Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@00:03:24 GMT

جمع آوری شبانه میوه‌های قاچاق میدان مرکزی میوه

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۸۰۱۸۸

جمع آوری شبانه میوه‌های قاچاق میدان مرکزی میوه

ساعت24 -بر اساس اعلام بازرسی اتاق اصناف در بازرسی شبانه روز قبل از میدان مرکزی میوه و تره بار شهرداری تهران، صدها کیلوکرم از انواع مختلف میوه قاچاق جمع آوری و متخلفان به دستگاه ذیربط معرفی شدند.

بر اساس اعلام بازرسی اتاق اصناف، در گشت مشترک شبانه بازرسی و نظارت مشترک اتاق اصناف و  وزارت جهاد کشاورزی در تاریخ 29 بهمن 1396 صدها کیلوگرم انواع میوه خارجی قاچاق، شامل انبه آفریقای جنوبی، آووکادوی کنیا، گلابی آفریقای جنوبی، سیرخشک چینی، لیموترش ویتنامی و انگور آفریقای جنوبی با ارزش خرده فروشی تقریبی یکصد و چهل میلیون ریال در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران کشف، توقیف و جمع آوری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس اعلام اتاق اصناف، واحدهای متخلف برای سیرمراحل قانونی به مراجع مربوطه معرفی شدند.

بنابراین گزارش، بازرسی اتاق اصناف، رقم دقیق میوه قاچاق کشف شده در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران را اعلام نکرده و به عبارت «صدها کیلوکرم» بسنده کرده است.

گفتنی است، واردات انواع میوه به کشور به‌استثنای 4 میوه گرمسیری موز، آناناس، انبه و نارگیل ممنوع است.

منبع:تسنیم

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۸۰۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد

      به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: این کلوپ در گشت مشترک مدیریت بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد و دیگر دستگاههای نظارتی شناسایی شد.   محسن صیادی عصر چهارشنبه افزود: علت اصلی پلمب این واحد صنفی گران فروشی و رعایت نکردن قوانین و مقررات نظام صنفی در کنار سایر تخلف ها بود.   مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: مقادیر قابل توجهی نیز مواد مخدر از این واحد کشف شد و در اختیار دستگاههای ذیصلاح قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • فرود اضطراری بوئینگ ۷۳۷ در آفریقای جنوبی
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • آفریقای جنوبی تحقیق درخصوص گورهای جمعی غزه را خواستار شد
  • تعطیل‌کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • تعطیل کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم
  • حضور کشور‌های بریکس در جشنواره فیلم مسکو