Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-06@19:26:35 GMT

دختر دستفروشی که قهرمان دو ماراتن شد+عکس

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۸۰۰۰۷

دختر دستفروشی که قهرمان دو ماراتن شد+عکس

به گزارش جهان نيوز به نقل از جام جم آنلاین ،این مسابقه دو ماراتن در روز دوم فوریه (۱۳ بهمن) توسط یک مرکز ویژه کودکان مبتلا به بیماریهای قلبی برگزار شد. مروی که تاکنون در خیابانهای اسوان به دستفروشی می پرداخت در مصاحبه با مجله ماهانه «مصر امروز» گفت: «روز جمعه [دوم فوریه] زود از خواب بیدار شدم تا به سر کارم بروم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهد حضور افراد زیادی در خیابان بودم اما دلیلش را نمی دانستم. در نهایت دریافتم که مسابقه دو ماراتن برگزار می شود.»   مروی با اصرار زیاد موفق می شود در این مسابقه شرکت کند. او با اینکه بدون لباس و کفش ورزشی و با پای برهنه در این رقابت شرکت کرد اما در نهایت اولین نفری بود که از خط پایان گذشت.

مروی در مورد این مسابقه می گوید: «در حالی مقابل خط شروع مسابقه ایستاده بودم که تمامی شرکت کنندگان سینه بندی داشتند که بر روی آن شماره شان نوشته شده بود اما من شماره ای نداشتم. صندل هایم را در آوردم و شروع به دویدن کردم. از آنجا که صبحانه نخورده بودم خسته بودم اما خیلی دوست داشتم برنده شوم.»
مروی در نهایت برنده این مسابقه دو ماراتن شد و مدال طلا را به گردن آویخت. پیروزی او سر و صدای زیادی در میان ساکنان اسوان به پا کرد. فدراسیون دو و میدانی در مصر به دنبال توجه گسترده به مروی تصمیم گرفت به او اجازه دهد در این فدراسیون ثبت نام کند. فدراسیون دو و میدانی در مصر همچنین یک دست لباس و کفش ورزشی به مروی اهداء کرد.
به دنبال جلب توجه عمومی به مروی او اکنون در یک مدرسه نیز نام نویسی کرده است. این در حالی است که او تاکنون به مدرسه نرفته است.

این کودک دستفروش می گوید که آرزو دارد یک تلفن همراه داشته باشد تا بتواند عکسهای مسابقات دو را روی اینترنت مشاهده کند.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۸۰۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار دو مسئول پرسپولیس وسپاهان به کمیته انضباطی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ بنابر اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم‌های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان برای ادای پاره‌ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر خواهند شد.
چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت) در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال دو تیم پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه آزادی به دیدار هم رفتند، که این مسابقه با نتیجه مساوی و بدون گل به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی 
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی
  • تزریق خون جدید در فدراسیون دوومیدانی/کار خوب کاربلدها
  • فرار زن جوان از دست مرد شیطان‌صفت | مرا به بیابان‌های اطراف شهر کشاند و...
  • توقف میلان مقابل جنوا در ماراتن گلزنی سن‌سیرو
  • دین‌محمدی: صدرنشینی مهم‌تر از بازی زیبا؛ استقلال باید قهرمان شود!
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسی/ ۲۰ بار مچ شوهرم را با زن‌های غریبه گرفتم
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسیش
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسیش | ۲۰ بار مچ شوهرم را با زن‌های غریبه گرفتم
  • احضار دو مسئول پرسپولیس وسپاهان به کمیته انضباطی