Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی بهرامیان مسئول سازمان بسیج حقوقدانان در گفت و گو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه سازمان بسیج حقوقدانان یکی از اقشار تاثیر گذار در سطح جامعه می باشد که هم می تواند در تقویت نظام سازی بر اساس فنون پویای اسلامی و در تحکیم مبانی عملی ولایت فقیه قدم بردارد، گفت: سازمان بسیج حقوقدانان،ضمن آن که کمک خوبی برای دستگاه قضایی کشور است، در راستای عدالت خدمت رسانی بر مردم و ممانعت از نفوذ سیاسی دشمن قدم های موثری برمی‌دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرد: بسیج حقوقدانان با بهره‌گیری از ظرفیت عظیم اساتید و نخبگان حقوقی و قضایی فرصت مناسبی برای نظام اسلامی پدید آورده است.


بهرامیان افزود: تولید بیش از صد گزارش پژوهشی و گزارش کارشناسی پیرامون موضوعات مهم حقوقی و سیاسی کشور و ارائه راهکارها با نظارت علمی نخبگان حقوقی که به مراجع مربوطه ارائه و راهکارهای کارشناسی شده انجام شده است که توسط سازمان بسیج حقوقدانان صورت گرفته است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۷۹۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید برچسب هوشمند برای پایش سلامت مواد غذایی دریایی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، اسماء وردیان، محقق موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی مشهد در پژوهشی جالب با استفاده از آنتوسیانین، کورکومین و نسبت بهینه آن‌ها بر روی بستر نانوفیبرکیتین موفق به تولید جوهر و نشانگر حساس به پی‌اچ برای پایش فساد میگو با چشم غیرمسلح شد.

در این طرح، جوهر هوشمند سبز از ضایعات پوسته میگو (نانوفیبرهای کیتین) و ترکیب دو رنگدانه طبیعی کورکومین و آنتوسیانین به دست آمده از گلبرگ زعفران برای پایش تازگی میگو در طول مدت نگهداری در یخچال ساخته شد.

این جوهر هوشمند حتی پس از نگهداری به مدت شش ماه در دماهای مختلف همچنان پایدار بودند.

غذاهای دریایی به عنوان منبع غنی از ویتامین‌ها، مواد معدنی و اسیدهای چرب غیراشباع بخش مهمی از سبد غذایی هستند. این غذاها حتی در شرایط نگهداری مناسب نیز مستعد فساد هستند و پایش تازگی آن‌ها ضروری است. برچسب‌‌های هوشمند با قرار‌گیری در محیط بسته‌بندی می‌توانند به صورت خودکار فعال شده و به مصرف‎کننده اطلاعات بصری در خصوص سلامت و تازگی محصول ارائه دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری هشتمین کنگره علمی جشنواره خوارزمی در کاشان
  • (ویدیو) کارخانه مشهور چگونه صدها تن «ژامبون» تولید می‌کند؟
  • ارائه ۹میلیاردی خدمات بسیج سازندگی در اردستان
  • حتی یک وعده غذای بدون گوشت برای بیماران کبدی مفید است
  • تولید برچسب هوشمند برای پایش سلامت مواد غذایی دریایی
  • بخشنامه اخیر بانک مرکزی پیرامون واردات ابهام دارد
  • بازارچه‌های محلی در نقاط مختلف تبریز توسعه پیدا می‌کند
  • تلف شدن صدها هزار ماهی در ویتنام
  • پیگیری طرح وکلا در مساجد از سوی رئیس قوه قضاییه
  • نزدیک به ۳ میلیارد تومان وقف پول انجام شده است + فیلم