Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتشار یک فیلم قدیمی از ستاره جوان لیگ برتر انگلیس می تواند باعث شود تا او از حضور در رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه محروم شود.

دله آلی ستاره جوان تیم تاتنهام با بحرانی بسیار جدی روبرو شده است. به تازگی فیلمی غیراخلاقی از او در فضای مجازی منتشر شده است که به شدت او را با مشکل روبرو کرده.

البته مشخص است که این فیلم به چند سال پیش مربوط می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوچینتو سرمربی آرژانتینی تاتنهام به حمایت از ستاره تیمش پرداخته است. وی گفت: « نکات مثبت زیادی در مورد دله آلی وجود دارد؛ ولی او بی‌نقص نیست. هیچ‌کس بی‌نقص نیست. او خیلی باهوش است. مشکل این است که در این شرایط و در مواجهه با چنین اتفاقاتی، ممکن است فوتبال را نابود کنیم.»

در رابطه با دله آلی رسانه های انگلیسی می گویند که احتمال حذفش از تیم ملی انگلیس و نرفتن به جام جهانی وجود دارد.

Dele Alli involved in sex scandal

A major sex scandal has hit Tottenham Hotspur star Dele Alli following the publication of an x-rated video.

He has been linked with Real Madrid in the past and Mauricio Pochettino has also declared him as one of the most important stars of the future.

A 12-second video of the 21-year-old has been leaked on social media, where he is pictured receiving oral sex from an unknown woman as friends cheer.

According to The Sun, Alli, who is not in his best form at present, has put the leak in the hands of his lawyers.

منبع : جام جم آنلاین

منبع: ساتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۷۶۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت دفاعی بازی کردن استقلال/ آیا جوان‌گرایی در تیم‌ملی آغاز شده است؟

بازیکن سابق استقلال درباره عملکرد نکونام در فصل جاری بیان کرد: نکونام مربی جوان و پرتلاشی است که با استقلال به دنبال موفقیت است.

ادموند اختر بازیکن سابق استقلال در گفت و گو با ایسنا، درباره برد یک بر صفر دیشب (یکشنبه) این تیم مقابل هوادار در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد : استقلال مقابل هوادار به دنبال ۳ امتیاز بود و توانست به این مهم دست پیدا کند. در شبی که همه مدعیان بالای جدول پیروز شده بودند آبی پوشان توانستند صدر نشینی را همچنان حفظ کنند و با روحیه خوب به تعطیلات بروند.

او درباره اینکه خیلی‌ها معتقدند استقلال دفاعی بازی کرد، افزود: وقتی همه تیم‌های بالای جدول پیروز شده بودند فشار روانی روی استقلال بیشتر بود اما این تیم توانست خیلی زود به گل برسد و ۳ امتیاز را کسب کند. در حال حاضر با توجه به فشردگی امتیازات در بالای جدول مهم برد است.

بازیکن سابق استقلال درباره صدرنشینی این تیم در پایان سال ادامه داد: اتفاق خوبی است که استقلال با وجود تمام مشکلاتی که در طول فصل برای این تیم به وجود آمده بود، توانست بهترین نتایج را کسب کرده و صدرنشین شود. استقلال اگر بتواند تمرکزش را حفظ کند می‌تواند به موفقیت در پایان فصل امیدوار باشد.

اختر درباره عملکرد نکونام در فصل جاری بیان کرد: نکونام مربی جوان و پرتلاشی است که با استقلال به دنبال موفقیت است. کسی فکر نمی‌کرد این تیم با نکونام بتواند در اولین سال چنین نتایجی را بدست بیاورد اما این مربی با تلاش و انگیزه بالا توانست بهترین نتایج را کسب کند. امیدوارم که این روند تا پایان فصل ادامه داشته باشد تا این تیم بتواند قهرمانی را بدست بیاورد.

بازیکن سابق تیم ملی درباره لیست اعلام شده برای دو دیدار مقابل ترکمنستان در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ توضیح داد: خیلی از بازیکنانی که به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند برای اولین بار ملی‌پوش شدن را تجربه می‌کنند. امیر قلعه نویی و کادرش تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه را به اردو دعوت کرده است. میانگین سنی تیم‌ملی خیلی پایین آمده است و این یک حسن است که در آینده تیم‌ملی روی به جوانگرایی خواهد آورد.

او درباره دیدار مقابل ترکمنستان نیز گفت: در ظاهر تیم‌ملی بازی آسانی مقابل این تیم خواهد داشت اما نباید این تیم را دست کم گرفت. تیم ملی می‌تواند در ورزشگاه آزادی با تعداد گل‌های فراوان ترکمنستان را شکست دهد و به صعود از این گروه امیدوار باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خطر بازیکن «جدید» تیم ملی جدی است
  • از حذف کاپیتان‌های باتجربه تا وعده برای جوان‌گرایی
  • امثال خلیل‌زاده و کنعانی نمی‌توانند به تیم ملی کمک کنند
  • علت دفاعی بازی کردن استقلال/ آیا جوان‌گرایی در تیم‌ملی آغاز شده است؟
  • واکنش کوتاه ستاره استقلال به شکایت پرسپولیس
  • بازیکن محروم دربی فرشته نجات سرخپوشان/ رقص شمالی «رونالدو» شد
  • فرصت درخشش برای ستاره جوان با محرومیت سروش
  • حرکت انسان‌دوستانه ستاره تیم ملی در اردبیل
  • ستاره‌ای که قربانی جنگ بایرن و توخل شد
  • لودویک ژولی: بارسلونا ستاره‌ای مانند ام باپه ندارد