Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسین مقیمی استاندار تهران در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نوسازی بافت‌های فرسوده تهران، اظهار کرد: هر استانی که مسئولان و مردمش علاقمند به پیگیری نوسازی بافت فرسوده محلاتشان باشند، پیشرفت بیشتری در این زمینه به وجود می‌آید.

وی در خصوص تسهیلات ارائه شده به نوسازی بافت فرسوده، گفت: طبق تصمیمات اخیر رئیس جمهور قرار است سود تسهیلات بازسازی بافت فرسوده به ۶ درصد کاهش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقیمی همچنین درباره احتمال تغییر فرماندار تهران گفت: هر زمان فرمانداری انتخاب کنیم مراتب آن را اعلام خواهیم کرد ، اطلاع‌رسانی در این زمینه پیش از انتخاب فرمانداران امکان پذیر نیست،  زیرا آنها مسئولیت‌های اجرایی برعهده دارند و این موضوع باعث ایجاد اختلال در وظایف آنها می‌شود.

استاندار تهران یادآور شد: در تلاشیم تا پایان بهمن‌ماه طبق زمانبندی وزیر کشور روند انتخاب فرمانداران را به اتمام برسانیم.

وی در خصوص برنامه استانداری متبوعش به منظور تحقق سیاست اقتصاد مقاومتی، بیان کرد: استانداری تهران تمام سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری را در پیش گرفته است و در تلاشیم طرح‌های مصوب شده را پیگیری کنیم تا بزودی این طرح‌ها اجرایی شود.

مقیمی با اشاره به موضوع نوسازی ساختمان‌های مشابه پلاسکو در سطح استان تهران، افزود: به دنبال مقاوم‌سازی ساختمان‌های مشابه پلاسکو در تهران هستیم چراکه این ساختمان‌های فرسوده و قدیمی نیازمند نوسازی هستند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۷۹۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) زندگی در بافت فرسوده کرمانشاه

(تصاویر) زندگی در بافت فرسوده کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ساخت 2هزار خانه در تهران توسط چین
  • شهرداری در حوزه بافت فرسوده چه کرد؟
  • سکونت ۱۰ میلیون ایرانی در بنا‌های ناپایدار
  • ۲۶۵۰۰۰ واحد فرسوده در استان تهران درحال نوسازی است
  • ۵۹ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده استان تهران ساخته شد
  • سکونت ۱۰ میلیون ایرانی در بناهای ناپایدار
  • آغاز ساخت ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پلاک‌های فرسوده تهران
  • (تصاویر) زندگی در بافت فرسوده کرمانشاه
  • تحقق ۱۰۰ درصدی نوسازی پلاک‌های بافت فرسوده در شرق تهران
  • نوسازی و بهسازی ۱۰۰۰ تاکسی فرسوده نیازمند حمایت مستقیم استاندار است