Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی رئال بتیس گفت با وجود شکست، از عملکرد تیمش راضی است. 

طرفداری - رئال بتیس در یک بازی جذاب در حالی که 2-1 پیش افتاده بود، در نهایت با نتیجه 5-3 از رئال مادرید شکست خورد. کیکه ستین پس از بازی در کنفرانس خبری گفت:

راستش کمی ناراحتم. ما کارهای خوب زیادی انجام دادیم و فشار زیادی روی رئال مادرید آوردیم و مشکلات زیادی برای آنها درست کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمه اول خارق العاده بودیم اما در ابتدای نیمه دوم در یک مقطع کوتاه متوقف شدیم و تاوان سختی دادیم. گل سوم ضربه سختی به ما زد. بعد بهتر شدیم و در زمین آنها فشار آوردیم تا گل تساوی را بزنیم اما ضد حمله خوردیم. همه چیز آنطور که می خواستیم پیش نرفت اما فکر می کنم بازی خوبی انجام دادیم. در واقع هر کاری از دستمان بر می آمد انجام دادیم. 

سهمیه لیگ اروپا؟

زیاد به این مساله فکر نمی کنم. امکانش وجود دارد اما چیزی نیست که در حال حاضر به آن فکر کنیم. باید در پایان فصل ببینیم شایستگی آن را داریم یا خیر. ما امروز مقابل تیمی که 12 قهرمانی اروپا دارد و بازیکنان فوق العاده ای در ترکیبش دارد، عالی بودیم و آنها را به بند کشیده بودیم. با وجود شکست، از عملکرد تیمم راضی ام. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۷۸۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دقیقی:امروز روز ضعیف کاظمی بود/کاری کردیم که لقب غول کش به ما دادند+فیلم

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سعید دقیقی بعد از دیدار استقلال و شمس آذر اظهار در خصوص اینکه در اواسط بازی کت خود را از تن در آورد کرد:  برای تمامی داوران احترام قائل هستم ولی امروز  روز ضعیف آقای کاظمی بود. هم روی پنالتی استقلال و هم اینکه باید یک پنالتی برای ما می گرفت. او تیم ما را روی فشار بود چون برای بازیکنان جوان ما سخت است که مقابل استقلال برای اولین بار در آزادی بازی می کردند  از فشار خارج شوند.

وی افزود: من به عنوان نفر اول فنی می گویم که اصلا نیمه اول خوبی نداشتیم ولی در نیمه دوم با تغییراتی که داشتیم خوب بازی کردیم و تیم برتر میدان بودیم. بازی را رونده تر کردیم و عرض دادیم ولی تجربه استقلال و اشتباه داوری باعث شد 2 گل بخوریم و لی ما در نیمه دوم شمس آذر واقعی بودیم. می توانستیم گل تساوی را بزنیم و حتی در دقیقه 93 بازیکن استقلال مهاجم ما را شارژ کامل کرد که می توانست پنالتی باشد.

دقیقی در خصوص اینکه آیا در این تیم می ماند چون اسم او برای تراکتور مطرح شده است گفت: این مساله در رسانه ها مطرح شده بود و کسی از آن باشگاه با من تماس نگرفت. البته از اطراف این تیم می گفتند گزینه اصلی هستم. فعلا که مربی شمس آذر هستم ولی عملکردم به اندازه ای بوده که از مربیان درجه 2 و 3 استفاده نکنیم.  وقتی کارم را شروع کردم ابتدا در لیگ دسته یک شروع کردیم و کارمان خو ب بود.سال گذشته هم خوب کار کردیم و صعود کردیم. دوباره امسال با 6- شروع کردیم و به مجموعه ما لقب غول کش دادند. دو بازیکن تاثیر گذارمان را فروختیم و با 42 میلیارد تومان وارد بازی ها شدیم. اعتقاد دارم هم من و هم بازیکنانم باید بزرگتر فکر کنیم. فوتبال با اسم ها تمام شد. به جای رتبه بازی با کیفیت برای ما مهم تر است. وقتی نیمه اول بودیم ناراحت بودیم که چرا بی کیفیت بازی کردیم. از هواداران قزوینی و از هواداران استقلال که با فرهنگ عمل کردند تشکر می کنم. این بزرگترین ویژگی فوتبال است.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گواردیولا پس از شکست مقابل رئال مادرید علاقه‌ای به صحبت کردن در مورد بازی دفاعی حریف ندارد! (زیرنویس فارسی)
  • دقیقی:امروز روز ضعیف کاظمی بود/کاری کردیم که لقب غول کش به ما دادند+فیلم
  • جادوی کهکشانی‌ها؛ منچسترسیتی فرصت شکستن دو رکورد تاریخی خود را از دست داد
  • گواردیولا: شانس وجود ندارد، رئال عجیب دفاع کرد
  • آنچلوتی: تنها راه حذف سیتی همین بود
  • گواردیولا: در ورزشی غیر از فوتبال ما برنده دیدار با رئال بودیم
  • پپ گواردیولا بعد از شکست برابر رئال مادرید چه گفت؟!
  • گواردیولا: به رئال تبریک می‌گویم اما استثنایی بودیم
  • فوتبال از دریچه فان؛
  • ال‌کلاسیکوی هفته آینده جنجالی می‌شود؟