Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - در حالي که ديگر تا برگزاري کنگره جهاني موبايل 2018 زمان زيادي باقي نمانده، روز به روز اطلاعات بيشتري درباره محصولاتي که طي اين رويداد معرفي خواهند شد منتشر مي گردد. اگرچه کمپاني هواوي برنامه اي براي معرفي پرچمدار جديدش در MWC 2018 ندارد، اما اين کمپاني چيني احتمالاً از چندين تبلت اندرويدي تازه در خانواده MediaPad رونمايي مي کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اواخر ماه گذشته ميلادي، رندرهايي از تبلت اندرويدي MediaPad M5 در فضاي مجازي منتشر شد و حالا شاهد افشاي اطلاعات بيشتر از اين محصولات هستيم که طي هفته هاي آتي روانه بازار مي شوند.

تصوير شماتيکي از اسپيکر SoundStone هواوي

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۸۰۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای اولین جزئیات درباره گلکسی S25 اولترا

سامسونگ ظاهراً طراحی گوشی‌های تاشوی گلکسی زد فلیپ ۶ و زد فولد ۶ را نهایی کرده و حالا تمرکز خود را به سری گلکسی S25 معطوف کرده است. طبق شایعات، تولید قطعات نسل بعدی گوشی‌های تاشوی سامسونگ در ماه مه شروع می‌شود.

طبق ادعای یک منبع دنیای فناوری به نام PandaFlash، سامسونگ مشغول آزمایش چهار نمونه اولیه برای گلکسی اس ۲۵ اولترا است. این منبع با انتشار تصویری، این چهار نمونه اولیه را به نمایش گذاشته است.

طبق تصویر بالا، ظاهراً طراحی بخش جلویی پرچمدار آینده سامسونگ تغییر چندانی نخواهد کرد. البته با توجه به اینکه سامسونگ سال گذشته میلادی گلکسی S24 اولترا را با تغییرات طراحی روانه بازار کرد، عدم تغییر آن چندان تعجب‌برانگیز نیست. گلکسی S24 اولترا به نمایشگر تخت مجهز شده است و حاشیه‌های بسیار کمی دارد.

به‌نظر می‌رسد تنها تغییر پنل جلویی گلکسی S25 اولترا به میزان حاشیه‌ها و همچنین گوشه‌های فریم مربوط باشد. در حالت کلی، اگر تغییرات مدنظر سامسونگ دقیقاً مشابه همین تصویر باشد، با تغییرات محسوسی روبه‌رو نخواهیم شد.

درنهایت باید به دو موضوع اشاره کنیم؛ یکی اینکه منبعی که اطلاعات امروز را منتشر کرده است، یک منبع جدید محسوب می‌شود و سابقه کمی در این حوزه دارد. موضوع دوم به طراحی پنل پشتی مربوط می‌شود. تصویر منتشرشده بخش جلویی پرچمدار آینده سامسونگ را نشان می‌دهد و این درحالی است که شاید سامسونگ به‌سراغ طراحی متفاوتی برای پنل پشتی و دوربین‌ها برود. با توجه به اینکه چند ماه تا معرفی سری گلکسی S۲۵ باقی مانده است، باید منتظر انتشار شایعات و گزارش‌های بیشتری در این زمینه باشیم.

منبع: دیجیاتو

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • ربات های مبارز هیوندای با توجه به خودروهای این کمپانی! (تصاویر)
  • سامسونگ تبلت اندرویدی جدیدی را مخفیانه عرضه کرده است!
  • هدفون جدید هواوی با قابلیت هوش‌مصنوعی‌ از راه رسید!
  • برخی وزرا مانند وزیر کشور و اطلاعات و امور خارجه با هماهنگی رهبری معرفی می‌شوند؛ در دولت دوازدهم به دلایلی رئیس سازمان برنامه و بودجه هم با ایشان هماهنگ شد
  • افشای اولین جزئیات درباره گلکسی S25 اولترا
  • آیا هوش مصنوعی در ارائه ربات های مرسدس بنز با توجه به خودروهای این کمپانی موفق عمل کرده است؟ (تصاویر)
  • تاریخ رونمایی iOS 18 و هوش مصنوعی اپل به‌صورت رسمی اعلام شد!
  • رونمایی رسمی از بازیکن ایرانی در ترکیب تیم ملی سوریه!
  • تبلت سامسونگ گلکسی Tab S۱۰ Plus چه زمانی عرضه می‎‌شود؟
  • (تصاویر) شاهزاده سرین در کرج بازداشت شد / سرین کرتیس کیست؟