Web Analytics Made Easy - Statcounter

از زمان ساخت پل بلوار آزادگان سورک میاندورود تا به امروز جاده دو طرف آن برای کاهش تصادفات و عبور راحت‌تر ماشین‌ها چهار بانده شده اما پل همچنان دو بانده باقی مانده است. به گزارش بلاغ به نقل از میانخبر، جاده ارتباطی روستاهای بخش گهرباران و تعدادی از روستاهای بخش مرکزی میاندورود به مرکز شهرستان و همچنین مسیر دسترسی فرودگاه و حتی سواحل دریا، بندر امیرآباد و نیروگاه از شهر سورک و پل روی راه‌آهن و در مجاورت شرکت نکاچوب می‌گذرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



از زمان ساخت این پل تا به امروز جاده دو طرف آن برای کاهش تصادفات و عبور راحت‌تر ماشین‌ها چهار بانده و حتی بیشتر شده اما پل همچنان دو بانده باقی مانده است.

در مسیر این پل روشنایی وجود ندارد و ماشین‌ها در شب دچار مشکل می‌شوند و همچنین شاهد چندین تصادف و حتی مرگ شهروندان بر روی این پل به‌دلیل عرض کم و موارد دیگر بودیم.

انتظار است مسئولان شهرستان همان‌طور که جاده دو طرف پل را گسترش دادند فکری به حال گسترش این پل نیز بکنند تا هم رفت و آمد ماشین‌ها راحت‌تر انجام شود و هم شاهد حادثه نباشیم.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی درباره این پل اظهار کرد: با توجه به نیاز مردم منطقه جاده دو طرف پل گسترش پیدا کرد اما هنوز نتوانستیم پل را متناسب با جاده گسترش دهیم.

محمد دامادی بیان کرد: به‌دلیل کمبود بودجه دولت توان کلنگ‌زنی پروژه جدید را ندارد ولی با این حال تلاش می‌کنیم به شکل‌های مختلف این کار را انجام دهیم.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۷۶۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال 95 درصدی مردم از طرح کالابرگ الکترونیکی

به گزارش جام جم آنلاین، سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: درباره تداوم طرح ویژه کالابرگ الکترونیکی باید بگویم که نیاز به تصمیم مجدد است و تاکنون تصمیم جدیدی گرفته نشده است.

وی افزود: استقبال خوبی از کالابرگ الکترونیکی به خصوص از سوی دهک‌های پایین صورت گرفته که بالای ۹۰ درصد است. در مرحله سوم این طرح نیز پیش‌بینی می‌کنیم حدود ۹۵ درصد استفاده شود.

مرتضوی در ادامه اذعان کرد: موانع و مشکلات این طرح رفع شده و مردم استقبال مناسبی داشتند و کسبه هم تلاش کردند در کمترین زمان، نیاز‌های عمومی را پاسخ دهند.

دیگر خبرها

  • حداقل بودجه مورد نیاز برای طرح دارویار ۱۲۰ تا ۱۳۰ همت است
  • استقبال 95 درصدی مردم از طرح کالابرگ الکترونیکی
  • ۱۳۰ هزار میلیارد تومان، اعتبار مورد نیاز طرح دارویار
  • تجربه‌ای موفق برای حل یک معضل ترافیکی در قم/ دوربین‌هایی که جان مردم را نجات می‌دهند
  • عمر بیشتر محورهای گنبد کاووس بیش از نیم قرن است
  • فیلم| کلافگی مردم از تبلیغات در سریال‌های شبکه نمایش خانگی
  • دستگیری اراذل و اوباش BMW سوار در بلوار اندرزگو
  • عملیات وعده صادق متعلق به همه مسلمانان و آزادگان جهان است
  • کشف و ضبط چوب قاچاق از گونه تاغ در شهرستان میاندورود
  • جشن مردم هرمزگان به شکرانه انتقام سخت + فیلم