Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@23:39:24 GMT

کشف محموله بادام قاچاق در سمیرم

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۷۸۵۱۱

کشف محموله بادام قاچاق در سمیرم

به گزارش برنا از اصفهان، سرهنگ "سهراب قرقانی" گفت: ماموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید "رئیسیان" شهرستان سمیرم هنگام کنترل خودروهای عبوری از ایستگاه به یک دستگاه کامیون کشنده ولوو مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو 630 حلب بادام خارجی فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

سرهنگ قرقانی با اشاره به دستگیری راننده خودرو در این زمینه بیان داشت: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم در پایان از تحویل متهم به مراجع قضائی خبر داد و خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا و مفسدان اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه فعالیت به آنان نخواهد داد.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۷۸۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله داروی قاچاق توسط مرزداران سیستان و بلوچستان

جانشین فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از کشف بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار عدد انواع داروی قاچاق توسط مرزداران استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سرهنگ جواد رفیعی، اظهار داشت: ماموران مرزبانی در راستای مبارزه قاطع و مستمر با قاچاق کالا، توانستند محموله داروی قاچاق شامل یک میلیون 322 هزار عدد قرص و 86 هزار 600 عدد آمپول را کشف کنند.

جانشین فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان با تقدیر از همکاری مطلوب مرزنشینان غیور منطقه، بیان کرد: مرزداران سیستان و بلوچستان با عزمی راسخ در جهت ارتقای امنیت پایدار، با هرگونه تجاوز مرزی و به ویژه با پدیده شوم قاچاق قاطعانه و قانونی برخورد می‌کنند.

وی با اشاره به لطمات فراوان و جبران‌ناپذیر قاچاق بر پیکره اقتصادی، اجتماعی و سلامت جامعه، گفت: برابر اعلام کارشناسان، ارزش این محموله‌ قاچاق پنج میلیارد و 374 میلیون ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف ۲۹هزار لیتر سوخت قاچاق درمحور بندرعباس - میناب
  • توقیف خودرو‌های شوتی حامل سوخت قاچاق در سیریک
  • کشف سیگار خارجی قاچاق در آمل
  • کشف ۲۵ تن خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز
  • قاچاق احشام در بندرعباس 
  • توقیف محموله ۱۰ تنی روغن موتور قاچاق در مراغه
  • کامیون حامل ۲۵ تن شکر قاچاق در لرستان متوقف شد
  • کشف محموله داروی قاچاق توسط مرزداران سیستان و بلوچستان
  • از توقیف لندکروز ۱۷۰ میلیاردی تا توقیف اتوبوس حامل ۱۱ میلیارد کالای قاچاق
  • توقیف خودرو‌های حامل چوب قاچاق در ماسال