه داد و زمانی که سارقین در حال پرسه زنی با موتورسیکلت پلاک مخدوش، در محدوده مذکور بوده و قصد سرقت سرقت تلفن همراه یک شهروند را داشتند، مشاهده و دستگیر شدند.
رئیس کلانتری ۱۱۳ بازار، بیان داشت: متهمان به کلانتری منتقل و تحت بازجویی های انجام شده به جرایم خود مبنی بر سرقت با سلاح سرد اعتراف کرده و همچنین به ۶ فقره سرقت نیز اقرار کردند و در بازرسی از آنها ۲ قبضه سلاح سرد و تعدادی تلفن همراه مسروقه کشف شد.
سرهنگ امیری، تصریح کرد: با حضور سه تن از شاکیان در کلانتری و شناسایی چهره متهمان، پرونده تکمیل و برای تحقیقات بیشتر به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۷۶۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری این سارق با ۳۵ فقره سرقت

به گزارش خبرآنلاین،سردار یحیی الهی امروز، ۲۶ اسفندماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت قطعات داخل خودرو در خرم‌آباد، پیگیری موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

ایسنا در خبری نوشت:وی خاطرنشان کرد: مأموران آگاهی خرم‌آباد با اقدامات و رصدهای اطلاعاتی یک سارق سابقه‌دار و ۶ مالخر را شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: در ادامه روند تحقیقات و بازسازی صحنه‌های جرم سارق تاکنون به ۳۵ فقره انواع سرقت محتویات خودرو اعتراف و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

سردار الهی ضمن اشاره به کشف مقادیری اموال مسروقه در این رابطه و تحویل آن‌ها به مالباختگان از شهروندان خواست، وسایل نقلیه خود را به لوازم ایمنی نظیر دزدگیر، سوئیچ‌مخفی، قفل فرمان، قفل پدال، قفل‌سوئیچی و سایر وسایل تأخیری و بازدارنده تجهیز نمایند و هرگونه مورد مشکوک را به پلیس اطلاع دهند.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1884905

دیگر خبرها

  • بازداشت ۵ سارق خشن با بیش از ۱۰۰ فقره سرقت در سطح پایتخت
  • دستگیری ۴ سارق داخل خودرو در یزد
  • دستگیری ۳ مالخر که موبایل‌های دزدی را صادر می‌کردند/ اعتراف به حداقل ۱۰۰ فقره مالخری
  • دستگیری عاملان مجروحیت مامور پلیس در آخرین چهارشنبه سال
  • دستگیری عاملان مجروحیت مامور در آخرین چهارشنبه سال
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در آذرشهر
  • دستگیری فعال غیرمجاز ارزی در تبریز
  • دستگیری این سارق با ۳۵ فقره سرقت
  • دستگیری سارق با ۳۵ فقره سرقت
  • دستگیری سارق با ۳۵ فقره سرقت در لرستان