Web Analytics Made Easy - Statcounter

مونسان معاون رئیس جمهور، رئیس سازمان میراث فرهنگی، استاندار مازندران، مدیر گردشگری مازندران، فرماندار نور و هئیت همراه از مجتمع تفریحی توریستی دشت نور، شهرستان نور بازدید کردند. به گزارش بلاغ،به نقل از سرای نور، مونسان معاون رئیس جمهور، رئیس سازمان میراث فرهنگی، استاندار مازندران، مدیر گردشگری مازندران، فرماندار نور و هئیت همراه از مجتمع تفریحی توریستی دشت نور شهرستان نور بازدید کردند و در طی این بازدید گردشگران داخلی و خارجی ساکن در مجتمع با مسئولان دیدار دوستانه داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۷۹۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام معاون اول رئیسی خطاب به فرماندهان کل ارتش و سپاه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بنابر آنچه ایسنا نوشته است، در پیام‌ محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور خطاب به سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است:

با صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و احترام، ضمن تبریک آغاز سال نو و بهار پر طراوت که با عطر خوش ماه مبارک رمضان و شب های قدرش همراه است، بدین وسیله اعطای نشان «فتح» از سوی فرماندهی معظم کل قوا به عنوان نماد عملکرد آن مجموعه پر افتخار در ارتقای توان دفاعی، نظامی، رزمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

توفیق روزافزون شما برادر مجاهد و خستگی ناپذیر و نهاد انقلابی و خدمتگذار سپاه را در راه نیل به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) از درگاه ایزد منان مسالت دارم و امید است روز به روز بر انگیزه این نهاد عزیز برای حفاظت از آرمان های انقلاب افزوده شود.

محمد مخبر

معاون اول رئیس جمهور

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1884972

دیگر خبرها

  • پروژه راه‌آهن لرستان به‌زودی فعال می‌شود
  • ابرپروژه راه‌آهن دورود - خرم‌آباد به‌زودی فعالیت خود را ادامه می‌کند
  • حمایت بیشتر از فعالیت‌های زنان روستایی و عشایری در سال جدید
  • ایجاد اشتغال برای ۶۳ با افتتاح مجتمع گردشگری
  • تصاویر| امضای قراردادهای توسعه شش میدان نفتی با حضور معاون اول رئیس جمهور
  • اولین مجتمع گردشگری دامغان احداث می شود
  • از عوامل انتشار خبر دروغ برکناری مخبر شکایت شد
  • پیام معاون اول رئیسی خطاب به فرماندهان کل ارتش و سپاه
  • مازندران پتانسیل خوبی برای تامین گوشت کشور دارد
  • تبریک مخبر به فرماندهان ارتش و سپاه