Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان سلماس گفت: 200 نفر از دانش اموزان سلماسی با شرکت در ششمین دوره المپیاد آماده مدارس این شهرستان آمادگی امدادی خود را برای مقابله با حوادث احتمالی به نمایش گذاشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی رضایی گلعذانی در گفت و گو با آذرپیام؛ گفت: مرحله شهرستانی ششمین دوره المپیاد آماده دادرس با شرکت حدود ۲۰۰ نفر از دانش آموزان ۱۴ مدرسه از سطح این شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی بیان کرد: دانش آموزان شرکت کننده در این المپیاد امدادی تحت نظر ۱۰ داور در دو بخش کتبی و عملی در قسمت های حمل مصدوم، پناهگیری و خروج ایمن و آزمون احیای قلبی و ریوی به رقابت پرداختند.

وی با تاکید بر اهمیت یادگیری مهارت کمک های اولیه توسط همه افراد جامعه افزود :المپیاد آماده مرحله عملیاتی و اجرایی ، مهارت‌های امدادی است که دانش آموزان هلال احمری در قالب طرح دادرس طی یک آموزش هشت ساعته توسط مربیان این طرح فرا گرفته اند .

سرپرست جمعیت هلال احمر سلماس افزود : در این دوره تلاش کردیم تا در هنگام برگزاری مسابقات از فرصت آموزش مجدد برای اعضای تیم های دادرس استفاده کنیم تا این افراد بتوانند با یادگیری کامل مهارت های امدادی در هنگام حوادث و بلایا مفید ومؤثر عمل کرده و سایر اعضای خانواده خود را نیز آموزش دهند.

لیلا شکورزاده رییس اداره دانش آموزی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی نیز در بازدید از روند برگزاری مرحله شهرستانی این المپیاد در سلماس  با تقدیر از برگزاری مطلوب این المپیاد در این شهرستان تصریح کرد: حضور فعال و مشتاقانه دانش آموزان مدارس سلماس و ارائه آموزش های کیفی به آنان در جهت برگزاری این المپیاد از جمله مزایای برگزاری این المپیاد در این شهرستان بود و دانش آموزان از سطح اطلاعات علمی و عملی خوبی برای شرکت در این المپیاد برخوردار بودند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۷۶۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ملی سواد آبی در یزد ۳ ساله شد

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد محجوبی با اشاره به برگزاری سومین دوره طرح سواد آبی در مدارس استان، اظهار کرد: طرح ملی دانش آموزی سواد آبی ویژه دانش‌آموزان پایه دهم و یازدهم دوره متوسطه در ۲۲۰ مدرسه سراسر استان برگزار شد.

وی ادامه داد: در این طرح مسابقات و نوآوری های مختلفی از جمله برگزاری مناظره‌های دانش‌آموزی بین ۲۷ هزار و ۴۰۰ دانش‌آموز دور دوم متوسطه برگزار شد و همچنین مسابقه "خبرنگار آب باشید" با توجه به فعالیت ۱۳ فصل اول کتاب انسان و محیط زیست در بین دانش آموزان پایه دهم و یازدهم برگزار شد.

رییس هیئت مدیره شرکت آب منطقه ای یزد، هدف از برگزاری طرح ملی سواد آبی را آموزش و فرهنگ‌سازی قشر آینده‌ساز و دانش آموزان در راستای استفاده صحیح از منابع آب و مدیریت مصرف آن دانست.

محجوبی بیان کرد: در طرح داناب برگزاری بازی‌های تیمی آنلاین و در طرح سواد آبی مسابقه مناظره دانش آموزی که از طرح‌های ابتکاری استان یزد هستند با موافقت شرکت مدیریت منابع آب در سال آینده به صورت ملی انجام خواهد شد.

وی افزود: همچنین در سال جاری کتاب انسان و محیط زیست از دروس مطرح در کنکور سراسری خواهد بود.

کد خبر 6097629

دیگر خبرها

  • آمادگی برق تبریز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • طرح ملی سواد آبی در یزد ۳ ساله شد
  • تعداد پایگاه‌های امداد دریایی در استان بوشهر باید افزایش یابد
  • روز های پرکار نیروهای امدادی چهارمحال و بختیاری
  • طرح ملی سواد آبی در یزد سه ساله شد
  • امدادرسانی امدادگران هلال احمر خواف به ۳۰ خودرو گرفتار در سیلاب
  • هوشیاری یک چوپان سلماسی جان ده‌ها نفر را نجات داد
  • شهرستان تکاب میزبان اولین اردوی ۴ روزه آماده سازی تیم نجات غریق آقایان
  • تخلیه آب از منازل مسکونی در شهرستان کیار
  • برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم