Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-01@23:45:40 GMT

نوری: بازی استقلال و الهلال 6 امتیازی است

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۷۸۸۰۶

به گزارش وانانیوز، 

محمد نوری در گفت‌وگویی، درمورد دیدار روز سه‌شنبه استقلال با الهلال عربستان گفت: الهلال یکی از تیم‌های قدرتمند و رزومه‌دار آسیا است، استقلال هم در بازی مقابل الریان فوتبال خوبی را به نمایش گذاشته حقش پیروزی بود. استقلال از نظر روحی و روانی شرایط خوبی دارد و از زمان حضور شفر آبی‌پوشان بازی‌های خوبی را به نمایش می‌گذارند و کارهای ترکیبی خوبی را در استقلال شاهد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: استقلال ایرادهایی در خط دفاع دارد در جاگیری‌ها و پرس من تو من با مهاجمان حریف اشکالاتی در این تیم دیده می‌شود اما خط دفاع استقلال نسبت به فصل گذشته و نیم فصل اول بسیار خوب عمل می‌کند،‌در نبود پژمان منتظری روزبه چشمی می‌تواند به خط دفاع استقلال کمک کند. 

بازیکن اسبق استقلال با اشاره به شرایط فنی بازی گفت: به نظر من در این مسابقه هر تیمی که هافبک‌هایش بهتر عمل کنند و بتوانند بازی را در دست بگیرند پیروز میدان خواهند شد، در استقلال امید ابراهیمی، داریوش شجاعیان وجبارف سه هافبک آماده هستند که شرایط بسیار خوبی را دارند، فرشید اسماعیلی هم دیگر محروم نیست و به هافبک‌های استقلال اضافه خواهد شد. تیام بازیکنی که تازه به استقلال آمده در بازی گذشته یک نیمه بازی کرد و نشان داد که بازیکن خوبی است. 

نوری با اشاره به بازی علی قربانی مهاجم استقلال گفت: قربانی بازیکن زحمت‌کشی است به دفاع حریف فشار زیادی می‌آورد بدون توپ خوب بازی می‌کند و در کارهای دفاعی هم به تیم استقلال کمک می‌کند، در چند بازی اخیر قربانی بازی‌های خوبی را برای استقلال انجام داده است بازی استقلال و الهلال یک مسابقه 6 امتیازی است که تیم برنده قطعا به صعود از این گروه امیدوار می‌شود. 

انتهای پیام/

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۷۸۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دست تک تک هواداران را برای حضور و حمایتشان می بوسم

به گزارش خبرنگار مهر، حمید مطهری شامگاه چهارشنبه در نشست خبری پس از بازی تیم‌های تراکتور و استقلال، اظهار افزود: امروز فوتبال پویا، فشرده و سنگینی را شاهد بودیم و با وجود ریکاوری خوب بازی قابل قبولی را انجام دادیم و بازیکنان مقابل استقلال جنگیدند.

مربی تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه عملکردمان در نیمه دوم فوق العاده بود، عنوان داشت: قبول دارم د ر نیمه اول مثل نیمه دوم عملکرد خوبی نداشتیم و موقعیت‌های خوب گلزنی داشتیم که می‌توانستیم به گل دست یابیم.

مطهری یادآور شد: تیم ما از نظر سازماندهی دفاعی متعهدانه کار کرد و تیم استقلال در بخش ضربات ایستگاهی تیم با کیفیتی است ولی به خوبی کنترل شأن کردیم.

وی با بیان اینکه معتقد هستم اگر کمی خودباوری داشتیم، می‌توانستیم پیروز میدان بشویم، اذعان داشت: بازیکنان به خاطر اتفاقات قبلی، خود باوری‌شان را از دست داده بودند با این حال امروز عملکردمان خیلی خوب بود و به آنان خسته نباشید می‌گویم.

وی در خصوص نیمه نخست توضیح داد: ما با ۲ مهاجم وارد زمین شدیم و دوست داشتیم حمله کنیم که چینش بازیکنان استقلال این اجازه را به ما نداد.

مطهری در مورد تعویض‌های تیم که با تأخیر انجام گرفت اظهار کرد: با چند تعویض تیم دوباره جان گرفت و بازی دادن به ارسلان مطهری موضوع تاکتیکی بود چرا که این بازیکن قدرت سرزنی خوبی در ضربات ایستگاهی دارد.

تیم تراکتور با تساوی بدون گل در مصاف با استقلال ۴۱ امتیازی شده و همچنان در رده چهارم جدول جای گرفت.

کد خبر 6094704

دیگر خبرها

  • تارتار: انصافا حق‌مان برد بود
  • پاشازاده: شهریاری اتفاقات خوبی رقم می‌زند
  • تراکتور از استقلال پرمهره تر است/ از نتیجه بازی راضی هستم
  • دست تک تک هواداران را برای حضور و حمایتشان می بوسم
  • استقلال 2 برابر پرسپولیس شانس صدرنشینی در پایان هفته دارد
  • تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد
  • ویژگی مثبت تراکتور در مصاف با استقلال؛ شناخت مطهری از آبی‌ها
  • مطهری: گل محمدی بزرگتر و فنی‌ترین مربی ایران است
  • نتانیاهو برای قدرت ساکنان سرزمین‌های اشغالی را هم قربانی می‌کند
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود!