Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: درهای تیم ملی به روی همه باز است، منتها تحمل کردن تمرینات سنگین نیاز به نیروی جوانی دارد و کار مشکلی است. ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۱ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علی اشکانی در خصوص اردوی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان اظهار داشت: این اردو برای مسابقات آسیایی و تورنمنت اوکراین تشکیل شده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه هیچ رقابت انتخابی نداشتیم، کشتی‌گیران را بر اساس نتایجی که در یک سال گذشته گرفته بودند انتخاب کردیم. البته برای مسابقات جهانی نفرات بعد از انتخابی معرفی می‌شوند.

وی در خصوص جوانگرایی صورت گرفته در تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان، گفت: بالاخره یه عده جوان آمده‌اند که باید با برنامه ریزی منسجم به شرایط خوب برسند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در خصوص اینکه آیا سوریان و رضایی هم می‌توانند دوباره به تیم ملی بیایند، عنوان کرد: درهای تیم ملی به روی همه باز است، منتها تحمل کردن تمرینات سنگین نیاز به نیروی جوانی دارد و کار مشکلی است.

اشکانی درباره اینکه محمد بنا هم گفته صلاح نمی‌داند سوریان و رضایی به تیم ملی برگردند، تاکید کرد: خب بنا سال‌ها با این کشتی‌گیران کار کرده و از شرایط رفتاری و جسمانی آنها آگاه است. رسیدن به موفقیت خیلی سریع است اما حفظ این مسئله بسیار دشوار است.

وی ادامه داد: توقعی که از 10 سال پیش از کشتی فرنگی ایجاد سخت است و حفظ این توقع دشوارتر. مسلما با پشتکار و حمایت می‌توانیم این کار دشوار را انجام بدهیم. ببینید باید از کشتی حمایت شود، آشنایی با قوانین جدید به زمان نیاز دارد. با توجه به مشکلاتی که داریم برای موفقیت باید هم صبر کرد و هم حمایت.

انتهای پیام/

R35366/P1361/S3,29/CT11 واژه های کاربردی مرتبط کشتی

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۷۷۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت چهره جنجالی به تیم ملی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با درخواست کادر فنی و موافقت فدراسیون کشتی، محمدعلی گرایی در وزن ۸۲ کیلوگرم به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد.

به نقل از ایرنا اولین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان به منظور حضور در بازی‌های المپیک تابستانی پاریس از ۱۷ تا ۲۸ اردیبهشت در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده در کمپ تیم‌های ملی کشتی برگزار خواهد شد.

هدایت این تیم برعهده حسن رنگرز است و حسن حسین‌زاده، مجید رمضانی، طالب نعمت‌پور و فرزاد ایمانعلی‌زاده او را همراهی می‌کنند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901134

دیگر خبرها

  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • بازگشت چهره جنجالی به تیم ملی
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • برای موفقیت فوتسال در جام جهانی به امکانات زیادی نیاز است
  • کشتی خوزستان روی ریل موفقیت قرار گرفته است
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل شد
  • کسب ۵ مدال طلا نشانه موفقیت ووشو است/ آمریکا حق ما را ضایع کرد
  • طلایی شدن تنها سهمیه کشتی فرنگی همدان در جام تختی