Web Analytics Made Easy - Statcounter

میلان موفق شد یک پیروزی دیگر به دست آورد تا در راه پیوستن به رقابت کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، گام بزرگی برداشته باشد.

طرفداری- از هفته بیست و پنجم رقابت های سری آ، دو تیم میلان و سمپدوریا در سن سیرو به مصاف هم رفتند.

مشخصات بازی

تاریخ بازی: یکشنبه ۲۹ بهمن

تورنمنت: سری آ

استادیوم: سن سیرو

گلزنان: بوناونتورا در دقیقه 13

ترکیب ابتدایی بازی 

گزارش بازی

بازی با سوت داور آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در همین ابتدای کار میلان رو به کارهای هجومی آورده است. پنالتی برای میلان! توپ به دست بازیکن سمپدوریا برخورد می کند و داور اعلام خطای پنالتی می کند. رودریگز ضربه را می  زند، اما ویویانو موفق به دفع توپ می شود. گل برای میلان. بوناونتورا با حرکتی زیبا، نتیجه بازی را 1-0 می کند.

میلان پس از گلزنی همچنان سوار بازی است. سمپدوریا روزنه ای برای نفوذ پیدا نمی کند و دائم با پاس های رو به عقب، کار روسونری را راحت می کنند. ضربه ای خطرناک توسط چالهان اوعلو که ویویانو دفع می کند. کارت زرد برای لینتی. میلان توسط بونوچی به گل می رسد، اما باز هم وار وارد کار می شود تا گل لغو شود. سوت پایان نیمه اول در حالی که میلان می توانست بالای 3 گل به ثمر برساند.

شروع نیمه دوم. سمپدوریا پیش کشیده است. هاکان چالهان اوعلو، یکی از ستاره های این بازی، با دریبل چند بازیکن، فضای پیش رویش را باز می کند تا با شوتی محکم، تیرک دروازه سمپدوریا را به لرزه دربیاورد. میلان موقعیتی عالی را باز هم از دست می دهد. آندره سیلوا به جای کوترونه وارد زمین شد. بونوچی بازی بی نظیری به نمایش گذاشته است. کار جالب سیلوا و تشویق هواداران. سیلوا واقعا تا به اینجا موثر و در خدمت تیم بازی کرده است. تیم گتوزو در این بازی راحت می توانست اختلاف را به 3 برساند. حرکت عالی بوناونتورا و خطای بازیکنان سمپدوریا پشت محوطه، اما ضربه هاکان راهی به دروازه ندارد. ویویانو بار دیگر تیمش را نجات می دهد! سمپدوریا در نیمه دوم اصلا حمله ای انجام نداده است تا گواه برتری میلان باشد. پایان بازی و میلان بالاخره به سمپدوریا رسید! حال هدف، گرفتن لاتزیو و اینتر و رم است.

شرح گل ها

دقیقه 13 میلان (بوناونتورا): ضدحمله میلان از سمت راست که توسط سوسو آغاز می شود، به کالابریا می رسد. پاس این مدافع کناری به بونتونتورایی می رسد که از پشت محوطه جریمه خودش را به توپ رسانده بود. در نهایت ضربه دقیق این بازیکن از بین دستان ویویانو وارد دروازه می شود. 

خلاصه بازی

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۷۸۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین‌ عملکرد اولیویه ژیرو در گلزنی در مسابقات لیگ از فصل ۲۰۱۵/۱۶

ژیرو در ۳۷ سالگی همچنان آماده است.

دیدار میلان و جنوا در هفته ۳۵ سری آ ۲۰۲۳/۲۴ با تساوی ۳-۳ به پایان رسید تا روند بدون برد شاگردان پیولی به ۶ بازی برسد. اولیویه ژیرو که روزهای پایانی خود در میلان را سپری می کند، گل سوم روسونری را به ثمر رساند.

به نقل از اوپتا؛ ژیرو در ۳۲ بازی فصل جاری سری آ موفق به ثبت ۱۴ گل و ۸ پاس گل شده است. برای اولین بار از فصل ۲۰۱۵/۱۶ است که ژیرو از مرز +۱۴ گل در مسابقات لیگ می شود. ژیرو در فصل مذکور موفق به ثبت ۱۶ گل با پیراهن آرسنال در لیگ برتر شده بود.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • بهترین‌ عملکرد اولیویه ژیرو در گلزنی در مسابقات لیگ از فصل ۲۰۱۵/۱۶
  • الساندرو فلورنتزی و گلزنی در سری آ بعد از ۷۲۸ روز
  • خلاصه بازی میلان 3-3 جنوا (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • استفانو پیولی: اعتراض هواداران؟ آنها حامی ما هستند اما عملکرد میلان قابل قبول بود
  • پیولی: هواداران حق دارند ما را هو کنند!
  • میلان ۳-۳ جنوا
  • تیم ما مقابل تیم‌های قدرتمند سربلند است
  • میلان - جنوا؛ ترکیب رسمی
  • سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود
  • بلیت سوپرکاپ را رزرو کن؛ ترکیب احتمالی میلان برای بازی با جنوا