Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی احمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود اظهار کرد: تعداد کانون‌های خادم‌یاران مساجد که افتتاح شده است، ۲۰ کانون بوده و تعداد ۲۰۰ نفر خادمیار در کانون‌های فوق سازمان‌دهی شدند که با محوریت مسجد و امام جماعت به‌عنوان مسؤول کانون خادم‌یاران به رفع محرومیت در محدوده مسجد کمک خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: خدمات حمایتی در زمینه‌های زیارت اولی‌ها، وقف و نذر بهداشت و درمان اشتغال و کارآفرینی خدمات جهادی و فنی مهندسی، فرهنگی و آموزشی، حمایت‌های مالی، حقوقی و قضایی، مشاوره تربیتی خانواده، تحصیلی و. خواهد بود.
احمدیان تصریح کرد: کانون‌های فوق در کنار سایر سازمان‌های خدماتی به رفع محرومیت کمک خواهند کرد.
به گزارش فارس؛ در مراسمی، امام جمعه شاهرود نیز با تأکید بر خدمت‌رسانی به مردم با استفاده از همه ظرفیت‌های کشور و به‌خصوص آستان معنوی تمام رضا (ع) بر سازمان‌دهی برنامه‌ها و دقت در خدمت‌رسانی به محرومیت در محلات مختلف با استفاده از این ظرفیت بزرگ تأکید کرد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۷۹۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت رسانی رایگان قطار شهری و اتوبوسرانی مشهددر شب‌های قدر

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد  در برنامه زنده تلویزیونی اشاره  گفت:‌ با توجه به  پیش‌بینی  ازدحام ترافیک در محدوده حرم رضوی  و  با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، ناوگان اتوبوسرانی و قطار شهری دربازه شب فعال خواهند بود.
محمدیان‌یزدی افزود: سازمان اتوبوسرانی مشهد با ۴۵۰ دستگاه اتوبوس در شب‌های قدر به صورت رایگان به زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی خدمات ارائه می‌دهد.
وی تصریح کرد: براساس مصوبه شورای شهر مشهد، قطار شهری مشهد و خطوط اتوبوسرانی منتهی به حرم و عبوری از حرم دو ساعت قبل از نماز مغرب تا پایان مراسم ویژه شب قدربه صورت رایگان سرویس‌دهی خواهند شد.
معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد محدوده ارائه خدمات رایگان اتوبوسرانی را میدان شهدا، چهارراه مقدم طبرسی، پنجراه، چهارراه دانش و چهارراه مدرس عنوان کرد و ادامه داد: در داخل محدوده حرم مطهر نیز با استفاده از مینی‌بوس، زائران و مجاوران به نزدیک ورودی‌های حرم منتقل خواهند شد.
محمدیان‌یزدی افزود :‌ ۵۰ دستگاه ون و ۲۰ دستگاه تاکسی  نیز از ایستگاه مترو سعدی تا باب الجواد زائران را به صورت رایگان جابجا خواهند کرد.
وی از زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی درخواست کرد تا با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی و پرهیز از تردد با خودرو شخصی، در تسهیل عبور و مرور و برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم شب‌های قدر همکاری کنند.

دیگر خبرها

  • میزبانی ۴۰ هزار خادم رضوی از عزاداران در شبهای قدر
  • خدمت رسانی خادمیاران رضوی خرانق
  • ۴۰ هزار خادم حرم امام رضا(ع) آماده خدمت در شب‌های قدر شدند
  • میزبانی ۴۰ هزار خادم رضوی از عزاداران علوی در شب‌های قدر
  • هلال احمر خراسان رضوی به ۳۰۹ مصدوم خدمت رسانی کرد
  • خدمت‌رسانی دندانپزشکان از سراسر کشور به زائران رضوی
  • خدمت رسانی دندانپزشکان از سراسر کشور به زائران و مجاوران رضوی
  • آمادگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای خدمت رسانی در شب‌های قدر
  • خدمت رسانی رایگان قطار شهری و اتوبوسرانی مشهددر شب‌های قدر
  • خدمت رسانی به ۲۷۶ مصدوم توسط جمعیت هلال احمر خراسان رضوی