Web Analytics Made Easy - Statcounter

از زمان اطلاع از وقوع حادثه سقوط هواپیمای تهران ـ یاسوج تیم خبرنگاران و عکاسان اصفهان به محل حادثه اعزام شده و اخبار لحظه به لحظه را مخابره می‌کنند، همکاری مسئولان با آنها در امر اطلاع رسانی از دید خبرنگاران رضایت بخش است. ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۰ استانها اصفهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، صبح امروز هواپیمای تهران- یاسوج در دناکوه از کوه‌های اطراف شهرستان سمیرم سقوط کرد و از همان لحظات ابتدایی علاوه بر مسئولان و نیروهای امدادی خبرنگاران و عکاسان نیز به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خبرنگاران و عکاسان از همان لحظات ابتدایی و در طول مسیر رسیدن به منطقه رسالت اطلاع رسانی خود را آغاز کرده و با وجود شرایط نامناسب آب و هوایی به وظیفه خود عمل کردند.

شرایط جوی و آب هوایی نامناسب سبب شد تا هیچ بالگردی نتواند به منطقه برود و تجسس نیروهای امدادی در روستاهای اطراف نیز به نتیجه نرسید؛ جستجو برای ساعاتی متوقف و به طلوع خورشید در صبح فردا موکول شد.

خبرنگاران و عکاسان نیز برای ادامه فعالیت در منطقه دناکوه ماندند تا صبح فردا به کار خود ادامه دهند. شرکت توزیع برق منطقه دناکوه برای خبرنگاران و عکاسان اعزامی مکان استراحت و غذای گرم فراهم کرده و برخورد مناسب و در شان خبرنگاران با آنها داشتند.

در حال حاضر تیم اعزامی خبرنگاران و عکاسان در منطقه دناکوه به سر می‌برند و همچنان پیگیر آخرین خبرها در مورد سقوط هواپیما و اقدامات انجام شده توسط نیروهای امدادی هستند و از عملکرد مسئولان رضایت دارند.

وضعیت تلفن در آن منطقه مساعد است و مشکلی در این زمینه نیست.

تنها یک نکته هنوز به خوبی مشخص نشده است و آن اینکه هنوز هماهنگی‌های لازم برای اقدامات صبح فردا انجام نشده است و نوعی بلاتکلیفی بین عکاسان و خبرنگاران مشاهده می‌شود. آنها هنوز نمی‌دانند چگونه و با چه تیم‌هایی باید برای ادامه فعالیت به محل حادثه بروند.

بر اساس مشاهدات خبرنگار اعزامی تسنیم به سمیرم مشکلی برای خبرنگاران نیست و در حال حاضر منتظر هماهنگی و اقدامات بعدی مسئولان هستند.

انتهای پیام/

R41346/P1377/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۷۶۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای مشهد قابل قبول است

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس داده‌های مرکز پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد شاخص لحظه‌ای هوای مشهد امروز دوشنبه هفدهم اردیبهشت ماه با ثبت عدد ۸۷ در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین کیفیت هوای شهر مشهد در ۲۴ ساعت گذشته نیز با عدد شاخص کلی ۷۴ در شرایط قابل قبول قرار داشت.

کیفیت هوای اغلب ۲۳ منطقه دارای ایستگاه سنجش در مشهد در شرایط سالم است.

دما در حال حاضر ۱۷ درجه سانتی‌گراد و آسمان آفتابی است.

کد خبر 6097932

دیگر خبرها

  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است
  • منطقه ۱۷ تهران در وضعیت نارنجی قرار گرفت
  • روند اجرای عملیات پروژه تأمین آب آشامیدنی منطقه جنوب استان بررسی شد
  • بررسی از پروژه تأمین‌کننده آب آشامیدنی منطقه جنوب استان در سمیرم
  • هوای مشهد قابل قبول است
  • کیفیت هوای مشهد قابل قبول است
  • هوای کلانشهر اصفهان قابل‌قبول است
  • هوای اصفهان قابل‌قبول / ۴ شهر مجاور آلوده است
  • هوای کلانشهر اصفهان دروضعیت قابل قبول
  • هوای اصفهان قابل‌قبول و ۴ شهر مجاور آلوده است