Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تعدادي از رسانه هاي جنوب شرق آسيا و اقيانوسيه سانحه دلخراش سقوط هواپيماي مسافربري شرکت آسمان را روز دوشنبه در سرتير اخبار خود بازتاب دادند.
العالم- آسيا
اين رسانه ها به ويژه رسانه هاي جنوب شرق آسيا که به دليل تعطيلات سال نو چيني فعاليت خود را کم کرده بودند، خبر سقوط هواپيماي ايراني را در سرتيتر اخبار روز دوشنبه خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تارنماي استار، نيواستريت تايمز،مالزي اينسايت ، سان ديلي در مالزي، شبکه خبر اي بي سي و اسکاي نيوز استراليا، راپلر فيليپين، شبکه تلويزيوني خبر آسيا و بانکوک پست ويتنام از جمله رسانه هاي منطقه بودند که ضمن انعکاس اين خبر عمدتا از منابع غربي اعلام کردند: تحريم هاي بين المللي سبب شده ناوگان هواپيماهاي مسافربري ايران سالخورده شود.
اين رسانه ها نوشتند: ايران پس از توافق نامه برجام درصدد نوسازي اين هواپيماهاست.
روزنامه استار در وبسايت خود نوشت: ايران تاکنون از حوادث هوايي متعددي رنج برده است.
نيو استريت تايمز نيز درانعکاس خبر اين سانحه گزارش داد: هواپيمايي که روز يکشنبه سقوط کرد، يک توربوپراپ دوموتوره از نوع ATR-72 متعلق به شرکت هواپيمايي آسمان ايران بود.
اسکاي نيوز استراليا نيز نوشت : همه 66 مسافر و خدمه اين هواپيما در اين سانحه هوايي که به علت نقص فني در منطقه اي در جنوب غرب ايران رخ داد کشته شدند.
يک هواپيماي مسافربري ايران با 60 مسافر و 6 خدمه بامداد يکشنبه در جنوب غرب کشور سقوط کرد.
اين هواپيما ساعت 8 بامداد از فرودگاه مهرآباد تهران بلند شد و به سوي شهر ياسوج در جنوب غرب کشور در پرواز بود که پس از حدود 50 دقيقه پس از بلند شدن از زمين، از صفحه رادار محو شد.
يکي از مسئولان اين شرکت هواپيمايي اعلام داشته در اين حادثه همه سرنشينان جان خود را از دست دادند.
مالزي اينسايت نيز يکي ديگر از وبسايت هايت خبري مالزي با درج خبر سقوط هواپيماي ايراني نوشت: طبق گزارش مسئولان ايراني هواپيما در کوه دنا بخشي از کوه زاگرس در محدوده 23 کيلومتري ياسوج سقوط کرده و همه مسافران و خدمه کشته شدند.
اين رسانه مالزيايي نيز به نقل از رسانه هاي غربي نوشت: لغو تحريم ها در مورد خريد هواپيما يکي از بندهاي کليدي توافقنامه برجام بوده که درسال 2015 با قدرت هاي جهاني امضا شده است.
مالزي اينسايت نوشت: اولين هواپيماي خريداري شده بعد از لغو تحريم ها که يک فروند ايرباس بود پيشتر وارد ايران شد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۷۹۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام و برند ایران باید در بازارهای جهانی بدرخشد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد آئینی ظهر پنج شنبه در بازدید از یک واحد تولیدکننده بزرگ در خاورمیانه گفت: با دقت در شعارهای نوروزی مقام معظم رهبری کاملاً می‌توان دریافت که اقتصاد، تولید ایرانی، حمایت از صنعت و افزایش کیفیت محصولات داخلی چقدر برای معظم له اهمیت دارد و در سال جاری که جهش تولید با مشارکت مردم نامیده شده است همه باید از تولید محصولات با کیفیت حمایت کنند.

مدیرکل استاندارد استان البرز خاطرنشان کرد: در حال حاضر و با رشد کیفی لوازم خانگی ایرانی، این محصولات قابل رقابت در عرصه جهانی هستند و باید نام و برند ایران در تمام بازارهای خاورمیانه، آسیا و اقیانوسیه، اروپا و دیگر کشورهای دنیا بدرخشد.

به گفته وی، با ظفر اخیر سازمان ملی استاندارد ایران که نظام تأیید صلاحیت ایران پس از سه دهه، عضو اتحادیه بین‌المللی تأیید صلاحیت آسیا اقیانوسیه شد، زمینه‌های ورود به بازارهای جهانی و تجارت دنیا در سازمان ملی استاندارد ایران فراهم شده و جهانی شدن امضای استاندارد ایران موجب صرفه‌جویی ارزی برای کشور می‌شود.

کد خبر 6088638

دیگر خبرها

  • سقوط هواپیمای سبک ۲ کشته بر جای گذاشت
  • قتلگاه نیروهای آمریکایی در تهران کجا بود؟
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در قهرمانی آسیا
  • شویگو: آمریکا برای تسلط بر منطقه آسیا و اقیانوسیه تلاش می کند
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • انتقاد چین از تاثیرات منفی گسترش «آکوس» بر صلح و ثبات منطقه
  • سوپرگل فوتسالیست ایرانی که آسیا را به هم ریخت (فیلم)
  • نام و برند ایران باید در بازارهای جهانی بدرخشد
  • تایفون آمریکا در راه آسیا و اقیانوسیه(+عکس)