Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه  پس از مشاهده فیلم «به وقت شام» طی سخنانی اظهار داشت: اولاً واقعا باید از آقای حاتمی‌کیا تشکر کنم که خط‌شکنی کردند، یک کار بسیار ارزشمندی را انجام دادند. ایشان با هنرمندی خاصی توانستند در واقع گوشه‌هایی از آن واقعیت تلخ را نشان بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


‌‌وی افزود: من فکر میکنم خدمت بزرگی کردند با این کارشان به همه‌ی کسانی که مظلومانه و غریبانه دفاع کردند.
‌سلیمانی تاکید کرد: این فیلم را وقتی مردم ببینند به حقیقتی که در واقع آن خطر بزرگی که اسلام و تشیع و همه‌ی انسانیت را تهدید میکرد، بیشتر پی میبرند. لذا به این دلیل عرض میکنم که ایشان خدمت بزرگی کرد. یک فیلمسازی نبود، یک آگاهسازی بود.
‌‌
فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: به فکر متعالی ایشان واقعا تعظیم می‌کنم، کار بزرگی کردند. و همه‌ی کسانی که ایشان را در این مسیر حمایت کردند؛ چه برادران سازمان اوج، چه کسان دیگری که دست‌اندرکار بودند، چه کسانی‌که در منطقه یا در اقداماتی که درواقع در راستای این فیلم بود، انجام دادند، کار بسیار شایسته و ارزشمندی است.
‌‌وی ادامه داد: من فکر میکنم این فیلم یکی از دیدنی‌ترین فیلم‌هایی است که تا حالا تقریبا میتوان گفت که در بخشی از ابعاد، صد در صد نزدیک به واقعیت بود. در واقع میتوان گفت یک مستند واقعی است.
‌‌سلیمانی تصریح کرد: پس از این فیلم من تصور میکنم برای اینکه بتوان این خط را شکست و کارگردانان و نویسندگان متعهدی نه‌تنها از ایران، بلکه از دنیا سرازیر بشوند برای نشر و در واقع توسعه و تکثیر و تدوین این نوع حرکت‌هایی که وجود داشت؛
این مظلومیت و ظلم را.
‌‌فرمانده نیروی قدس سپاه اظهار داشت: آن چیزی‌که در واقع از صحنه‌ی فیلم برای من تداعی صحنه‌های گوناگون را میکرد اوّل همین صحنه‌ی سربریدن بود. در واقع سربریدن‌هایِ جمعی، که من به کرّات در عراق و در سوریه و در جاهای گوناگون شاهدش بودم.
‌‌وی افزود: دوم، صحنه‌ی آوارگی و مظلومیتی بود که ملت‌های عراق و سوریه با خون گلوی خودشان آن را حس کردند. این فیلم به رغم اینکه من خب این صحنه‌ها را دیده بودم ولی خودم را به گریه انداخت. و چون این مظلومیت یک واقعیتی است که وجود دارد و صحنه‌های بسیار سختتر از این هم در این دو تا کشور به وقوع پیوسته است. البته الان در افغانستان هم در جهت دیگری در حال انجام است.
‌‌سلیمانی در پایان گفت: من از طرف همه‌ی مجاهدین و شهدا و رزمند‌ه‌های مظلوم این صحنه، از آقای حاتمی‌کیا و همه‌ی کسانی که ایشان را در این صحنه کمک کردند، تشکر میکنم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۷۸۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تحلیلگر ایرانی ساکن لندن به فعالیت مجدد گشت ارشاد: به مسئولان التماس می کنم دست از این رفتارهای حیرت آور در خیابان ها با جوان های خودمان بردارید

به گزارش جماران؛ قیس قریشی تحلیلگر مسائل خاورمیانه در صفحه خود در شبکه اجتماعی اکس نوشت:

به عنوان یک شهروند ایرانی که در حد خودم کنار کشورم ایستادم از مسئولین بالادستی خواهش میکنم، التماس میکنم، حاضرم به دست و پاشون بیوفتم که در این شرایط کشور دست از این رفتار های حیرت آور در خیابان ها با جوان های خودمان اونم درست در شرایطی که ایران دست بالا را در منطقه پیدا کرده و موازنه قدرت را به نفع خود تغییر داده بردارید .

التماستون میکنم پس از این دستاوردهای راهبردی و سرنوشت ساز یک هواپیمای اوکراینی و مهسا امینی دیگه نسازید و ثمر و محصول خون شهدا رو هوا نکنید.

والله تو زندگیم به دست کسی جز پدر و پدربزرگم نیوفتادم ولی حاضرم هرجایی برم و هر طور التماس و خواهش کنم.

به والله این خط صهیونیست است!

 

 

دیگر خبرها

  • صحنه میدان عمل و دیپلماسی ایران هماهنگ و همراه است
  • نامه وارده/ یک تشکر بابت درک شرایط کشور
  • صحنه میدان عمل و دیپلماتیک جمهوری اسلامی هماهنگ است
  • روز ملی گندم و نان یادآور تلاش کشاورزان ایرانی
  • ۱۴۴ متخلف زیست محیطی دستگیر شدند
  • واکنش تحلیلگر ایرانی ساکن لندن به فعالیت مجدد گشت ارشاد: به مسئولان التماس می کنم دست از این رفتارهای حیرت آور در خیابان ها با جوان های خودمان بردارید
  • «خدا رو شکر بین لشکر عشق هنوز قاسم سلیمانی زیاده»
  • التماس می کنم دست از این رفتارهای حیرت آور در خیابان ها آنهم با جوانان خودمان بردارید /ثمر و محصول خون شهدا رو هوا نکنید
  • (ویدئو) لیلا حاتمی از احساسش درباره پدر مى‌گوید
  • تجدید میثاق ارتشیان کرمان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی